2016-05-05, 02:20
Medlem
Rammsbergs avatar
Buffén på TT-Line mellan Trelleborg och Travemünde var bland det sämsta jag har ätit. Inget var gott och knappt något var ätbart. Efterättsbuffén bestod av två stora halvfulla och kladdiga skålar med röd och grön Jelly samt någon slags kladdig glass. Dyrt var det också.

Förr om åren var den buffén riktigt god.
Citera
2016-05-22, 00:19
Medlem
Jag käkade hämtpizza av ett ställe i Uppsala. Pizzan var extremt liten och så tunn att det inte fanns någon deg i mitten! All fyllning hade blivit ett med kartongen om vi säger så. Tur nog var det inte jag som betalade för den utan en kompis som bjöd.
Citera
2016-05-23, 08:24
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg
Buffén på TT-Line mellan Trelleborg och Travemünde var bland det sämsta jag har ätit. Inget var gott och knappt något var ätbart. Efterättsbuffén bestod av två stora halvfulla och kladdiga skålar med röd och grön Jelly samt någon slags kladdig glass. Dyrt var det också.

Förr om åren var den buffén riktigt god.

Folk går väl på den buffén i syfte om att dricka ändå, det är väl fri dryck till maten om jag inte minns fel
Citera
2016-05-28, 03:34
Medlem
juju_mans avatar
Ristorante Damario Frölunda Torg

Åt en riktigt dålig pizza där i torsdags och har varit magsjuk sedan dess. Personalen är trevlig, men ägaren är ett riktigt svin. Hygien och mathantering är uppenbarligen inte deras sak.
Citera
2016-06-06, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Jag käkade hämtpizza av ett ställe i Uppsala. Pizzan var extremt liten och så tunn att det inte fanns någon deg i mitten! All fyllning hade blivit ett med kartongen om vi säger så. Tur nog var det inte jag som betalade för den utan en kompis som bjöd.

VAd var det för pizzeria?

Själv satte jag aldrig min fot vid pizzerian på svamptorget fast jag bodde
100 meter från den. Kallades av dom flesta för snusken på hörnet.
Citera
2016-06-06, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pokerhaj
VAd var det för pizzeria?

Själv satte jag aldrig min fot vid pizzerian på svamptorget fast jag bodde
100 meter från den. Kallades av dom flesta för snusken på hörnet.
Jag minns inte. Men enligt min kompis ska det ha varit en engångshändelse, tydligen är stället helt OK annars.
Citera
2016-06-21, 15:16
Medlem
Vi åt på Burger King i Falun den 26 juli förra sommaren. Min hamburgare var kall och smakade ingenting. Jag bad dem värma den. Då fick jag till svar att den inte var kall. Jag erbjöd att själv värma
den i micron som fanns i lokalen. Till sist värmde de den. Tyvärr lyckades de inte särskilt bra. Den blev inte varm. Sedan höll de på att städa golvet precis där vi satt och vi fick lyfta på benen.Det var
ett riktigt snuskigt ställe.Min erfarenhet av andra Birger King i landet har varit bra.
Citera
2016-07-01, 21:52
Medlem
cacas avatar
Crazy cow i Nyköping, inget vidare och små portioner, salladsbuffén var också sunkig.

Barbeque Steakhouse & Bar, Stockholm köttet undermåligt i kvalité, seg och smakade inget vidare, potatisgratängen var riktigt äcklig, lokalen sunkig, speciellt deras toalett en besvikelse.

Rasta Brunstorp Husqvarna, klassisk vägkrog med låg kvalité, man vet att man blir besviken,

Dinners Ödeshög, också klassisk vägkrog där man alltid ångrar att man inte tog en hamburgare på Max istället.
Citera
2016-07-02, 17:18
Medlem
bytnamns avatar
Det mest vidrigaste stället man varit på måste ju så klart vara M donalds om vi alla hade vetat vad deras chikennagets tex Innehåller hade ingen kommit tillbaks!
Citera
2016-07-02, 17:39
Medlem
Adelaides avatar
"Nya" pizzeria Adriatic i Västervik.

De har alldeles nyligen bytt ägare. Innan smakade deras pizzor helt okej, men numera skulle jag hellre stanna hungrig en hel dag än att äta en pizza därifrån.

Jag gick och köpte en kebabbpizza.
När jag sedan öppnade pizzakartongen hemma, så trodde jag först att det låg en svart huggorm på pizzan. Men det visade sig istället vara en stor och lång jävla kebabb bit som var ringlad över hela pizzabrödet. Det såg onekligen väldigt äckligt ut, och jag var tvungen att dela kebabben i små bitar innan jag kände att jag kunde börja äta.
Men gott, det var det verkligen inte. Pizzans smak påminde om en blandning av rapsolja och något mer som jag inte riktigt kunde placera. Kebabben var bränd, därför såg den så svart och hemsk ut.
Trots att jag var så hungrig, kunde jag helt enkelt inte äta upp. Efter en tredjedel av pizzan så fick jag nog och slängde skiten.
Citera
2016-07-02, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bytnamn
Det mest vidrigaste stället man varit på måste ju så klart vara M donalds om vi alla hade vetat vad deras chikennagets tex Innehåller hade ingen kommit tillbaks!

Kycklingfilé (46%), vatten, mjöl (vete, majs), vegetabiliska oljor (solros, raps), grovmalt vete, modifierad stärkelse, vetestärkelse, salt, vetegluten, arom (innehåller vete), bakpulver: difosfat; natriumkarbonat; kalciumfosfat, svartpeppar, socker, selleri, kryddextrakt (innehåller selleri), glukossirap.

Hittar inget som heter "chikennagets" på menyn.
Men om det är Chicken Nuggets du menar så är innehållsförteckningen ovan.
Det kanske är någon som kommer tillbaks iallafall.
Citera
2016-07-02, 19:11
Medlem
dovAkins avatar
Retro Fridhemsplan. Tog en Pasta med kyckling och nån sås. Såsen var vatten och kycklingen ostekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in