2016-07-08, 23:49
Medlem
[quote=kompish|57806483]
Citat:
Ursprungligen postat av Alisandali

Hur vet du att han har störst händer? dom är 10 inblandade, du "känner" 3 av dom, har du jämfört allas händer eller du har fått en rejäl avrunkning utav MB?

Känner tre av dom och är MB störst av dom , bara min logiska tanke , han ströp Madde .
Sen vem som satte en kniv eller 8 i henne har jag inte en aning om
Citera
2016-07-08, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Har ett dokument med punkter om all info jag fick. Jag måste gå igenom det och se vad mer jag kan berätta. Så det inte outar någon.

Vet du vem som skar av huvudet och ena armen?
Citera
2016-07-08, 23:50
Medlem
[quote=Alisandali|57806446]
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino
Inte fan vet jag det , men gissar på MB för han har störst händer , för fick en indies om att Madde blev strypt först .
Och lite sjuk är att när jag gick ner på il Cassillo så fick jag höra att hon var mördad INNAN dom hittade kroppen .
Sen Drog jag på Big lake run på lördagen som dom hittade Madde .
Det är verkligen inget brott man rycker på axlarna åt- tragiskt o så många involverade.
Citera
2016-07-08, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol

detta är inget som är bekräftat.. bara dimmiga rykten som kommit från någon skum tjomme.
Citera
2016-07-08, 23:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av climasol

OM hon blev lite styckad så har säkert flera i gänget varit med.
Knivhuggen i kroppen efteråt är det med stor sannolikhet BH som har delat ut.

Ingenting är 100 när det handlar om hur just själva mordet gick till. Alla får avgöra, filtrera och bedöma själva allt som skrivs här.
Citera
2016-07-09, 00:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino
Vad som än sker är du mitt barn.Som Madde!
1234567 All gods children goes to Heaven(utom tjockisarnå naturligtvis fyfan vad jag hatar d...käften kameran är på)
Ingen som har nåt på Gansta P-O?.Fascinerande människa

När kroppen skulle dumpas fick gangsta PO följa med p.g.a. sin muskelstyrka. De andra är, förutom MB:s fingrar kanske, tunnisar.
Citera
2016-07-09, 00:23
Medlem
[quote=Alisandali|57806536]
Citat:
Ursprungligen postat av kompish

Känner tre av dom och är MB störst av dom , bara min logiska tanke , han ströp Madde .
Sen vem som satte en kniv eller 8 i henne har jag inte en aning om
uppfattat Madde som en bra och orginell männska, hon har beskrivits som rätt storväxt och en som vågade ta för sig, då borde hon ha gjort stort motstånd eller hur=
därför så många behövde finnas med? det är förfärligt att vara ensam, lugn, ovetande och så plötsligt fyra fem person går till attack. så fegt-
hela bygden deltar väl i detta mordet.
Citera
2016-07-09, 00:23
Medlem
Citat:
När kroppen skulle dumpas fick gangsta PO följa med p.g.a. sin muskelstyrka. De andra är, förutom MB:s fingrar kanske, tunnisar.
Peo är bara stor har inte mycket till muskler , "jobbade" med han i tre dagar , sen fick han sluta , för latare har jag sällan träffat .
Citera
2016-07-09, 00:25
Avslutad
Citat:
Peo är bara stor har inte mycket till muskler , "jobbade" med han i tre dagar , sen fick han sluta , för latare har jag sällan träffat .

Okej. Kroppshydda då.
Vet om att min källa poängterade just det.
Citera
2016-07-09, 00:26
Bannlyst
Citat:
Vilken gansterrulle!P-O kommer nog mucka samtidigt som filmen om detta har premiär!
Citera
2016-07-09, 00:28
Medlem
Citat:
Okej. Kroppshydda då.
Vet om att min källa poängterade just det.

Visst fan är han rätt stor , gissar på 185/ 120 ungefär , men någon mördare är han inte .

Lär fan ändra det här vid närmare efter tanke , jag är 187 /110 , Peo är större än mig ,
Senast redigerad av Alisandali 2016-07-09 kl. 01:22.
Citera
2016-07-09, 00:31
Avslutad
Citat:
Visst fan är han rätt stor , gissar på 185/ 120 ungefär , men någon mördare är han inte .

Men ändå är han häktad för mord. Många i gänget tror jag bara har dragits med, blivit uppskrämda av de andra.
MB och BH är dock riktigt störda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in