2016-06-29, 16:14
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fast nu menar jag ljud som endast den som påstår sig vara Ti skall höra, där hela monologer eller rakt av dialoger spelas upp för denne men där ingen annan i ett rum hör detta.

[Tillagt]

För om de skulle använda den teknik som du precis har hänvisat till så skulle alla som råkade kliva framför den strålen höra exakt samma och rakt av avbryta den som påstår sig höra rösters mottagande av dem.

"TI "har du fått dig till livs här , jag personligen har pratat om zersetzung och jag vet inte om alla de som kallar sig TI hör röster så att blanda samman alla brottsoffer till en grupp blir fel.

Tekniken är precis som du beskriver att den som kommer i vägen för ljudduschen hör den och ingen annan. Inte konstigt om någon haft hänsynslösa förföljare och de hör röster och samtidigt vet att detta funkar ,att de undersöker saken.

En normal foskarskalle gör så.

Med riktatljud så ska det bara vara att vrida bort skallen om nu inte man fått flera strålar på sig, att hålla för öronen vet jag inte om det skulle funka då vibrationerna borde gå in genom skallbenet , men det var också en möjlighet jag såg på en sådan här Super sonic mojäng film.

Som man hör på filmen om röster så är det ett allvarlig ämne och bör inte uppmuntras att dessa som hör röster i första hand vänder sig in i denna tråd , vilket kan kännas naturligt för dem då trotts att det inte ska handla om sjukdom, så nämns det i vart och vartannat inlägg här och kan för de sjuka bli som en psykostråd, vilket de som trakasserar tjänar på.

Zersetzung existerar i Sverige i dag och har gjort åtminstone i två decennier och det är mycket självgoda individer som pysslar med, kan jag nu konstatera så de tjänar på att detta miss och vantolkas då färre vågar beskriva något även om jag ser en ljusning så borde flera ha liknande berättelse som tex mig , men de kan vara dödade inlåsta eller tystade på annat sätt eller inte vill gå in på FB vilket jag inte vile själv men då jag googlade så hittade jag endast svensk debatt här så...
Citera
2016-06-29, 16:17
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
"TI "har du fått dig till livs här , jag personligen har pratat om zersetzung och jag vet inte om alla de som kallar sig TI hör röster så att blanda samman alla brottsoffer till en grupp blir fel.

Tekniken är precis som du beskriver att den som kommer i vägen för ljudduschen hör den och ingen annan. Inte konstigt om någon haft hänsynslösa förföljare och de hör röster och samtidigt vet att detta funkar ,att de undersöker saken.

En normal foskarskalle gör så.

Med riktatljud så ska det bara vara att vrida bort skallen om nu inte man fått flera strålar på sig, att hålla för öronen vet jag inte om det skulle funka då vibrationerna borde gå in genom skallbenet , men det var också en möjlighet jag såg på en sådan här Super sonic mojäng film.

Som man hör på filmen om röster så är det ett allvarlig ämne och bör inte uppmuntras att dessa som hör röster i första hand vänder sig in i denna tråd , vilket kan kännas naturligt för dem då trotts att det inte ska handla om sjukdom, så nämns det i vart och vartannat inlägg här och kan för de sjuka bli som en psykostråd, vilket de som trakasserar tjänar på.

Zersetzung existerar i Sverige i dag och har gjort åtminstone i två decennier och det är mycket självgoda individer som pysslar med, kan jag nu konstatera så de tjänar på att detta miss och vantolkas då färre vågar beskriva något även om jag ser en ljusning så borde flera ha liknande berättelse som tex mig , men de kan vara dödade inlåsta eller tystade på annat sätt eller inte vill gå in på FB vilket jag inte vile själv men då jag googlade så hittade jag endast svensk debatt här så...

Fast fortfarande, om man använde sig av denna teknik så skulle alla som kom i vägen för den höra det som Ti påstår sig höra, hur kommer det sig då att absolut ingen reagerar?

Menar du att exakt alla inklusive föräldrar och allt från djur till ja gudarna vet vad skulle vara med på detta?
Citera
2016-06-29, 16:17
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Du kan sluta tro, det är (tyvärr) så i extremt många fall.

