2016-07-20, 21:05
  #31165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palle0211
Vänta vänta va det inte VSK som van boxet? Vad jag har hört så sprang boltic efter dom åkt ner i backen?

Dom sprang som rädda gaseller under en lejonattack😂😂
Citera
2016-07-20, 23:10
  #31166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Dom sprang som rädda gaseller under en lejonattack😂😂

Trams. Först 2 man som nästan lyckades komma ända fram men som fick nöja sig med att hetsa men några minuter senare från en annan riktning 2 man som lyckades ta sig ända fram och veva. Så om du menar att 2+2 mot hela eran buss är gaseller får du nog fundera över din slutledningsförmåga.

Så ja, Boltic vann och vsk torska, som det brukar se ut med andra ord, precis som tidigare skribenter klargjort.
Citera
2016-07-21, 10:11
  #31167
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c.1946
Trams. Först 2 man som nästan lyckades komma ända fram men som fick nöja sig med att hetsa men några minuter senare från en annan riktning 2 man som lyckades ta sig ända fram och veva. Så om du menar att 2+2 mot hela eran buss är gaseller får du nog fundera över din slutledningsförmåga.

Så ja, Boltic vann och vsk torska, som det brukar se ut med andra ord, precis som tidigare skribenter klargjort.

Nu avslutar vi denna lilla lilla fighten. Dom 4 hann fram bakom läktaren efter matchen o skrek här är vi till Vsk grabbarna!! Vsk får snabbt upp grinden o jagar efter Boltic dom två främsta hann få några smällar sen sprang dom in bakom snuten. Dom andra två fick några smällar o hamnade i ett dike med grabbar över sig. Snuten avslutade det snabbt i diket o Vsk åkte hem.
Citera
2016-07-21, 18:36
  #31168
Medlem
iamnotsures avatar
Inför IFK Gbg - Piast Gliwice :
http://www.gp.se/sport/fotboll/supporterbr%C3%A5k-rasar-i-g%C3%B6teborg-1.3498175
http://www.expressen.se/gt/stort-huliganbrak-infor-blavitt-match/
__________________
Senast redigerad av iamnotsure 2016-07-21 kl. 18:58.
Citera
2016-07-21, 19:06
  #31169
Medlem
Tjohoo72s avatar
aha då stämde det man hört.. tack för länk gt och gp .s sidor hackar för mig... hoppas det blir en bra kväll men nu har väl snuten hunnit samla ihop sig..
Citera
2016-07-22, 12:28
  #31170
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamnotsure
Inför IFK Gbg - Piast Gliwice :
http://www.gp.se/sport/fotboll/supporterbr%C3%A5k-rasar-i-g%C3%B6teborg-1.3498175
http://www.expressen.se/gt/stort-huliganbrak-infor-blavitt-match/
Ansågs det här som en högriskmatch?
Citera
2016-07-22, 12:32
  #31171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Ansågs det här som en högriskmatch?

Polisen ville väl inte ta risken som skedde mot Slask förra året, hehe....

Det jag hörde innan match var att polisen hade stoppat ett gäng polacker i Sandsjöbacka som fick två val, åk hem eller sitt i fyllecell.

Vi tog vår vanliga promenad längs nya allén där vi sen stötte ihop med snuten som använde sina batonger och pepparspray flitigt. Hände inte så mycket efter det.
Citera
2016-07-22, 14:25
  #31172
Medlem
Tjohoo72s avatar
Ni clashade ihop med dom precis vid Max också vad jag hörde? lipandes Gothia cup-barn, skrämda Svenssons mitt i mellan.. men bra att ni inte backar för snuten!
Så inga polacker dök upp till dans alltså...
Citera
2016-07-22, 18:48
  #31173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72
Ni clashade ihop med dom precis vid Max också vad jag hörde? lipandes Gothia cup-barn, skrämda Svenssons mitt i mellan.. men bra att ni inte backar för snuten!
Så inga polacker dök upp till dans alltså...
Jupp. Först mitt i korsningen som man kan se på gp.se sen tryckte dom oss mot max och då blev det lite mer vev och spray.
Citera
2016-07-22, 20:42
  #31174
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Haha bra försök ditt pucko. 4st var allt som mötte upp Vsk grabbarna din nöt. Du var uppenbarligen inte där

Pucko på dig själv.
VSK har alltid varit numret mindre än Boltic
4st stod upp mot ett gäng apor.
Och ni hade bängen på er sida.
Fjollor
Citera
2016-07-23, 14:21
  #31175
Medlem
Har Fb dött ut? Innan torsken mot Wm för ca tre år sedan så tyckte jag att man hörde konstant om dom. Nu efter ett par förluster så har dom nästan försvunnit tycker jag. Deras yngre kör på som ett godståg iaf.
Citera
2016-07-23, 14:48
  #31176
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Pucko på dig själv.
VSK har alltid varit numret mindre än Boltic
4st stod upp mot ett gäng apor.
Och ni hade bängen på er sida.
Fjollor

Din idiot Boltic gömde sig bakom snuten efter första smällen. Jag var där inte du din fjolla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in