Citat:
Ursprungligen postat av
estone
Nu har jag förklarat mina teorier. Men som Snaken sa, man kan genomföra allt precis så som det "hände" också. Kan ändå vara planerat av några onda mörkermän i USA, osv ändå.
Det kan också vara utomjordingar som låg bakom det hela. Frågan jag ställer mig är hur man kan vara så övertygad när det uppenbarligen finns nada som talar för det.
Citat:
Ursprungligen postat av
estone
Att era bevis skulle vara bättre än mina, säger ni bara för att det blir logiskt så om man tror på bevisen.
Nu verkar ju inte du ha några bevis alls, i praktiken. De påståenden du använt som bevis för din sak har ju visat sig vara rent falska, vilket bland annat jag har påvisat. Alltså är våra bevis bevisligen bättre än dina, vilket jag i sin tur kan bevisa genom att hänvisa till diskussionen i den här tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
estone
Om allt ändå är fejkat från början till slut, så finns det ändå inga säkra bevis. Och därmed faller allt. Du kan då inte vara säker på något alls.
Du kan inte vara säker på att du egentligen inte lever i Matrix och att allt bara är en illusion, då blir det inte ens intressant att överhuvudtaget diskutera om någon låtsashändelse i låtsasvärlden var fejkad eller inte då allt ändå är fejkat. Men man kan ju inte diskutera på såna premisser, eller hur? Någonstans måste man enas om att man ska ha belägg för det man påstår. Det blir ju annars rätt... efterblivet? I brist på bättre ord.
Citat:
Ursprungligen postat av
estone
Har jag bevisning. Naturligtvis inte. Men som jag ser det, så har inte du det heller.
Jo då, annars hade vi inte kunnat fastslå att du hade fel när du skrev massa påhitt längre bak i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
estone
Ett flygplan är som en tom flygande läskburk. Stark trotts låg vikt, samt tunt material. Om man tror att den kompakta och solida marken inte har en chans mot en flygande läskburk och om jag bara har tillräckligt hög fart på min tomma läskburk, ska vi säga 550 km/timman. Vilket är max farten för ett flygplan vid marknivån.
Nej, det ska vi inte säga, då det inte alls är maxfarten. Germanwings-planet som kraschade i alperna flög i 700 km/h när det kraschade i alperna.
http://www.bbc.com/news/world-europe-32072218
Jag misstänker att du blandar ihop verklig maxfart med någon form av rekommenderad maxfart här. Mer intressant är att du ännu än gång kastar ur dig ett felaktig påstående.
"Kompakt och solid" är knappast en bra beskrivning på marken vid Shanksville, åtminstone. Hur det förhöll sig i fjällen har jag ingen koll på, så jag undviker, till skillnad från dig, att uttala mig om vad för slags mark planet kraschade i.
När det gäller resten av din utläggning om flygande läskburkar så förstår jag ärligt talat inte hur det kan vara så svårt att föreställa sig att ett flygplan i extremt hög hastighet kan hinna penetrera de övre jordlagren innan det förintas. Är förhållandena rätt kan nästan vad som helst penetrera vad som helst, du kan ju för fan skära genom stål med vatten.