2016-06-29, 02:44
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeckoMoria
Man kan ta sig till Rookgaard frn Dawnport om man vill. Typ ingen som gr det s det blir nog ganska ensamt fr dig :P

Varfr skulle man g till den gamla n, kan man vlja klass och vara kvar i rook?
Jag har magic lvl 2, kommer inte ihg hur man lvlar den i rook, utevo lux/exana pox kanske finns?

Jag kan d inte ta mig till dawnport?
Citera
2016-06-29, 19:46
Medlem
GeckoMorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Varfr skulle man g till den gamla n, kan man vlja klass och vara kvar i rook?
Jag har magic lvl 2, kommer inte ihg hur man lvlar den i rook, utevo lux/exana pox kanske finns?

Jag kan d inte ta mig till dawnport?

Nej, du kan inte ta dig till Dawnport frn Rookgaard. Du mste ta dig till "main" fr att kunna kasta spells och va magic-level. Klass vljer du nr du snackar med The Oracle och tar dig till "main".
Citera
2016-06-30, 18:18
Medlem
Messigoals avatar
r det ngon hr som har lite bakgrundsfakta om Bubbagame?
Bra streamer i mitt tycke, men vill veta mer om hans tibiabakgrund. Vilka items han har gt och sedan slt av. Mer om Hexlord osv osv.
Citera
2016-06-30, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messigoal
r det ngon hr som har lite bakgrundsfakta om Bubbagame?
Bra streamer i mitt tycke, men vill veta mer om hans tibiabakgrund. Vilka items han har gt och sedan slt av. Mer om Hexlord osv osv.

Frga honom p Twitch. Jag tycker han r relativt otrevlig mot folk. Han har haft allt mjligt. Blessed Shield etc.
Citera
2016-07-01, 00:58
Medlem
GeckoMorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueCheeZe
Frga honom p Twitch. Jag tycker han r relativt otrevlig mot folk. Han har haft allt mjligt. Blessed Shield etc.

Han har haft en del saker men Blessed Shield har han d aldrig haft
Citera
2016-07-01, 03:44
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueCheeZe

Jag frstr inte varfr han r framgngsrik som streamer om jag ska vara rlig, jvligt ocharmig och larvig snubbe tycker jag. Visst, man behver inte alltid vara ddsseris men fr helvete. Han har aldrig gjort ngot kul som jag fastnat fr om jag ska vara rlig.
Citera
2016-07-01, 10:00
Medlem
pepsi haxs avatar
Free acc hunting stlle fr 112 knight?
Citera
2016-07-01, 11:25
Medlem
pepsi haxs avatar
standard

http://i65.tinypic.com/2wejsj6.png
Citera
2016-07-05, 11:38
Medlem
Skuurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Free acc hunting stlle fr 112 knight?

Du borde fixa premium, finns s mycket mer att hunta i din level p premium stllen.
Sen s blir det mycket roligare att hunta om du kan anvnda attack spells, vilket man tyvrr inte kan utan pacc
Citera
2016-07-05, 12:45
Medlem
Ngon som har ett bra tips p vart jag ska hunta med min 68 EK? 77/70 i skills mlvl 7. Har gott om guld men har aldrig spelat en knight ver level 50 innan..
Citera
2016-07-06, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superhjaelte
Ngon som har ett bra tips p vart jag ska hunta med min 68 EK? 77/70 i skills mlvl 7. Har gott om guld men har aldrig spelat en knight ver level 50 innan..
Skert det trkigaste svaret du hrt, men om du skall lira solo skulle jag sga dragons. Om du drar ihop en 70 ed o en 70 ms kanske ni kan dra hellspawns i yalahar.
Citera
2016-07-06, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzarox
Skert det trkigaste svaret du hrt, men om du skall lira solo skulle jag sga dragons. Om du drar ihop en 70 ed o en 70 ms kanske ni kan dra hellspawns i yalahar.

Ungefr som dom i english chat sa d, provade lite bograiders+mutated tigers i yalahar igr, var faktiskt ganska nice xp dr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in