Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-15, 16:46
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vuci21
Har tänkt testa idag, har aldrig gjort det förut, bara rökt några gånger, har sneat av rök 2-3 gånger. Är 194 och 71 kg. Vad behöver jag tänka på? behöver jag oroa mig över något? tacksam för svar.

Tänk på att dricka mycket vatten men överdriv inte.

Kör på 0,5-1L / timme, ungefär.

Något annat att tänka på: Upcomen på MDMA kan vara obehaglig första gångerna, man kan känna sig förvirrad och inte riktigt förstå vad som händer runt om kring. Detta är vanligt och går över, inget att oroa sig över.
En annan grej är: Känner du dig illamående så går och spy, håll inte tillbaka. Man mår alltid som en kung efter en spya på MDMA

Have fun
Citera
2016-07-15, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theloveforthemusic
Tänk på att dricka mycket vatten men överdriv inte.

Kör på 0,5-1L / timme, ungefär.

Något annat att tänka på: Upcomen på MDMA kan vara obehaglig första gångerna, man kan känna sig förvirrad och inte riktigt förstå vad som händer runt om kring. Detta är vanligt och går över, inget att oroa sig över.
En annan grej är: Känner du dig illamående så går och spy, håll inte tillbaka. Man mår alltid som en kung efter en spya på MDMA

Have fun

Tack som fan för svaret!!!
Citera
2016-07-15, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vuci21
Har tänkt testa idag, har aldrig gjort det förut, bara rökt några gånger, har sneat av rök 2-3 gånger. Är 194 och 71 kg. Vad behöver jag tänka på? behöver jag oroa mig över något? tacksam för svar.
Telefon- och skärmförbud i en lugn hemmamiljö med musik rekommenderar jag.
Citera
2016-07-15, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psyklop
Telefon- och skärmförbud i en lugn hemmamiljö med musik rekommenderar jag.

Got it!
Citera
2016-07-16, 04:29
Medlem
Hallåhallå, kommit över 2 st orangea ugglor jag och en polare ska ta imorogn, detta är då andra gången vi ska droppa. Så jag ställer då frågan, ska man bomba hela eller ta ena halvan och sen andra halvan?
Citera
2016-07-16, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilahazeeee
Hallåhallå, kommit över 2 st orangea ugglor jag och en polare ska ta imorogn, detta är då andra gången vi ska droppa. Så jag ställer då frågan, ska man bomba hela eller ta ena halvan och sen andra halvan?

Halva först och se hur det känns efter det kickat, fyll på med hälften av den sista halvan om ni vill förlänga ruset.
Citera
2016-07-16, 07:46
Medlem
Om jag chillat på subutex några dagar/en vecka innan E, kommer det påverka negativt? Alltså om jag kört lite sub igår (fredag) och även nån dag innan det sen poppar E helgen efter på fredag eller lördag. Borde väl inte vara några problem? Och är det lugnt med opiater efter E ruset att landa på?
Citera
2016-07-16, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Halva först och se hur det känns efter det kickat, fyll på med hälften av den sista halvan om ni vill förlänga ruset.

Alright, första gången tog vi dock hela och det gick hur bra som helst, blåa underground var det då. Men hur får man mest utav effekten? Tar men hela eller halva o sen halva för att få mest utav kicken?
Citera
2016-07-16, 15:54
Medlem
Citat:
Alright, första gången tog vi dock hela och det gick hur bra som helst, blåa underground var det då. Men hur får man mest utav effekten? Tar men hela eller halva o sen halva för att få mest utav kicken?

Tar du 200mg direkt som ugglorna ligger på så blir du bara sjukt väck. Har ingen koll på blå underground men de kan ha varit svagare och därför gick det bra för er. Jag tycker man får mest ut att ta en hyffsat stor dos först (100-120mg) sen fyller man på hälften av originaldosen när man känner det första.
Citera
2016-07-16, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Tar du 200mg direkt som ugglorna ligger på så blir du bara sjukt väck. Har ingen koll på blå underground men de kan ha varit svagare och därför gick det bra för er. Jag tycker man får mest ut att ta en hyffsat stor dos först (100-120mg) sen fyller man på hälften av originaldosen när man känner det första.

Alright alright, tack för hjälpen! Får se hur de går ikväll, återkommer med report hur de gick!
Citera
2016-07-16, 18:43
Medlem
Citat:
Alright alright, tack för hjälpen! Får se hur de går ikväll, återkommer med report hur de gick!

Lycka till!
Citera
2016-07-17, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Valfri moderator kan ju klistra denna tråd om den anses vara till någon hjälp. (Och radera t.ex. "Länkar om ecstasy"-tråden eftersom denna tråd avhandlar dens innehåll)

Klistras den får moderator också gärna ta bort "rev 1" från rubriken.

Jag kan ha fått neurotoxititet, stickningar, Spänningar o ont i benen,muskelsvaghet.

Hur "kollar" man det? Har nog tagit E lite för tätt.
Man blir ju rädd o orolig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in