2020-07-30, 15:25
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Nån som vet om han är släppt..?

Nej, han sitter fortfarande och kan tidigast friges 2021 nångång.
Citera
2020-07-31, 14:24
Medlem
Mer info om pedofilin och barnporren på
hans dator tack. Har svårt att tro det, då
borde det väl ha kommit fram i media...

Edit

Jag hittade själv

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/On9GwV/gryningspyromanen-far-sankt-straff
Senast redigerad av Mustellaminuta 2020-07-31 kl. 14:29.
Citera
2020-07-31, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varformanga
Tänkte samma sak, läst boken om Ulf men jag kan inte påminna mig om det.

Vill någon läsa mer så rekommenderas denna bok:

https://www.bokus.com/bok/9789176970157/gryningspyromanen-en-berattelse-om-hamnd/

Han är utifrån mitt perspektiv fullkomligt skadad men han är samtidigt förbannat slipad...
Har han haft tid till sådant?
Citera
2020-08-13, 18:13
Medlem
lilalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrtalladegalang
Han är inte på något sätt pyroman. Finns inte ens indikationer.
Han en eldare, han hahar samhället.
Han är inte lika vek som alla andra kuvade syltryggar i detta landet som låter samhället köra över dem.

Patet-Ulf kallas Gryningspyromanen och du har själv kallat honom för det, så lugna ner dig lite med vitknektandet.

Nej, Ulf är ingen pyroman i ordets sanna bemärkelse; han lider snarare av antisocial personlighetsstörning. Han är en kriminell medioker tönt som inbillar sig att han står över alla andra och över lagen, som hämnas när hans kriminella handlingar får påföljder.

Nu är frågan vad du är för nån släthjärnad grottkloss som fanboiar peddo-Uffe så hårt...?
Citera
2020-08-31, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilali
Patet-Ulf kallas Gryningspyromanen och du har själv kallat honom för det, så lugna ner dig lite med vitknektandet.

Nej, Ulf är ingen pyroman i ordets sanna bemärkelse; han lider snarare av antisocial personlighetsstörning. Han är en kriminell medioker tönt som inbillar sig att han står över alla andra och över lagen, som hämnas när hans kriminella handlingar får påföljder.

Nu är frågan vad du är för nån släthjärnad grottkloss som fanboiar peddo-Uffe så hårt...?

Kaxa ner din lilla orre!

Jag bara konstaterar att Ulf hämnas oförrätter och ofta klarar sig.
Jag gillar personer dom agerar mot handläggare och annat löst folk.
Citera
2020-08-31, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrtalladegalang
Kaxa ner din lilla orre!

Jag bara konstaterar att Ulf hämnas oförrätter och ofta klarar sig.
Jag gillar personer dom agerar mot handläggare och annat löst folk.

Agerar? Genom att bränna ner ovärderliga kulturbyggnader. Det måste ju vara sämsta sättet att agera på. Han har misslyckats totalt med sin sk hämnd. Hela poängen med en hämnd är att utsätta någon specifik person man hyser agg mot. Att gå runt & sabotera för helt andra personer blir helt missriktat. Dessutom får det rakt motsatt effekt att folk tvärtom tycker att det daltas för mycket med problembarn & vill straffa dem ännu hårdare istället för att bistå stöd.
Citera
2020-08-31, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vivoli
Agerar? Genom att bränna ner ovärderliga kulturbyggnader. Det måste ju vara sämsta sättet att agera på. Han har misslyckats totalt med sin sk hämnd. Hela poängen med en hämnd är att utsätta någon specifik person man hyser agg mot. Att gå runt & sabotera för helt andra personer blir helt missriktat. Dessutom får det rakt motsatt effekt att folk tvärtom tycker att det daltas för mycket med problembarn & vill straffa dem ännu hårdare istället för att bistå stöd.

Ledigt få vill straffa barn, hoppas jag!
Där emot vill jag och många med mig att barn skall bemötas väl och få växa upp under bra förhållanden.
Den primära anledningen till att människor blir som Ulf eller som andra grova kriminella är att de inte har en trygg o närvarande fadersfigur.

I fallet Ulf hamnar han inte på personer utan på andra saker som byggnader osv. Det är inte helt logiskt. Men ändå klockrent som händer mot samhället. Och det är samhället mer än individer som skall få smaka.
Individerna, handläggarna, kalla det vad du vill företräder och är samhällets soldater.
Extremt lojala och helt hänsynslöst skadar de människor.
Citera
2020-08-31, 06:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lilali

att elda på radhus där det sover familjer är psyksjuka, precis som att stjäla grannens dagstidning, post, fråga vad grannen har för något i sin lägenhet och varför man inte anvönder förrådet. När man blir isnpelad och det blivr utlagt på internet så att alla får höra vilket vidrigt äckel man är så kommer svansen med retarderade som ska försvara en. den som försvarar en mentalt instabil varelse som är känd som pyroman är antingen han själv eller någon i hans egen krets som r mentalt sjuk. vem skulle annars kommer med något gott att säga om en knarkare och psyksjuk som suttit inne.
Citera
2020-09-12, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Det förvånar mig innerligen att den mannen fortfarande är vid liv. Att ystadborna lät honom hållas är märkligt, ingen lyfte sin hand mot honom trots att alla visste att han tände på brasor överallt. Jag vet inte om detta är bra eller dåligt. Det borde vara bra att folk är laglydiga, men samhället hade nog tjänat på om någon tagit honom av daga i tid.
jodå , nån spikade igen dörren på hans Barack som han hade och bodde i och sen tände på men han var inte hemma den natten tydligen
Citera
2020-09-30, 12:31
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vivoli

Han vill vad jag förstått det som, göra hämnd på samhället. Det görs rätt bra genom att bränna ner kulturbyggnader och bostäder.

Mannen är en psykopat och borde aldrig släppas fri igen. Alternativt landsförvisas.
Citera
2020-11-19, 17:52
Medlem
Igår, 18 nov, iakttogs Borgström av undertecknad och ytterligare en person, i Kristianstad. Han stod och tittade påTeatern, och hade psykblicken påkopplad. För oss båda som såg honom, vid skilda tillfällen, är det inte den minsta tvekan om att det var han. Man glömmer inte den blicken.

Känns inte helt bra. Vad gör jag ex denna information, s a s...?
Senast redigerad av Kalanag 2020-11-19 kl. 17:54. Anledning: Stavfel
Citera
2020-11-19, 18:09
Medlem
DinSepsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalanag
Igår, 18 nov, iakttogs Borgström av undertecknad och ytterligare en person, i Kristianstad. Han stod och tittade påTeatern, och hade psykblicken påkopplad. För oss båda som såg honom, vid skilda tillfällen, är det inte den minsta tvekan om att det var han. Man glömmer inte den blicken.

Känns inte helt bra. Vad gör jag ex denna information, s a s...?

Är han ens ute än?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in