Citat:
Precis, alltså var hon troligen inte "i klorna" på "gänget", utsatt och hjälplös. Hon hade en fri vilja och använde den.
Citat:
Vilka ekonomiska transaktioner som funnits och vilka avtal som gjorts mellan BO och MGM är än så länge oklart. Vad får dig att dra slutsatsen att BO hamnade i knipa och att hon var en "kassako"?
Citat:
Du har fått det om bakfoten. Jag kräver ingenting, vad får du det ifrån? Det enda jag har reagerat på är att en del postare har bestämt sig för att BO var ett offer innan hon mördades, det finns ännu inga klarheter kring detta. Naturligtvis blir hon ett offer så snart hon blir maktlös i samband med att mordet iscensätts; men innan kan BO likaväl själv ha varit förövare (oegentligheter med de som senare mördade henne). Att jag håller den möjligheten öppen verkar vissa postare inte tåla, istället för att argumentera och analysera i ämnet öser de invektiv över mig.
MGM och BO verkar vara personer med svåra biografier, deras gemensamma förehavanden innan mordet kanske växlade mellan att vara utsatt och förövare. Det vill säga ett symbiotiskt medberoendeförhållande mellan BO och mördarna.