Hej, lämnade A för någon timma sedan. Alltså min jävla otur vad gäller vädret, varenda gång jag tänker mig en längre tids chill i solen på utedelen så slår det inte fel, regn och blåsigt, likadant idag. Kom tidigare än jag brukar ca 1130 och vi kan inte varit fler män än 5 st då, och ganska begränsat med tjejer, kanske 10. Trots vädret var det ändå ganska varmt så jag tog med mig lite frukost, bland annat lite berömd äggröra

, ut och lade mig under ett parasoll som skydd. Tog det lugnt med lite läsning och bastu till ca kl 13 då jag började kika runt lite.
Fick ganska snart kontakt med Lilly från Hamburg, lång smal blond med a-kupor. Efter att jag bestämt mig för att nappa så frågade jag lite om priserna, och hon frågar vad jag vill ha. 30 min plus cim. Då säger Lilly att 30 min blir 80 (20 upp alltså) och cim 50 (samma). Det känns värt så vi går upp. Riktigt trevlig tjej men körde lite upsell på rummet då hon försökte få till en 69 men jag tackade nej. Hon ställde sig ändå i 69 så jag fick titta lite att titta medens hon sög. Ställde mig sen framför henne på knä och hon fortsatte. Tänkte att det var dags för lite riktig sex nu men hon sög så jäkla bra och klämde bollarna riktigt skönt, när hon sen började porra loss genom att omväxlingsvis spotta på kuken så tänkte jag att det blir inget göka för det här är för bra. Sprutar duktigt i hennes mun från denna position och hon har ingen brådska att göra sig av med den heller efteråt. Dricksar också 10 så totalt 140. Hade redan här tänkt att jag skulle träffa henne igen senare.
Går tillbaka till frukosten och gör mig några mackor. Sen till utedelen igen och samma pissväder men det är iallafall lugnt. Lägger mig en av solhytterna eller vad man ska kalla dem som man kan dra igen om. Läser lite men känner mig trött så jag drar för gardinerna och lägger mig och slaggar en stund. Vaknar och klockan är nästan 16 vilket var mycket längre än jag tänkt. Är nu hungrig och funderar lite på vad jag ska hitta på, frukosten är ju stängd nu. Tänker att jag kör en session nu, sen lämnar jag A och petar i mig nån mat, och kommer sen tillbaka för session nr 3. Lite bastu och dusch och sen går jag in och sätter mig lite avsides i loungen för att spana lite. Har sett flera intressanta tjejer, det är betydligt fler nu, både tjejer och gäster.
Sitter kanske i en minut innan en tjej kommer fram, det är ganska mörkt här men hon ser väldigt trevlig ut. Fatima från Bratislava, smal och mini a-kupor har hon. Ser inte riktigt ansiktet dock i mörkret. Vi pratar lite och bestämmer oss för en date. Jag frågar om priserna för samma, 30 min och cim, och hon vill ha 60+50 dvs gamla priserna. Vi går upp och hon är en riktig fullpoängare i ansiktet också, brunett med väldigt stiligt utseende. Vi börjar med mig liggande på rygg, ganska länge suger hon. Sedan hon på topp men känner att jag behöver mer tryck för att kunna avsluta. Byter till doggy vilket brukar göra susen men även nu är det lite svårt. Ställer mig på knä och Fatima på alla fyra för att avsluta och det är inga problem nu. Även Fatima har ingen brådska att göra sig av med satsen. Dricksar 10 så totalt 120.
Bestämmer mig sen för att skippa session nr 3 utan lämnar A god och glad.
Så sammanfattningsvis, i princip business as usual, man kan råka ut för högre priser än man trott men vill man inte så får man ju tacka nej och leta upp nån annan. Kunde inte se något tecken på svagare lineup, lite folk så tidigt på dagen men jag har aldrig varit där så tidigt förr så kan inte jämföra. Fick ut två fina möten, varav ena lite dyrare än vanligt men inget större problem.
/Valle