Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Det är den sjukskrivningen som du kan (om det är så) ha blivit tillskriven en specialutbildad handläggare på arbetsförmedlingen, någon som har extra utbildning kring depression eller utmattningssyndrom.
För som jag nämnde tidigare så har Arbetsförmedlingen (olika vid olika kontor dock) speciallister inom specifika områden, dock så har du rätten att byta kontor om den möjligheten finns om du anser att ett kontor som ligger i grannstaden har bättre speciallister osv.
Så om du känner att din handläggare arbetar emot dig när det kommer till att söka arbeten osv så har du full rätt att be om att både byta handläggare men även få bli skriven på ett annat kontor.
Dock så skulle jag vilja se uppbackning för ditt påstående om att handläggare på arbetsförmedlingen skulle få extra betalt (eller hur det nu är) för att trakassera dig då det är något du faktiskt kan göra ett ärende kring om det finns bevis för det.
Inte för att vara sån men du är en ännu större snöflinga än vad du tror, sitter och kollar upp röranade högkänslighet och det är snarare 15-20% (män som kvinnor tillsammans) så jag hoppas den informationen gör dig lite gladare då det gör dig betydligt unikare.
Nej, det är inte den sjukskrivningen som har påverkat vilka handläggare jag har på AF. Jag blir särbehandlad pga att jag är en TI. Handläggarna visar mig att de vet personliga detaljer om mig och mitt liv som de absolut inte skulle kunna känna till under några "normala" omständigheter. De vill att man ska veta att de vet, och det sjuka är att några av dem verkar nästan njuta av att visa upp denna vetskap. Det är psykterror det handlar om - inget annat. Så du har helt fel i din analys.
Vad anser du om de erkännanden från GS-förövare som finns? Tror du inte på dem?
Ok, så då är jag en unik snöflinga. Det var ju fint sagt. Men jag tror förstås att alla, var och en, är som en unik snöflinga oavsett om man är en högkänslig person eller inte.
GS förekommer, och jag tycker att du ska lägga ner dina bristfälliga analyser nu. Vill du inte acceptera sanningen så är det ok, men du hjälper inte oss med dina uttalanden i ämnet.
Tillägg: Kan också lägga till i liten allvarligare ton att jag har fått min mat förgiftad vid otaliga tillfällen, mitt hem sprayat med kemikalier och min bil vandaliserad på olika sätt så många gånger att jag nästan har tappat räkningen, lögner och förtal sprids om mig, extrema trakasserier på arbetsplatser, mobbing på internet, försenad och öppnad post, folk som stalkar mig och kör mimicking av klädsel och annat, konstiga telefonsamtal med trakasserier, grejer som inte tillhör mig inlagda i min lägenhet, märkliga mail där någon har bokat in mig på hotell och jag får en bekräftelse att "Tack för din bokning hos oss" fast jag aldrig ens har hört talas om stället ifråga, osv, osv ... Så du kanske kan förstå hur tröttande det är att om och om igen höra när folk som du notoriskt förnekar förekomsten av GS och sitter och gör dina egna ignoranta analyser?