Citat:
om världen klarar då? kmr man kunna lämna in fler då? annars e d väl lika bra o lämna in dom direkt? elr? XD
:edit: eller e d för att d kanske e försent om dom failar?
12:36 Lucius: Greetings, XXX! Unfortunately we weren't able to keep the flames burning... to keep the basins lit for all these days. I know you did your best and the time will come that the light will need your guidance again. Be prepared.
ja som hade tänkt o ta 100 på den där gamla gubben xD
:edit: eller e d för att d kanske e försent om dom failar?

12:36 Lucius: Greetings, XXX! Unfortunately we weren't able to keep the flames burning... to keep the basins lit for all these days. I know you did your best and the time will come that the light will need your guidance again. Be prepared.
ja som hade tänkt o ta 100 på den där gamla gubben xD
Du kan endast lämna in 40 shards per char per event. Du kan med andra ord spara 40 st shards till nästa år och lämna in om du vill

Och tyvärr kan du inte lämna in shards om världen redan har failat

Och nej, du kan inte lämna in fler shards om världen klarar det om du redan lämnat in 40 shards
edit: Det är dessutom lvl-cap på expen man får för shards upp till lvl 200. Det betyder att en lvl 200 och en lvl 600 får samma exp för samma antal shards
Citat:
Tack som fan för mycket bra info, var i Oramond ska jag hunta? Varit retired länge länge länge... senast jag spelade var jag level 100ish och var bland dem högsta på min värld. Igår såg jag en level 596 ED, time has changed
Behöver jag någon quest för att ta mig dit?
Tack för info om shards!
Någon som lirar Rowana?
Behöver jag någon quest för att ta mig dit?
Tack för info om shards!
Någon som lirar Rowana?
Ta båten från thais > oramond, hoppa in i TPn (det är ett rör typ) så kommer du till en liten platå direkt, där är du safe från monster, men det är inte PZ. Det är där du ska vara väldigt försiktig ner för första trappan på din lvl.
Behövs inget quest för att hunta där, men har du inte spelat på länge så kanske oramond inte var det bästa tipset iofs..
även om expen där på den lvln är insane som RP 
Sen finns det fler platser i oramond som är för de högre lvlarna, Kharsek (som var lvl 931 igår LOL) expade exempelvis nere i deeper oramond igår kväll (såg på tibiacast)
Zao och muggy plains kanske passar dig lite bättre, lite sämre exp men lättare att expa
Där kan man dessutom hoppa upp i bergen och döda lite DLs om man känner för det.För att hunta där behöver du dock questet New Frontier upp till mission 9, inget svårt quest men det tar lite tid att göra
Senast redigerad av ToBrazil 2015-11-12 kl. 13:17.
Senast redigerad av ToBrazil 2015-11-12 kl. 13:17.