2016-07-08, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
vatför bränna bilen -hur fick de den till kyrkogårdsområdet och varför just den platsen-
var det Madde som körde dit den?
Capricen står väl kvar i stan så vitt jag förstår , för den STARTADE INTE , dom åkte troligtvis i en oreggad Volvo , och oreggade är bara en gissning från mig .
Citera
2016-07-08, 22:40
Medlem
ja eventuella husdjuren måste väl ha tagits om hand-det finns männskor här i tråden som säger sig känna personerna- de måste väl göra sin plikt för stackars djuren, för så klart har de hundar o katter. kanske illrar med.
så tänk till-ni alla närboende med de häktade.
Citera
2016-07-08, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alisandali
Capricen står väl kvar i stan så vitt jag förstår , för den STARTADE INTE , dom åkte troligtvis i en oreggad Volvo , och oreggade är bara en gissning från mig .
i stan, var ? och någon måste ju ta hand om kärran.
Det är alltså inte den bilen som brändes då´?
Citera
2016-07-08, 22:57
Medlem
[quote=FetManDansar|57806061]
Citat:

Härvan blir bättre och bättre.

Outade du precis dig själv?
Och inga problem med det , jag är inte inblandad på nått vis , mera än jag känner Madde och tre av dom intagna , jag har inget att dölja , har gjort mitt skit tidigare
Citera
2016-07-08, 23:00
Medlem
[quote=Alisandali|57806086]
Citat:
Ursprungligen postat av FetManDansar
Och inga problem med det , jag är inte inblandad på nått vis , mera än jag känner Madde och tre av dom intagna , jag har inget att dölja , har gjort mitt skit tidigare
BRA HAR DU LÄST PÅ-
VI KLURAR vad som har hänt ikring färden till gruvhålet- så hjälp till
har de häktade husdjur om du bor i krokarna så kolla med någon som kan ge mot o omvårdnad.
Citera
2016-07-08, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Som jag har förstått det fick polisen eld i röven när MB:s lillebror sprang omkring och sade att ingen behövde betala på mopeden som Madde köpt till MB (de hade i samband med köpet kommit överens om återbetalning genom avbetalning. MB följde planen någon månad sen sket i det). Efter mordet hade MB berättat för sin lillebror och han i sin tur sprang omkring och snackade om det med referenser till mopeden.

Kan också berätta att Madde köpte en raggarbil för ca. 40.000 till en inom gänget, som de egentligen skulle dela på, men slutade med att Madde betalade hela. Var den bilen finns nu råder det mystik kring. Antingen dumpad, utbränd eller såld. Typ.

Tydligen hade exet anmält Madde saknad, men polisen hade inte tagit tag i det. Men när MB:s lillebror tjattrade, så började det att hända grejor.

Exakt vad som hände och hur det gick till vid gruvan vet jag inte. Det finns ett par teorier som min källa har presenterat, men inget 100%-igt.
¨har du fått nåt nytt från din fågel- börjar bli trött så vi får ta tag i dig nu
Citera
2016-07-08, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
En utbrunnen husvagn ska vara av intresse för polisen. Tydligen avspärrat runt den.
Madde hade köpt en husvagn efter huset brann ner, för att inte vara helt bostadslös.
Dock vet inte jag om det är Maddes husvagn som avspärrningarna avser.

Madde skulle med mördargänget och grilla och dricka, sannolikt därför som hon var med frivilligt.
oj så mkt fordon som köpts under kort tid moped, raggarbil husvagn o husvagnen bränd, huset brann, var stod husvagnen då när den brann. Hade de husvagnen kopplad denna dag den 17 juni när de skulle grilla
Citera
2016-07-08, 23:23
Medlem
enrosafisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetManDansar
Så kan någon med energi sammanfatta bilarna i hela sörjan?
Lite sent nu då Transportstyrelsen har stängt, men imorgon kanske?

På ratsit kan man se registrerade fordon när man söker på personer (märke, årsmodell, dock ej registreringsnr). Kanske är till någon hjälp ^^
Citera
2016-07-08, 23:24
Avslutad
Citat:
oj så mkt fordon som köpts under kort tid moped, raggarbil husvagn o husvagnen bränd, huset brann, var stod husvagnen då när den brann. Hade de husvagnen kopplad denna dag den 17 juni när de skulle grilla

Om det är hennes husvagn vet jag inte. Det kan vara en som inte alls är kopplat till detta.
Polisen kommer väl gå ut med ny/mer info snart.
Citera
2016-07-08, 23:38
Avslutad
Citat:
ja vi har förstått det-vad kan vi göra- ignorera.
hon verkar gilla tjocksmockar.
vi återgår till din information-

Har ett dokument med punkter om all info jag fick. Jag måste gå igenom det och se vad mer jag kan berätta. Så det inte outar någon.
Citera
2016-07-08, 23:38
Medlem
[quote=mammacino|57806355]
Citat:
Dala-tjockis.Du är tjock va?Vem mördade Madde?
Inte fan vet jag det , men gissar på MB för han har störst händer , för fick en indies om att Madde blev strypt först .
Och lite sjuk är att när jag gick ner på il Cassillo så fick jag höra att hon var mördad INNAN dom hittade kroppen .
Sen Drog jag på Big lake run på lördagen som dom hittade Madde .
Citera
2016-07-08, 23:42
Medlem
[quote=Alisandali|57806446]
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino
Inte fan vet jag det , men gissar på MB för han har störst händer , för fick en indies om att Madde blev strypt först .
Och lite sjuk är att när jag gick ner på il Cassillo så fick jag höra att hon var mördad INNAN dom hittade kroppen .
Sen Drog jag på Big lake run på lördagen som dom hittade Madde .

Hur vet du att han har störst händer? dom är 10 inblandade, du "känner" 3 av dom, har du jämfört allas händer eller du har fått en rejäl avrunkning utav MB?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in