2025-05-08, 19:07
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzang93
Din idiot anvndare under 50 inlgg kan inte ta emot pm. Ge oss servern bara. Sluta hlla inne p infot i ett jkla forum.
Du fick servern. Tibiara.
Citera
2025-05-09, 10:12
Citat:
Ursprungligen postat av Phas
Det knns dumt dock nr Outlands(ultima online) r den absolut frmsta freesharden av alla.
Ska man verkligen frska sig p 300 online populationen nr man istllet kan frska sig p 3k online istllet. Kan ingenting om varesig tibia eller uo, s.
Citera
2025-05-10, 19:32
Citat:
Ursprungligen postat av Phas
Helvete vad dumma, Realera har 3k spelare inne dygnet runt och r lika frsch. 200 spelare p jvla Tibiara, eller Realera med 3k. Kom igen nu -.-
8.0 klient men nd.
Dessutom r den hgsta lvln faktiskt svensk trevligt nog, deras discord har en svensk kanal dessutom. Realera r fan bst!
Citera
2025-05-10, 20:52
Medlem
Citat:
Helvete vad dumma, Realera har 3k spelare inne dygnet runt och r lika frsch. 200 spelare p jvla Tibiara, eller Realera med 3k. Kom igen nu -.-
8.0 klient men nd.
Dessutom r den hgsta lvln faktiskt svensk trevligt nog, deras discord har en svensk kanal dessutom. Realera r fan bst!

Lt folk spela vad dem vill?
stor skillnad p 7.4 och 8.0.
Citera
2025-05-11, 23:53
Medlem
Accidental double-post
Senast redigerad av Masygga 2025-05-11 kl. 23:56.
Citera
2025-05-11, 23:55
Medlem
Citat:
Din idiot anvndare under 50 inlgg kan inte ta emot pm. Ge oss servern bara. Sluta hlla inne p infot i ett jkla forum.

Idiot? Du lter ju verklgen som en person som man vill ha med i ens v'l sammanfogade team dr vi knner varandra, tar hand om & ser varandra, litar p varandra & jobbar tillsammans nr vi EXPar, Questar m.m.

Jag r inte hr ofta & knde inte till 50 inlgg grejen, men fixar det strax, annars se slutet i texten.

Vi r en grupp vnner som lirar aktivt & serist. Vi vxer s det brakar, med en 50+ EK och 40+ RP, jag sjlv spelar p min 25 MS. Jag har kpt ett guild-House med 18 beds s jag jobbar fr fullt ut p att levla mina bedmages s att jag i framtiden kan ha ondligt med runor till nr jag ska brja PGa & komma ikapp med levels.

Vi sker serisa spelare som vill lra knna & komma nra varandra s att vi kan lira ihop. Helt normalt att ha jobb osv. s man spelar s mycket som man kan.

Nst kommande r en Dicord grupp dr vi kan alla prata, kommunicera & planera saker med mera.

Skriv till mig om ni vill joina!

Discord:
Haersi_
Citera
2025-05-12, 07:36
Medlem
r en grupp som spelar p Tibiara, en 7.4 Server som startades knappt 2 mnader sedan. Vi r serisa och har det bra hr. Vill grna expandera min guild, skaffa fler polare s att vi kan levla tillsammans och bli mktigare. Kom gna och joina oss!

Min Discord r:
Haersi_
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in