2016-07-01, 22:53
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Vi är en väldigt tight familj och vänner säger inte något det är jag 100% säker på!
Och granar har häller inte snackat för jag har inte betett mig konstigt! Inte varit riktig sjuk heller!

Du har spottat på en granne... Det är ett konstigt beteende
Citera
2016-07-01, 22:56
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Jamenhärregud vad du ska bråka vad är det med dig?

Jag förklarade bara för dig varför jag fortsatte att förklara för dig när du klart och tydligt visade att du inte förstod vad jag menade/sa.

Det ör inte att bråka, det är inte heller att bråka när man säger åt dig att uppföra dig som din ålder.
Citera
2016-07-01, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Du har spottat på en granne... Det är ett konstigt beteende
En gång ja och det var skit länge sen och vad vet du vad hon har gjort egentligen?
Det är inget skäll till att låsa en journal! Hon har inte pratat med dem det vet jag!
Citera
2016-07-02, 01:10
Bannlyst
Citat:
En gång ja och det var skit länge sen och vad vet du vad hon har gjort egentligen?
Det är inget skäll till att låsa en journal! Hon har inte pratat med dem det vet jag!

Hur kan du veta det? Om en galen granne hade spottat på mig, skulle jag definitivt sett till att myndigheter/psykvården fått veta det.
Citera
2016-07-02, 01:33
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Nej du antar saker precis som vanligt, sluta anta att du har 101% rätt och är 110% ofelbar trots att det är en omöjlighet.

Eller menar du att du har förföljt din gamla granne och därmed vet till 100% vilka hon har varit i kontakt med?
Senast redigerad av Ondahamstern 2016-07-02 kl. 02:01.
Citera
2016-07-02, 11:20
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Verkar skumt om du inte får läsa journalen, och att spotta på någon är äckligt men borde blivit ofredande om de bara varit en gång och inget tvångsmässigt så att säga.

Sedan om ni är tighta som familj , så vid utredning kanske de frågat familjemedlemmar något trivialt för dem men som de använt i denna diagnos på dig, men bett dem att inte föra det vidare till dig?

Har du frågat om de frågat något om dig ?

Har du googlat läkaren för att se om denne är släkting till någon som du kan kommit på kant med ?

I Quick fallet så var ju han så villig att lägga skulden på sig själv och resten hängde med och ändrade så att det "stämde" .

Kolla med en patientförening OM det nu är så att du har säkra bevis på att de röster du hör är på bandet och att du kan höra dem varje gång du spelar upp inspelningen. Sedan om du tolkar ett ljud som ett ord men ingen annan kan höra det så vet jag inte om det kan klassas som att höra röster , utan snarare tolkningen där i.

Lyssnade på en länk som jag tidigare lagt upp https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fsverigesradio.se%2Fsida%2 Favsnitt%2F106943%3Fprogramid%3D3052 om en ung kvinna som hade tre röster och där kunde hon inte ta miste i alla fall.
Citera
2016-07-02, 11:32
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
att spotta på någon är äckligt men borde blivit ofredande om de bara varit en gång och inget tvångsmässigt så att säga.

Det beror på, om det var i samma veva som han var tvungen att gå till en psykolog så kan det mycket väl ha varit en del av det som ledde till att han vart klassad som schizofren. (rent gissning dock då vi inte vet när denna incident skedde)

Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Sedan om ni är tighta som familj , så vid utredning kanske de frågat familjemedlemmar något trivialt för dem men som de använt i denna diagnos på dig, men bett dem att inte föra det vidare till dig?

Det finns hur många variabler som helst, allt från att det rör sig om att det är släkten som har berättat om konstiga incidenter till att det är precis som du säger många små frågor/incidenter som enskilt inte tyder på någonting men när man ser dem tillsammans målar upp en helt annan bild.

Eller så är det något helt annat som vi inte vet om då ingen av oss här vet vem vare sig Flubb, hans släkt eller hans läkare är.
Citera
2016-07-03, 00:25
Medlem
Detta var en extremt lång tråd och extremt mycket läsning. Jag ska försöka mig på att dra igenom den. Men Gang Stalking existerar då jag själv är utsatt för det ifrån både polis och privatspanare och familjemedlemmar.

