2016-07-17, 15:52
Medlem
MeggieClearys avatar
[quote=T34Panzer|57890470]Håller med skribenten Academica. Detta är ett (eller två) troll. Ett sådant uttryck som det fetade ovan skulle aldrig den UB jag träffat, ett par ggr i mitt fd jobb, använt. Detta är klassiskt fbtrolleri[/QUOTE

På nätet kan vi använda ord som vi inte skulle säga vid andra tillfällen. Det tror jag många gör.
Citera
2016-07-17, 16:04
Medlem
cossinuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praeteritum
Vad jag kan se skrev inte signaturen "GP63" några detaljer om sitt liv som gjorde att man kunde vara säker på att det verkligen var den omtalade pyromanen som han utgav sig för. Det enda som han publicerade var ett körkort som genomgått bildbehandling, trots detta köpte många här inne att han verkligen var Ulf Borgström. Bara det är skrämmande.

det var nationellt id kort, inte körkort. fan va pålästa ni verkar vara (ironi)
Citera
2016-07-20, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Håller med skribenten Academica. Detta är ett (eller två) troll. Ett sådant uttryck som det fetade ovan skulle aldrig den UB jag träffat, ett par ggr i mitt fd jobb, använt. Detta är klassiskt fbtrolleri

Låter märkligt det du säger att du träffat mig på jobbet?
Möjligen kan det stämma om du jobbat som plit eller polis.
Citera
2016-07-20, 16:27
Medlem
praeteritums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cossinus
det var nationellt id kort, inte körkort. fan va pålästa ni verkar vara (ironi)

Sak samma, principen förändras inte.
Citera
2016-07-20, 16:28
Medlem
praeteritums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GP63

Lägg ut någon information som kan verifieras, som starkt bevisat att du är den du utger dig för att vara.
Citera
2016-07-20, 17:17
Medlem
Jubberos avatar
För min egen del är jag rätt övertygad om att GP är den han utger sig för att vara. En mkt lättkränkt person som inte alls klarar av att hålla sig utanför uppmärksamhetens flammande ljus.

Höga vederbörande deklarerade för några dagar sen att han skulle lämna Flashback o istället "möta" oss på Facebook.
Det höll inte så länge, trots att han tyckte att vi skulle ta oss i brasan o gå o slockna nånstans.

Visst tänder du rätt rejält på att du får utrymme här, herr Gryningspyroman?

Jag är nästan eld o lågor över vart din medverkan här ska ta vägen.

Bekräftelse är väl jätteviktigt för dig, eller hur?
Citera
2016-07-21, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praeteritum
Lägg ut någon information som kan verifieras, som starkt bevisat att du är den du utger dig för att vara.

Jag har lagt ut mitt id-kort. Jag har gett er möjlighet att ge mig era telefonnr så jag kan ringa upp och jag har bett er ringa Micke Ölander som kan bekräfta min identitet. Vad mer kräver du?
Citera
2016-07-21, 03:09
Avslutad
Citat:
Jag har lagt ut mitt id-kort. Jag har gett er möjlighet att ge mig era telefonnr så jag kan ringa upp och jag har bett er ringa Micke Ölander som kan bekräfta min identitet. Vad mer kräver du?

Det är bara provokationer, strunta i det.
Citera
2016-07-22, 17:14
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:

Precis...många år inom KV, numera omskolad dock.
Citera
2016-07-24, 21:13
Medlem
praeteritums avatar
Citat:

Det kort du lade ut var inget starkt bevis. Ett telefonsamtal bevisar inget för mig eftersom jag inte känner till den riktige Gryningspyromanens röst... vad kan en reporter på en tidning bekräfta säger du?

Nej det enda fullständiga beviset är om du lägger upp en bild på dig själv där Flashbacktråden syns i bakgrunden. En sån bild, om den är i hög upplösning, går inte att manipulera. Alla vi vet hur Gryningspyromanen ser ut...

Upp till bevis!
Citera
2016-07-25, 08:33
Medlem
AngelDevils avatar
Har du varit i Bromölla på senaste tiden Ulf?
Citera
2016-07-26, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelDevil
Har du varit i Bromölla på senaste tiden Ulf?

Leker du polis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in