2016-06-29, 02:44
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeckoMoria
Man kan ta sig till Rookgaard från Dawnport om man vill. Typ ingen som gör det så det blir nog ganska ensamt för dig :P

Varför skulle man gå till den gamla ön, kan man välja klass och vara kvar i rook?
Jag har magic lvl 2, kommer inte ihåg hur man lvlar den i rook, utevo lux/exana pox kanske finns?

Jag kan då inte ta mig till dawnport?
Citera
2016-06-29, 19:46
Medlem
GeckoMorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Varför skulle man gå till den gamla ön, kan man välja klass och vara kvar i rook?
Jag har magic lvl 2, kommer inte ihåg hur man lvlar den i rook, utevo lux/exana pox kanske finns?

Jag kan då inte ta mig till dawnport?

Nej, du kan inte ta dig till Dawnport från Rookgaard. Du måste ta dig till "main" för att kunna kasta spells och öva magic-level. Klass väljer du när du snackar med The Oracle och tar dig till "main".
Citera
2016-06-30, 18:18
Medlem
Messigoals avatar
Är det någon här som har lite bakgrundsfakta om Bubbagame?
Bra streamer i mitt tycke, men vill veta mer om hans tibiabakgrund. Vilka items han har ägt och sedan sålt av. Mer om Hexlord osv osv.
Citera
2016-06-30, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messigoal
Är det någon här som har lite bakgrundsfakta om Bubbagame?
Bra streamer i mitt tycke, men vill veta mer om hans tibiabakgrund. Vilka items han har ägt och sedan sålt av. Mer om Hexlord osv osv.

Fråga honom på Twitch. Jag tycker han är relativt otrevlig mot folk. Han har haft allt möjligt. Blessed Shield etc.
Citera
2016-07-01, 00:58
Medlem
GeckoMorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueCheeZe
Fråga honom på Twitch. Jag tycker han är relativt otrevlig mot folk. Han har haft allt möjligt. Blessed Shield etc.

Han har haft en del saker men Blessed Shield har han då aldrig haft
Citera
2016-07-01, 03:44
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueCheeZe

Jag förstår inte varför han är framgångsrik som streamer om jag ska vara ärlig, jävligt ocharmig och larvig snubbe tycker jag. Visst, man behöver inte alltid vara dödsseriös men för helvete. Han har aldrig gjort något kul som jag fastnat för om jag ska vara ärlig.
Citera
2016-07-01, 10:00
Medlem
pepsi haxs avatar
Free acc hunting ställe för 112 knight?
Citera
2016-07-01, 11:25
Medlem
pepsi haxs avatar
standard

http://i65.tinypic.com/2wejsj6.png
Citera
2016-07-05, 11:38
Medlem
Skuurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Free acc hunting ställe för 112 knight?

Du borde fixa premium, finns så mycket mer att hunta i din level på premium ställen.
Sen så blir det mycket roligare att hunta om du kan använda attack spells, vilket man tyvärr inte kan utan pacc
Citera
2016-07-05, 12:45
Medlem
Någon som har ett bra tips på vart jag ska hunta med min 68 EK? 77/70 i skills mlvl 7. Har gott om guld men har aldrig spelat en knight över level 50 innan..
Citera
2016-07-06, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superhjaelte
Någon som har ett bra tips på vart jag ska hunta med min 68 EK? 77/70 i skills mlvl 7. Har gott om guld men har aldrig spelat en knight över level 50 innan..
Säkert det tråkigaste svaret du hört, men om du skall lira solo skulle jag säga dragons. Om du drar ihop en 70 ed o en 70 ms kanske ni kan dra hellspawns i yalahar.
Citera
2016-07-06, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzarox
Säkert det tråkigaste svaret du hört, men om du skall lira solo skulle jag säga dragons. Om du drar ihop en 70 ed o en 70 ms kanske ni kan dra hellspawns i yalahar.

Ungefär som dom i english chat sa då, provade lite bograiders+mutated tigers i yalahar igår, var faktiskt ganska nice xp där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in