Citat:
Ursprungligen postat av
GP63
ETT puckat vrak har inte 130+ i IQ, lyfter över sin egen vikt i samtliga styrkegrenar och springer milen under 45. Själv är du överviktig (fet) och ditt självförtroende är så dåligt att du gömmer dig på nätet och förnedrar andra för att göra dig själv bättre. Stå upp för vem du är, det gör jag men det vägar väl inte du
När det gäller polis stationer så är de det mest brandsäkra som fins här i landet. Så man kan ju undra varför ni vill sätta eld på det som inte brinner. I vilka historieböcker kommer det att stå något om er? Jag är redan nutidshistoria och det blir inte sådana idioter som er. Tänk bara den underbara tanken att era barnbarns barn komer att läsa om mig. .
Nej det är helt rätt. Ett puckat vrak har inte 130+ i IQ men vad har det med dig att göra? Kom inte och påstå att du besitter en intelligens som överstiger gemene man. Skulle en så begåvad människa begå dessa brott? Skulle en sådan knallhård tuffing begå dessa fega och mesiga handlingar? Sätta fyr på kyrkor, sagominnen som Emils snickarboa, landsmärken som Skivarps mölla, Zorngården, m.m. m.m. Allt i skydd utav nattens mörker. Vilken tuffing och överintelligent person skulle göra så? Det har begåtts utav en oerhört mesig och fjollig fegis som har fått för sig att världen snurrar kring denna person. Det enda som snurrar är det ynkliga sviskonet som bor mellan dennes öron.
Visst är jag överviktig. Det har du rätt i. Min längd är 1,84 och jag väger 106 kg men trots det så piskar jag nog dig på milen även om jag är ca 10 år äldre. Skulle jag inte uppnå detta så vill jag ställa upp utan packning, dvs -27kg.
Vad gäller intelligens så lackar du nog ur även där men det är inte riktigt det som jag söker. Vem som helst är smartare än du och det är ju inte någon större bedrift. T.ex. så särskriver man inte ”polis stationer” utan det heter ”polisstationer” och formuleringen ”…inte sådana idioter som
er…” skulle vara ”…inte sådana idioter som
ni…”. Dessutom stavas
kommer med två
m.
IQ130+?? Du är ju bara för go alltså. Jag tror jag kissar på mig.