2016-07-04, 15:56
Medlem
AngelDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GP63
Enligt artikeln KAN jag ha bosatt mig i Köping. Jag KAN ha bosatt mig var som helst.
Jag har inte skyddad identitet eller hemlig adress.
Och jag lever inte under hot. Jag lever precis som alla andra.

Har du några planer att fortsätta din terror eller har du kommit på bättre tankar?
Citera
2016-07-04, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelDevil
Har du några planer att fortsätta din terror eller har du kommit på bättre tankar?

Frågan är felställd. Jag kom på bättre tankar då! Frågan är om jag kommit på sämre tankar nu.
Citera
2016-07-04, 18:27
Medlem
Sluta elda Uffe. Kostar för mycket pengar serru och kulturvärden förgås.
Å vafan, snickeboa var väl ändå onödigt? Be om ursäkt?
Citera
2016-07-05, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbeteochbostad
Sluta elda Uffe. Kostar för mycket pengar serru och kulturvärden förgås.
Å vafan, snickeboa var väl ändå onödigt? Be om ursäkt?

Är du åklagare eller? Bevisa nu ditt påstående eller knip din feta trut! Vet du vad förtal är?
Citera
2016-07-05, 19:03
Medlem
Citat:
Är du åklagare eller? Bevisa nu ditt påstående eller knip din feta trut! Vet du vad förtal är?
Men du har väl eldat?
Citera
2016-07-05, 19:19
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:

Bevisa att du är gryningspyromanen med en bild på dig själv och en lapp med ditt fb-nick, annars får jag önska dig ett fortsatt trevligt sommarlov med mer sol och mindre trollande.
Citera
2016-07-05, 23:29
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Frågan är felställd. Jag kom på bättre tankar då! Frågan är om jag kommit på sämre tankar nu.

Om du är det puckade vraket som du hävdar så...

För min del så skiter jag i vad du själv har kommit på för tankar. Jag är mer ängslig för vad dina skor har för planer. Sist jag hörde ifrån dem så var de i Västra Vemmenhögs kyrka och startade en brasa och på Nils Holgerssonsgården som brann ner till grunden. Djävla dojjor som sedan knallade hem så att du kunde finna dem där du hade satt dem kvällen innan. Har du pryglat dem för detta eller det har den som lånade dem samma natt gjort?
En annan liten fundering som jag har; Är du helt övertygad om att du inte har några fiender här i landet?
Citera
2016-07-05, 23:36
Medlem
cossinuss avatar
Citat:

har du inge lust att prata om de händelser som är preskriberade? fritt fram att öppna din mun angående sådana
Citera
2016-07-06, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Bevisa att du är gryningspyromanen med en bild på dig själv och en lapp med ditt fb-nick, annars får jag önska dig ett fortsatt trevligt sommarlov med mer sol och mindre trollande.

Det är inte jag som behöver bevisa något.
Det är du som ska styrka dina påståenden annars är det tvättäkta förtal, men en sådan ynklig liten stackare som dig tror väl sig stå över lagen. Min FB-sida är verifierad med leg. Du själv är en sådan liten stackare som gömmer sig bakom alias och sen går du runt och tror att du är något. JAG gömmer mig inte bakom något alias! Din lille fege stackare.
Citera
2016-07-06, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash

För min del så skiter jag i vad du själv har kommit på för tankar. Jag är mer ängslig för vad dina skor har för planer. Sist jag hörde ifrån dem så var de i Västra Vemmenhögs kyrka och startade en brasa och på Nils Holgerssonsgården som brann ner till grunden. Djävla dojjor som sedan knallade hem så att du kunde finna dem där du hade satt dem kvällen innan. Har du pryglat dem för detta eller det har den som lånade dem samma natt gjort?
En annan liten fundering som jag har; Är du helt övertygad om att du inte har några fiender här i landet?

Självklart har jag fiender men jag lovar dig.......Jag har vänner på de mest konstiga ställe. DU har ingen aning vad detta handlar om och du fattar mycket lite och vet ännu mindre. Du vet bara vad de med makt bestämmer att du ska veta. Men du är väl en sådan väldresserad medborgare som tror blint på vad makten säger, eller?
Citera
2016-07-06, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cossinus
har du inge lust att prata om de händelser som är preskriberade? fritt fram att öppna din mun angående sådana

Vad är preskriberat? Vi kan börja där.
Citera
2016-07-06, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash

ETT puckat vrak har inte 130+ i IQ, lyfter över sin egen vikt i samtliga styrkegrenar och springer milen under 45. Själv är du överviktig (fet) och ditt självförtroende är så dåligt att du gömmer dig på nätet och förnedrar andra för att göra dig själv bättre. Stå upp för vem du är, det gör jag men det vägar väl inte du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in