Troligen så är kommun inblandad med.

Så vitt jag vet så blir jag troligen utsatt för förgiftning i flera former och daglig förföljelse.
Antagligen vill dom göra mig sjuk och få mig inlagd på ( Psyk ) för att jag troligen varit misstänkt för ett brott jag inte begått.

Eller så försöker dom rent ut sagt mörda mig.

Jag har även en kriminell bakgrund som knappast hjälpt mig.
Citera
2016-07-03, 00:45
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Detta var en extremt lång tråd och extremt mycket läsning. Jag ska försöka mig på att dra igenom den. Men Gang Stalking existerar då jag själv är utsatt för det ifrån både polis och privatspanare och familjemedlemmar.

Troligen så är kommun inblandad med.

Så vitt jag vet så blir jag troligen utsatt för förgiftning i flera former och daglig förföljelse.
Antagligen vill dom göra mig sjuk och få mig inlagd på ( Psyk ) för att jag troligen varit misstänkt för ett brott jag inte begått.

Eller så försöker dom rent ut sagt mörda mig.

Jag har även en kriminell bakgrund som knappast hjälpt mig.

Eller så är du som många andra helt enkelt paranoid. Din posthistorik övertygar inte mig om att GS förekommer - snarast tvärtom.
Citera
2016-07-03, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Eller så är du som många andra helt enkelt paranoid. Din posthistorik övertygar inte mig om att GS förekommer - snarast tvärtom.

Det hade nog inte spelat någon roll hur jag beskrivit händelserna eller hur jag blir utsatt för detta, du hade antagligen klassat mig som ett ( psykfall ) utan belägg ändå.
Citera
2016-07-03, 01:05
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Det hade nog inte spelat någon roll hur jag beskrivit händelserna eller hur jag blir utsatt för detta, du hade antagligen klassat mig som ett ( psykfall ) utan belägg ändå.

Hur klassar du själv andra som kommer med fantastiska påståenden? Om jag inte har fel försökte du nyss starta en tråd där enbart "äkta" TI's skulle tillåtas yttra sig - hur skiljer du på "äkta" Ti's och rena troll?
Citera
2016-07-03, 11:05
Medlem
Harfagers avatar
Ett kort påpekande om differenserna här ang familjer och deras ageranden.

1, Om en familj skapar ett helvete för en familjemedlem medvetet så är detta ett familjedrama och bör då fråga varför detta har blivit så. Visst kan även de använda stalking och djävulstyg.

2, Om en person blir förföljd och trakasserad med Stasi metoder så är det inte helt omöjligt snarare högst troligt att oskyldiga dras in och familjer som ser sin familjemedlem vara frånvarande, orolig ,stressad spänd etc kan lätt fås att tro utav dessa stasi gubbar att han /hon börjar bli psykiskt sjuk och får frågor som hjälper torterarna men stjälper sin familjemedlem och det givetvis utan mening.

Det finns sjuka som saknar verklighetsuppfattning och detta med att alla ska vara ute ( psykiatrireformen, som ju är bra då nya mediciner tagits fram) har nog skapat rutiner för att kolla upp dessa.
Och sådana kollare är nog enkla att få att bistå då det är rutin för dem och de litar på dem som blir deras uppdragsgivare, men skulle självfallet inte ställa upp om de visste att dessa var torterare och mördare, och att beteenden berodde på verkliga händelser. Händelser som inte sker då dessa kollare är närvarande.

Så sådana som LK , KP , LA mfl måste utredas då dels en är polis , en är informatörsvärvare (utgav sig för det åtminstone) läkare mm är med och hotar , varnar och ljuger för att utreda tex MOP i det tysta el skydda sig själva.

Vad jag vill säga med detta är att dessa använder naturliga känslomässiga band som metod för att krossa en person och på så sätt skydda sig själva, så om ni känner er som offer tänk då på de runt er, era närmaste som samma offer , om det inte är som i punkt 1 ovan.
Senast redigerad av Harfager 2016-07-03 kl. 11:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in