2016-06-30, 02:07
Medlem
Doleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillwaiting
Ska börja självmedicinera med Ksalol, inte att flöddra på utan små medicinska doser för att fungera. Börjar vid en halv mg med noll tolerans och går sen upp till max 1. Om jag tar dom 2 dagar i veckan finns det någon risk att jag torskar eller får at när jag slutar sen?
Det går inte att dela på Ksalol, de är för små för apotekets tablettdelare, tro mig jag har försökt.
Citera
2016-06-30, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Hoppas du har tablettdelare hemma (blir opraktikskt annars med tanke på att dom är på 1 mg och väldigt svåra att dela själv)

Kan du hålla dig till 2 dagar i veckan så lär det inte bli några problem med tolarens eller AT. Problemet med att självmedicinera är att det nästan alltid går åt helvete Man tar mer och mer och mer...
Hoppas du lyckas!

Citat:
Ursprungligen postat av Doleo
Det går inte att dela på Ksalol, de är för små för apotekets tablettdelare, tro mig jag har försökt.

Började igår, hade rökt lite brunt innan också så effekten blev inte lika tydlig, däckade mest tillslut. Tänkte ta idag också sen försöka vänta tills nästa vecka. Jag bet av halva och det funkade galant.
Citera
2016-06-30, 05:52
Medlem
Doleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillwaiting
Började igår, hade rökt lite brunt innan också så effekten blev inte lika tydlig, däckade mest tillslut. Tänkte ta idag också sen försöka vänta tills nästa vecka. Jag bet av halva och det funkade galant.
Ja det funkar ju om man har friska tänder.
Citera
2016-06-30, 13:31
Medlem
Citat:
Ja det funkar ju om man har friska tänder.
Dom var rätt mjuka faktiskt. F.ö är kombon benzo och röka suverän, man är bäng i huvudet och helt avslappnad, men ändå nere på jorden och har bättre motorik + självförtroende.

Förresten, låt säga att jag råkar ta 3 dagar sträck en vecka, är det gg då?
Citera
2016-06-30, 17:37
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
låter ej som någon alpra jag har stött på. du har nog blivit blåst.

Aplra, kanske inte, men blåst blev jag inte för jag blev de factto fucked up av en pastill.
Det är färför jag undrar, vad fan var det för *nzo jag fick i mig?

Var inte direkt suboxone för det känner varenda jävel här till med tillhörande huvudvärk och illamående
(laro ftw)
Citera
2016-07-01, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rEEg
Är de orangea runda (storlek som en stess ungefär) som har små vita korn i sig, som även är porös och smakar citron/bappelsin verkligen xanor?
Enligt uppgift köpt på FS.

Dom smakar verkligen inte alpra så jag undrar om npn annan har erfarenhet av dom och ev har analysbesked på dom så jag kan få klarhet i vad det är samt det medicinska värdet av substansen

Enomdan vitamin?
Citera
2016-07-01, 08:36
Medlem
Citat:
Jag delar mina utan problem med en tablettdelare från apotea.se.
Citera
2016-07-01, 08:46
Medlem
Doleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bxpnlt
Jag delar mina utan problem med en tablettdelare från apotea.se.
Aha, ska kolla in deras tablettdelare, tack för tipset.

De har 2 stycken, den andra ser precis ut som den jag köpt från apoteket. Är det Swereco Tablettdelare som du använder?
Senast redigerad av Doleo 2016-07-01 kl. 08:50. Anledning: Edit
Citera
2016-07-01, 09:14
Medlem
Citat:
Aha, ska kolla in deras tablettdelare, tack för tipset.

De har 2 stycken, den andra ser precis ut som den jag köpt från apoteket. Är det Swereco Tablettdelare som du använder?
Nej, det är den andra, den blå. Det står Apex Carex i botten. Men då har vi samma i såna fall. Det är lite svårt att centrera tabletten, men det går.
Citera
2016-07-01, 09:55
Medlem
Doleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bxpnlt
Nej, det är den andra, den blå. Det står Apex Carex i botten. Men då har vi samma i såna fall. Det är lite svårt att centrera tabletten, men det går.
Jag får göra ett nytt försök helt enkelt, tack för informationen
Citera
2016-07-01, 13:10
Medlem
Doleos avatar
Citat:
Jag får göra ett nytt försök helt enkelt, tack för informationen
Det fungerade faktiskt, man får vara väldigt noga med att peta in tabletten allra längst in och sen pressa ner locket försiktigt.
Citera
2016-07-01, 18:58
Medlem
Secretzzzs avatar
vad är det för rus man egentligen ska känna av på Alpra?
har enbart testat ksalol som kommit i blister. Jag tog för 3 timmar sen 3st och det händer ingenting.

måste man dricka alkohol för att flöddra? dricker generellt inte tyvärr
mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in