Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Fast vad skulle eventuella Stalkers tjäna på att ta ut luften ur bildäcken? (tänk ett extra steg på den punkten)
Sedan hur länge har bilen stått, (däck tappar luft trots att ingen håller på med dem tack vare luftryck osv precis som med sprayburkar osv) hade någon skurit i däcken eller hade de tömt däcken på luft så att det inte syntes att de var påverkade?
Som sagt, hur länge hade bilen stått och har du räknat in andra variabler?
Vad är det komplicerade med att antingen ta på reservhjulet eller åka till närmsta bensinmack och fixa däcket?
Fast det blir fortfarande stora kostnader i längden där folk måste fortfarande få sina löner, rätt typ av verktyg måste införskaffas/användas och i många fall så beskrivs högteknologisk utrustning som vi skeptiker inte ens är säkra på existerar överhuvudtaget men som definitivt inte finns på den privata marknaden.
Sedan så mins jag att du har pratat om att det var ett religiöst krig där du skulle vara ett offer, stämmer detta fortfarande eller har du ändrat din synpunkt på den biten?
Det är nog inte att de ska tjäna något på att tömma bildäck på luft. Vad det handlar om är psykterror. De ville markera att de har koll på mig hela tiden. Handläggaren på AF tillhör GS-förövarna och de samarbetar för att terrorisera TI genom att iscensätta sådana här scenarion som en TI vet med sig inte är några "tillfälligheter".
Bilen är precis nyligen avställd och däcken har funkat perfekt fram tills detta hände. Det är uppenbart att det är stasi-metoder och inget annat.
Skojar du när du påstår att det inte skulle bli mer komplicerat med ett punkterat däck vid återpåställning av bilen? Självklart blir det det. Är en ensamstående kvinna som inte direkt kan byta däck bara så där, dessutom har jag inget reservdäck, och dessutom så blir det ju en extra kostnad och mycket mer besvär. Förstår du inte det? De gör ju vad de kan för att försämra ekonomin för oss också.
När saker och ting som man äger är trasiga så suger det energi ur en. Att ha bilen stående med ett punkterat däck istället för att den har alla däck intakta skapar mindre frid i sinnet, och det vet de mycket väl om.
Att det pågår andlig krigsföring mot vissa i den här världen är något som folk med djupare insikt om tillvaron har en förståelse för. Vill du kriga mot någons psyke/själ/naturliga varande så kan du använda dig av världsliga metoder som påverkar det inre välmåendet hos en människa. Detta hänger ihop och utesluter inte heller att de använder sig av avancerade tekniska vapen. Jag är själv lite skeptisk till vissa påståenden om vissa typer av vapen och köper inte precis allt som sägs om dem. Men det kanske stämmer. Eller så är det delvis korrekt information blandat med felaktig information. Jag vet helt enkelt inte vad de kan tänkas ha tillgång till för slags teknologi. Jag beskriver de stasi-metoder som riktas mot mig, för de kan jag bättre förstå och se tydligt och klart vad det är som de har satt i system.