Folk saknar kunskap om hur tandlagningar och annat liknande faktiskt ser ut och därmed antar att ett chip har trillat ut ur deras tänder när en lagning släpper eller dylikt, lägg sedan till en sjukdomsbild där de hör röster som egentligen är deras egna (ja vi kan tänka med en annan röst än den man talar med vilket är varför du kan höra en viss skådespelare eller dylikt när du läser en text osv, det är helt enkelt vår fantasi som gör sitt jobb) men om det sen skulle finnas riktat ljud i form av högteknologiska mikrofoner som redan uppfanns på 60-talet (ja vissa har påstått samma sak bra mycket längre än 80-talet) eller tidigare så är det återigen ett under att ingen har läckt ut rörande det.

Här har du en studie från Sonoma State University (gjord 2006), där man tar upp olika elektromagnetiska vapen och mänskliga rättigheter:

A Study of the History of US Intelligence Community Human Rights Violations & Continuing Research in Electromagnetic Weapons

Studien syftar till följande:
This research explores the current capabilities of the US military to use electromagnetic (EMF) devices to harass, intimidate, and kill individuals and the continuing possibilities of violations of human rights by the testing and deployment of these weapons. To establish historical precedent in the US for such acts, we document long-term human rights and freedom of thought violations by US military/intelligence organizations. Additionally, we explore contemporary evidence of on-going government research in EMF weapons technologies and examine the potentialities of continuing human rights abuses.

Den kan laddas ned som pdf på följande sida: http://www.globalresearch.ca/us-electromagnetic-weapons-and-human-rights/9524
Senast redigerad av FreedomDeep 2016-06-29 kl. 16:22.
Citera
2016-06-29, 16:20
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Teknik som absolut inte har med saken att göra

Tack för att du upplyser oss alla om att den Ti troligen har fel då du nyss hänvisade till teknik som inte ignorerar folk utan gör exakt samma som det jag och Harfager pratade om och det är att om någon annan kommer i vägen så reagerar även de.
Citera
2016-06-29, 16:28
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Tack för att du upplyser oss alla om att den Ti troligen har fel då du nyss hänvisade till teknik som inte ignorerar folk utan gör exakt samma som det jag och Harfager pratade om och det är att om någon annan kommer i vägen så reagerar även de.

???

Du har ju inte ens kollat på studien! Du vet ju inte vad den innehåller!

I studien står bl.a. följande angående s.k. directed acoustics: "can focus sound waves directly at a person without anyone else hearing the sound".
Citera
2016-06-29, 17:47
Bannlyst
Citat:
Hur upptäckte du kamerorna?

Sparade du kamerorna, slog sönder dem eller vad hände?
Jag sparade kamerorna men dem försvann i flytten några förstörde jag.

Citat:
Vad du kan anse och minnas vara litet (som du själv säger så mins du inte vad det var) kan många andra ha ansett varit suspekt eller rent av farligt.

Du måste sluta anta att du har 100% rätt speciellt när du själv inte minns omständigheterna eller har full koll på situationen.
Jag var inte farlig jag fick åka in flera gånger för små saker som att spotta på någon! Dem övervakade mig mycket under denna tid.

Citat:
Fast då har du blivit utredd, det kan ha varit så att du uppförde dig tillräckligt tydligt som schizofren för att kunna få den diagnosen på så kort tid.
Hur vet du det jag har försökt få journalen men inte fått den
Citat:
Sedan så säger du själv att det var så länge sedan att du inte mins omständigheterna helt och hållet så det kan mycket väl ha varit så att samtalet/mötet var betydligt längre än 15 minuter.

Eller mins du exakt vad du sa och hur du sa det? (plus att beskylla grannar för att förfölja en är en stor varningsklocka för just schizofreni vilket är varför man ska försöka tona ner det när man kontaktar polis och nyhetsmedia då det är varningsklockor för de du kontaktar)
Alla kände till vad dem gjorde!

Citat:
1. Är du 100% säker på att han sa det med ett leende och att det inte är något du har efterkonstruerat?

2. En psykolog behöver inte ställa 1000 frågor utan skall lyssna på dig och om denne gjorde bedömningen att du är schizofren utan att ens behöva ställa frågor så finns det en chans att han kan ha haft rätt.

Nja, den som definierar sig som sin sjukdom kommer endast att bli instängd i sig själv, sedan så klarar sig många schizofrena människor i vardagen så länge de tar sina mediciner så jag ber dig snällt att inte sluta med dem.

För om det är så att du hör röster, känner dig hotad och efterföljd när du inte tar din medicin men att det är helt tomt på sånt när du väl tar dem så lutar det tyvärr mot att du har en sjukdomsbild och jag hoppas genuint att du kan finna någon form av frid i din tillvaro.

