Citat:
http://www.metroparent.com/daily/parenting/parenting-issues-tips/stay-home-moms-depressed-angry-sad-study-says/Du lämnar lyckomätningar på hela befolkningar, på svar om kvinnors lycka. ???
USA´s skattepolitik har väll inget att göra med banker och deras strävan.
Jag använder i huvudsak tre olika banker i tre helt olika syften, under Svenska skatterverket och Finansispektionen översyn/maktutövanden. Måste fylla i pengatvätts och terrordokumentation hela tiden.
Kinas ekonomiska system har jag handlat i... så? (Affärsmän försvinner och avrättas på daglig basis)
Kubas ekonomi kan knappast beskyllas för att ha fungerat bra, numer öppnad marknad och har drabbats av sin första öl och baconbrist sedan jänkarna kom.
I nordkorea dör miljontals till följd av de ständiga ekonomiska kolapserna
Vietnam har halkat efter fram till öppnandet av ekonomin. Komunistledarna måste leva i gated communities, av rädsla för befolkningen.
M.L. King gjorde jobbet...
Marxistorganisationer håller svarta vid negerskapet. Som Black Lives Matter gör i sitt sociala upprätthållande av negerskapet.
Svarta mördar oftare svarta. I tusental!!!
Svarta poliser skjuter oftare svarta medborgare.
Lika många vita skjuts av poliser som svarta i förhållande till kriminalitet i Murica.
Därmed hålls en falsk bild uppe av svartas förtryck, så de fokuserar på det. Istället för att lösa de riktiga problemen i stället.
USA´s höger är färgblind, framförallt jämfört med de marxistiska "liberals" enl. mätningar gjorda på "akuta krislösningar". "Liberals" failade dessa på att de gjorde massor olika beroende på ras. Men det är ju att lyckas enl. er marxister
Hemmafruar är fortfarande lyckligare än övriga kvinnor
USA´s skattepolitik har väll inget att göra med banker och deras strävan.
Jag använder i huvudsak tre olika banker i tre helt olika syften, under Svenska skatterverket och Finansispektionen översyn/maktutövanden. Måste fylla i pengatvätts och terrordokumentation hela tiden.
Kinas ekonomiska system har jag handlat i... så? (Affärsmän försvinner och avrättas på daglig basis)
Kubas ekonomi kan knappast beskyllas för att ha fungerat bra, numer öppnad marknad och har drabbats av sin första öl och baconbrist sedan jänkarna kom.
I nordkorea dör miljontals till följd av de ständiga ekonomiska kolapserna
Vietnam har halkat efter fram till öppnandet av ekonomin. Komunistledarna måste leva i gated communities, av rädsla för befolkningen.
M.L. King gjorde jobbet...
Marxistorganisationer håller svarta vid negerskapet. Som Black Lives Matter gör i sitt sociala upprätthållande av negerskapet.
Svarta mördar oftare svarta. I tusental!!!
Svarta poliser skjuter oftare svarta medborgare.
Lika många vita skjuts av poliser som svarta i förhållande till kriminalitet i Murica.
Därmed hålls en falsk bild uppe av svartas förtryck, så de fokuserar på det. Istället för att lösa de riktiga problemen i stället.
USA´s höger är färgblind, framförallt jämfört med de marxistiska "liberals" enl. mätningar gjorda på "akuta krislösningar". "Liberals" failade dessa på att de gjorde massor olika beroende på ras. Men det är ju att lyckas enl. er marxister

Hemmafruar är fortfarande lyckligare än övriga kvinnor

http://www.gallup.com/poll/154685/Stay-Home-Moms-Report-Depression-Sadness-Anger.aspx
Nej, inte enligt Gallupundersökningen. Hemmafruar är mer deprimerade än sina förvärvsarbetande medsystrar.
Socialdemokratiskt och liberalt styrda länder med demokrati fungerar tusen gånger bättre än högerdiktaturer (t ex i Chile under Pinochet, militärjuntan i Grekland, Mussolinis fascistregim i Italien, Francos Spanien, nazistväldet i Tyskland). Före andra världskriget styrdes tretton europeiska länder av högerdiktaturer eller gravt auktoritära högerregimer. De blev som bekant mycket kortvariga. Ändå vurmar du för högerextremismen och drömmer våta drömmar om patriarkalt styrda och odemokratiska högervälden där samtliga kvinnor utestängs från både utbildning och arbetsmarknad.
USA styrs inte av marxister bortsett från en period under 1930-40 talet då bröderna Marx var som aktivast, populärast och mest framgångsrika.
För övrigt bemöter jag inte ditt efterblivna trams om marxism hit och dit. Ditt rasistiska förhållningssätt i fråga om afroamerikanernas situation är så korkat och verklighetsfrånvänt att jag inte tänker bemöta det.
Hemmafruar är fortfarande olyckligare. Särskilt de som av er misogyna högermuppar tvingas ha "valfriheten" att välja hemmafrurollen.