2016-07-09, 01:10
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fishgale425
Ca 50 grabbar sprang löng FolkKungagatan mot medis nyss. Bajen eller Gnaget , taggade till tårna. Blåljus runt söder nu. Smällt?

Du skulle verka mer trovärdig om du skrev ren svenska!
Citera
2016-07-09, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duelagodu
Piast Gliwice blir ju Blåvitts nästa motståndare. Betyder det nya härliga scener på avenyn tror ni?

Det hoppas jag inte, det är mitt under cupen och det kommer vara massa fotbollskids med sina havrefarsor i stan.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2016-07-09 kl. 20:13.
Citera
2016-07-10, 21:36
Medlem
Tomat1tvas avatar
Mycket stök men lite action mellan HIF och IF plast idag. Som vanligt mycket polis dock, och för klena utbrytarförsök från plast efter matchen. Plus i kanten för att ni fick upp dörren och försökte punktera er egen buss, kunde blivit försenad hemresa....
Citera
2016-07-10, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Det hoppas jag inte, det är mitt under cupen och det kommer vara massa fotbollskids med sina havrefarsor i stan.

Tas det hänsyn till det? snarare tvärtom eller? det blir ju mer uppståndelse i media om dom kör under världens största ungdomsturnering. jaja återstår att se. WM har väl i alla fall upprättade kontakter med polacker ..
Citera
2016-07-12, 00:04
Medlem
Tjohoo72s avatar
Snart 4 veckor på Aigistri ( grekisk ö utanför Pireus).
skönt häng i Aten en och annan koll på Fb.. Angående polackmatcherna så gissar jag att det blir noll fight i Polen, vi åker ju inte ens dit organiserat enligt änglarna.se då intresset är för lågt. Däremot tror jag att polackerna kommer komma till Gbg i mixad liga. Vore jävligt kul om Wm kunde mönstra upp och vid behov också bjuda in övriga firmor så fick vi ngt att minnas. håller mig här nere 2 veckor till sen ska jag försöka ironisera mer här igen. Nu sprit och bad i höga vågor.
Citera
2016-07-13, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72
skönt häng i Aten en och annan koll på Fb.. Angående polackmatcherna så gissar jag att det blir noll fight i Polen, vi åker ju inte ens dit organiserat enligt änglarna.se då intresset är för lågt. Däremot tror jag att polackerna kommer komma till Gbg i mixad liga. Vore jävligt kul om Wm kunde mönstra upp och vid behov också bjuda in övriga firmor så fick vi ngt att minnas. håller mig här nere 2 veckor till sen ska jag försöka ironisera mer här igen. Nu sprit och bad i höga vågor.

Bjuda in övriga firmor!?
Haha vafan 😂
Citera
2016-07-14, 19:13
Medlem
KaptenKamrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nsbm
Bjuda in övriga firmor!?
Haha vafan 😂
Det verkar vara en trend att blanda ligor i övriga Europa, så kallade friendships. Detta tyder på att våldet är nr1 och klubben sekundär.
Citera
2016-07-14, 23:11
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKamrat
Det verkar vara en trend att blanda ligor i övriga Europa, så kallade friendships. Detta tyder på att våldet är nr1 och klubben sekundär.

sant som det är sagt och så var det ju när Slask kom till Göteborg eller hur.. Nu när blåvitt krossade som på plan vill dom kanske visa att dom vinner på gatan..
Citera
2016-07-15, 11:51
Medlem
Citat:
Änglarna.se har koll på det? Och du gav ju sken av att veta lite, men du läser där för att veta hur hett intresset är inför kommande saker?

Vad är det du ironiserar över?
Citera
2016-07-15, 15:44
Medlem
KaptenKamrats avatar
Citat:
sant som det är sagt och så var det ju när Slask kom till Göteborg eller hur.. Nu när blåvitt krossade som på plan vill dom kanske visa att dom vinner på gatan..
Alla vill vinna på gatan... Hur som helst så tvivlar jag på att Gais och WM skulle å ihop för att piska polackerna. Är polackerna där för att möta WM är det WM de ska köra mot.
Vet att några sthlms firmor brukar ta in turist huliganer från andra länder, så som skåningarna brukar göra. Men att en blandad svensk liga skulle sluta upp utanför landslags evenemang kommer aldrig att hända.
Citera
2016-07-15, 15:49
Medlem
Det lilla jag vet så skullle väl det kunna hända, men kanske inte att det sker genom att det först ska planeras i kalendern, men rent spontant så finns det väl vissa hyggliga samband mellan några och skulle det ske en spontanfight på stan och några skulle få det serverat så, så tror jag att några skulle hjälpa varandra, men det är väl på det personliga planet mer.
Citera
2016-07-15, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Änglarna.se har koll på det? Och du gav ju sken av att veta lite, men du läser där för att veta hur hett intresset är inför kommande saker?

Vad är det du ironiserar över?

Allt skit du skriver om hittar du på nätet. Du är en slags wannabe av alla slag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in