Har otroligt mycket att dela med mig av! Lite för mycket..

Detta är dock en liten del av det.
Har stött på på paranormala aktiviteter enda sedan jag var liten, Första gången var då jag kanske var runt 8? Jag och min familj bodde i ett hus som var relativt gammalt där även han som bodde innan hade gått bort i cancer. Jag var nog den enda som upplevde saker, eller ja.. Såg och ens lade märke till det.. Hörde ofta fotsteg på nedervåningen och en gång såg jag mannen då när jag skulle sova.. Det var mörkt i rummet men en vit skepnad + ansikte, han hängde i princip över mig

För att vara 8 var det hemskt traumatiskt.
Sedan även att när jag var hos en kompis (som bor i ett löjligt hemsökt hus, skämtar inte..) Så satt vi i vardagsrummet och hade det trevligt! Så hörde vi att någon gick ner för trappan, öppnade dörren(handtaget drogs ner och vi såg den öppna sig) från trappan och fortsätta gå 4-5 steg. Det var enbart vi i huset då och hennes far var inte hemma utan var iväg och jobbade.. En annan sak som hände i samma hus var då att klockan 3-4 på morgonen så hörde man hur folk sprang/gick upp och ner för trappan hur mycket som helst, min dåvarande sade då till mig att det säkert bara var hennes pappa.. som det inte var då han vaknade vid 7..
Har alltid känt av andar och dess närvaro! Men får lite för mycket kontakt med dem ibland, tycker sådant redan är läskigt som fan men ändå intressant! Jag är nog den största fjanten.

Hos min låtsasmormor är det löjligt jobbigt att vara hos. Det tar på energin som fan att vara runt/i det huset pga aktiviteten och den negativa energin fanskapet ger ifrån sig. kan gå runt i ca 10%-20% av huset men inte mer pga 'väggar' som hindrar mig, jäveln vill inte ha mig där..