2016-07-07, 15:08
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GP63
Nej du fattar inte att GP verkligen ÄR jag Ulf Borgström. Bevisat genom att Facebook krävde mitt leg. Skriv till mig där istället om du vågar. Ni här inne är troll allihopa. Ingen här vågar visa sitt riktiga namn. Kasta inte sten i glashus!
Haha, vilket enormt jävla bekräftelsebehov du har utöver dina andra problem som storhetsvansinne tex (som om någon kommer bry sig om dig om ~10-15år då du förmodligen har dött vilket de flesta av oss andra här då inte gjort).
Nä oavsett hur smart du än tro dig vara så kommer du bli ihågkommen som idiot förstår du, ..om du nu ens blir en framtida notis i tidningen(?)!
Senast redigerad av SurTrollet 2016-07-07 kl. 15:28.
Citera
2016-07-07, 16:52
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Nej du fattar inte att GP verkligen ÄR jag Ulf Borgström. Bevisat genom att Facebook krävde mitt leg. Skriv till mig där istället om du vågar. Ni här inne är troll allihopa. Ingen här vågar visa sitt riktiga namn. Kasta inte sten i glashus!

Haha, om du nu är så intelligent kanske du borde lära dig vad ordspråket du använder betyder?
https://sv.wiktionary.org/wiki/kasta_sten_i_glashus
Citera
2016-07-07, 17:00
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Frågan är felställd. Jag kom på bättre tankar då! Frågan är om jag kommit på sämre tankar nu.

Hmm, ska man tolka det där som ett hot Uffe?
Citera
2016-07-07, 17:02
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Det är inte jag som behöver bevisa något.
Det är du som ska styrka dina påståenden annars är det tvättäkta förtal, men en sådan ynklig liten stackare som dig tror väl sig stå över lagen. Min FB-sida är verifierad med leg. Du själv är en sådan liten stackare som gömmer sig bakom alias och sen går du runt och tror att du är något. JAG gömmer mig inte bakom något alias! Din lille fege stackare.

Man verifierar inte ens FB konto med ens leg.

Uffe sluta nu...
Citera
2016-07-07, 17:10
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Nej det är helt rätt. Ett puckat vrak har inte 130+ i IQ men vad har det med dig att göra? Kom inte och påstå att du besitter en intelligens som överstiger gemene man. Skulle en så begåvad människa begå dessa brott? Skulle en sådan knallhård tuffing begå dessa fega och mesiga handlingar? Sätta fyr på kyrkor, sagominnen som Emils snickarboa, landsmärken som Skivarps mölla, Zorngården, m.m. m.m. Allt i skydd utav nattens mörker. Vilken tuffing och överintelligent person skulle göra så? Det har begåtts utav en oerhört mesig och fjollig fegis som har fått för sig att världen snurrar kring denna person. Det enda som snurrar är det ynkliga sviskonet som bor mellan dennes öron.

Visst är jag överviktig. Det har du rätt i. Min längd är 1,84 och jag väger 106 kg men trots det så piskar jag nog dig på milen även om jag är ca 10 år äldre. Skulle jag inte uppnå detta så vill jag ställa upp utan packning, dvs -27kg.

Vad gäller intelligens så lackar du nog ur även där men det är inte riktigt det som jag söker. Vem som helst är smartare än du och det är ju inte någon större bedrift. T.ex. så särskriver man inte ”polis stationer” utan det heter ”polisstationer” och formuleringen ”…inte sådana idioter som er…” skulle vara ”…inte sådana idioter som ni…”. Dessutom stavas kommer med två m.

IQ130+?? Du är ju bara för go alltså. Jag tror jag kissar på mig.

Man kan inte resonera som du gör i ditt inlägg, det finns intelligentare brottslingar än GP som utfört märkligare handlingar än mordbrand.
Vad gäller IQ så var det ju en närstående till Ulf här i tråden som intygade att den blivit uppmätt till att ligga över minst 122 och att han förmodligen låg över 130. Du kan inte avgöra en människas intelligens genom dennes handlingar.

Citat:
Ni oroar er för att någon ska dö av bränderna samtidigt som ni hyllar massmördare......... hur ska ni ha det? Ni är inte särskilt skarpslipade..

Ni och ni, jag är jag! Jag hyllar inte UNA-bombaren men jag kan sympatisera med syftet till hans handlingar, och det är det som skiljer er två, han hade ett uttalat syfte medan dina handlingar framstår som slumpmässiga och meningslösa, även om jag är övertygad om att det fanns ett syfte bakom, men du har så vitt jag vet inte uttalat dig speciellt mycket om den saken, inte utåt iaf.
Citera
2016-07-07, 17:14
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
När det gäller polis stationer så är de det mest brandsäkra som fins här i landet. Så man kan ju undra varför ni vill sätta eld på det som inte brinner. I vilka historieböcker kommer det att stå något om er? Jag är redan nutidshistoria och det blir inte sådana idioter som er. Tänk bara den underbara tanken att era barnbarns barn komer att läsa om mig.

Ops, och där kom det fram att du är en riktig narcissist Uffe...
Citera
2016-07-07, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Man verifierar inte ens FB konto med ens leg.

Uffe sluta nu...

Facebook krävde legitimation för att styrka min identitet efter att jag anmälts av någon. Du kan ju maila Facebook själv och fråga hur det går till när man verrifierar ett konto på Facebook.
Citera
2016-07-07, 22:28
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Facebook krävde legitimation för att styrka min identitet efter att jag anmälts av någon. Du kan ju maila Facebook själv och fråga hur det går till när man verrifierar ett konto på Facebook.

Jag trodde du pratade om Flashback.
Citera
2016-07-07, 22:45
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag trodde du pratade om Flashback.

Nä.

Citat:
Citera
2016-07-08, 00:01
Medlem
cossinuss avatar
Citat:

jag vet inte om du kan någonting om it säkerhet. men folk blir nog bra sugna på att börja försöka hacka sig in i dina konton. Och du kan ju föreställa dig vad som händer när de göttar sig med dem. Ett varningstips bara.
Citera
2016-07-08, 06:14
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cossinus
jag vet inte om du kan någonting om it säkerhet. men folk blir nog bra sugna på att börja försöka hacka sig in i dina konton. Och du kan ju föreställa dig vad som händer när de göttar sig med dem. Ett varningstips bara.
Ungefär samma anledning till därför ingen vill säga vad de heter här i tråden när denna sorgliga ursäkt till karl vill veta det, -hux-flux så brinner kanske ens bil/garage/lägenhet eller hus(?) upp när man ligger och sover eller är på jobbet för denne Ulf är så modig & tuff.
Citera
2016-07-08, 18:34
Medlem
När jag tänker på Emils snickarboa har jag svårt att hålla mig för skratt...........Ju mer ni retar er på det, desto mer skrattar jag. NI fattar inte ett smack om vad detta handlar om. Vissa saker får man fatta själv, men jag tror inte att det är så många av er som gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in