Citat:
Ursprungligen postat av
Forever Winter
Ansågs det här som en högriskmatch?
Polisen ville väl inte ta risken som skedde mot Slask förra året, hehe....
Det jag hörde innan match var att polisen hade stoppat ett gäng polacker i Sandsjöbacka som fick två val, åk hem eller sitt i fyllecell.
Vi tog vår vanliga promenad längs nya allén där vi sen stötte ihop med snuten som använde sina batonger och pepparspray flitigt. Hände inte så mycket efter det.