2016-04-29, 11:34
  #30553
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Rockafella
Fram med bild på den jäveln

Varför? är han känd så vet dom som behöver veta eller hur, ingen aning om vad som tänks men gissar att han har ett hyfsat våldsrykte och då går inte random supporter och läxar upp honom.

I övrigt ganska sjukt att ni outar honom här, en golbög skriver ett påstått namn och ni andra bekräftar hans id genom era kommentarer -det kanske inte ens är den ni skriver om?
Citera
2016-04-29, 11:36
  #30554
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AssaultQueen
...ni är för söta småkillar.. så hårda på låtsas ha ha ha

svinet ska hängas ut, återkommer med bild om inte media hinner före ha ha ha

Pressens regler säger väl inga bilder innan dom. Men så snabbt de jobbade och tog han kanske han får expressfart i systemet. Synd att det finns så många med det namnet.
Citera
2016-04-29, 12:16
  #30555
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duelagodu
Varför? är han känd så vet dom som behöver veta eller hur, ingen aning om vad som tänks men gissar att han har ett hyfsat våldsrykte och då går inte random supporter och läxar upp honom.

I övrigt ganska sjukt att ni outar honom här, en golbög skriver ett påstått namn och ni andra bekräftar hans id genom era kommentarer -det kanske inte ens är den ni skriver om?

Men herregud, du fattar inte?! Vi vill inte ha namnet, bild och identitet för att söka upp, konfrontera och ge honom stryk, vi vill att han hängs ut punkt! Vi är rätt många som faktiskt bryr oss om själva fotbollen här. Vi (Blåvitt) mötte våra värsta rivaler på våran hemmaplan och den här idioten har på egen hand sett till att vi förlorar den matchen med 0-3! Vi hatar aset! Vi vill att hans namn och bild dras i smutsen, det är precis vad han är värd. Därför, fram med all tänkbar info om honom, tack!
Citera
2016-04-29, 12:18
  #30556
Medlem
1312majo på instagram
Citera
2016-04-29, 12:37
  #30557
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AssaultQueen
tror du någon backar upp honom? på allvar? and who brings a knife to a gunfight
Spelar det nån roll? En golbög är en gölbög är en gölbög är en golbög.
Ta det med dina "brushor" 😉
Citera
2016-04-29, 12:46
  #30558
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salo
Men herregud, du fattar inte?! Vi vill inte ha namnet, bild och identitet för att söka upp, konfrontera och ge honom stryk, vi vill att han hängs ut punkt! Vi är rätt många som faktiskt bryr oss om själva fotbollen här. Vi (Blåvitt) mötte våra värsta rivaler på våran hemmaplan och den här idioten har på egen hand sett till att vi förlorar den matchen med 0-3! Vi hatar aset! Vi vill att hans namn och bild dras i smutsen, det är precis vad han är värd. Därför, fram med all tänkbar info om honom, tack!
Malmoe är ju för i helvete inte våra värsta rivaler.

Han kmr få straff nog så låt han va. Ingen gillar golare.
Citera
2016-04-29, 13:09
  #30559
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Malmoe är ju för i helvete inte våra värsta rivaler.

Han kmr få straff nog så låt han va. Ingen gillar golare.


hmm nja han verkar ju faktiskt vara WM eller hur? förstärker min smygande tes om att det inte är fotbollen ni brinner för utan använder klubben i syfte att utöva hot och våld? straff? knappast..

oacceptabelt beteende hur som helst!
Citera
2016-04-29, 13:12
  #30560
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duelagodu
hmm nja han verkar ju faktiskt vara WM eller hur? förstärker min smygande tes om att det inte är fotbollen ni brinner för utan använder klubben i syfte att utöva hot och våld? straff? knappast..

oacceptabelt beteende hur som helst!

Det är detta som är det stora problemet. Han skiter i 0-3, han ser snarare sin banger-kupp som en vinst i MDMFs namn. Han har ingen märkvärd ångest idag. Ok, han blir avstängd, men kommer fortfarande kunna vara med och ställa till bråk lite random sådär, lite överallt. Och hans avstängning påverkar inte hans perverterade polare, dom plockar med sig nya bangers, redan till nästa hemmamatch. It's a fight we cannot win...
Citera
2016-04-29, 13:13
  #30561
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Malmoe är ju för i helvete inte våra värsta rivaler.

Han kmr få straff nog så låt han va. Ingen gillar golare.

Och vilka ser du som våra största rivaler?
Citera
2016-04-29, 13:15
  #30562
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duelagodu
hmm nja han verkar ju faktiskt vara WM eller hur? förstärker min smygande tes om att det inte är fotbollen ni brinner för utan använder klubben i syfte att utöva hot och våld? straff? knappast..

oacceptabelt beteende hur som helst!

Du har ju uppenbarligen inga grunder alls gällande ditt uttalande.
Citera
2016-04-29, 13:23
  #30563
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Du har ju uppenbarligen inga grunder alls gällande ditt uttalande.


Så jag har fel? du menar att alla i eran firma tycker detta var fantastiskt gjort? att han hjälpte laget och staden denna eftermiddag? ok.. då är jag helt fel ute.. böjer mig för din visdom
Citera
2016-04-29, 13:35
  #30564
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salo
Och vilka ser du som våra största rivaler?
Gais o gnaget. Kommentarer överflödiga.

Öis rivaliteten har tyvärr sinat efter deras sportsliga misär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in