Varför hör jag inte röster när jag inte tagit medicin och dem som övervakar mig är borta?
Citera
2016-06-29, 17:55
Medlem
Harfagers avatar
Psykisk tortyr med hot trakasserier , väckningar är tydligen svårt att straffa i Sverige då Sverige inte har en tortyrlagstiftning men här ser Amnesty ut att ha vaknat lite iallafall.

http://icc.amnesty.se/media/2015/02/11/pm-extern-om-tortyrbrott-uppdaterad-2015.pdf

"Psykisk tortyr
Tortyrkonventionen kräver att tortyr som förorsakar allvarlig fysisk eller psykisk smärta eller
lidande ska vara kriminaliserad. När det gäller åsamkandet av psykisk smärta eller lidande är
det oklart vilken svensk straffbestämmelse som skulle vara tillämplig
.

Det finns alltså en stor risk för att handlingar som medför psykisk smärta eller lidande och som
enligt tortyrkonventionen och annan folkrätt utgör tortyr eller annan grym, omänsklig eller förnedrande
behandling eller bestraffning (nedan endast ”annan liknande behandling”) inte kan
bestraffas i Sverige eftersom det saknas svenska straffbestämmelser.

En annan tänkbar situation är att en handling som orsakar psykiskt lidande eller smärta och
som kan betraktas som tortyr eller annan liknande behandling, i svensk rätt inte anses utgöra
misshandel utan endast faller under mindre allvarliga straffbestämmelser som ofredande,
olaga tvång eller olaga hot.

Exempel på mindre allvarliga handlingar som, om de upprepas och utförs i ett visst sammanhang
och med ett visst syfte, kan tänkas nå upp till tortyr eller annan liknande behandling, kan
vara att utsätta någon för hög musik under en lång tid, att tvinga någon att utföra förnedrande
handlingar inför andra eller att upprepade gånger väcka någon."
Senast redigerad av Harfager 2016-06-29 kl. 18:05.
Citera
2016-06-29, 18:03
Medlem
Harfagers avatar
Mer på riktat ljud som tex skulle kunna gå via väggen.

https://www.youtube.com/watch?v=azwL5eoE5aI&feature=youtu.be

Eftersom det blivit populärt att hävda sjukdom hos de som har grupp efter sig så bör genast tas fram en heltäckande ljudupptagnings apparat eller seriösa hänvisningar om detta då då tex störd sömn kan vara livshotande om det sker länge i både olyckor och sjukdomar.

Inte minst Amnesty borde tycka detta var bra så att de kan sålla ut de som är torterade och de som är sjuka.
Citera
2016-06-29, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorjeAkare
Men innan de gjorde det så gjorde de honom till en av de rikaste skådespelarna i världen. Hur får ni glalnngar ihop den storyn?

Nej det var den tv serien som gjorde det. Jag undrar hur mycket av det han har blivit av med av utpressande honeytraps. Det lär ju pågått i ca 5 år. Lär vara en del.

Här använder ryska agenter gangstalking metoder. Det är en taktik bland underättelsetjänster.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23077751.ab
Citera
2016-06-29, 18:33
Medlem
madtops avatar
Citat:
Eftersom det blivit populärt att hävda sjukdom hos de som har grupp efter sig...

Eller så har det blivit populärt att hävda "gang stalking" hos dem som saknar sjukdomsinsikt.

Här är en intressant artikel som handlar om hur vissa websidor triggar illusionen och förhindrar att sjuka söker vård.
Citat:
some experts say Web sites that amplify reports of mind control and group stalking represent a dark side of social networking. They may reinforce the troubled thinking of the mentally ill and impede treatment.
http://www.nytimes.com/2008/11/13/fashion/13psych.html
Citera
2016-06-29, 18:36
Medlem
madtops avatar
Citat:
Inte minst Amnesty borde tycka detta var bra så att de kan sålla ut de som är torterade och de som är sjuka.

Tror inte Amensty är speciellt duktiga på att ställa diagnoser. Det känns som att det vore bättre att läkare gjorde detta.
Citera
2016-06-29, 18:37
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Jag sparade kamerorna men dem försvann i flytten några förstörde jag.

Okej, mins du hur de såg ut och skulle du kunna beskriva dem trots att det är flera år senare?

Citat:
Jag var inte farlig jag fick åka in flera gånger för små saker som att spotta på någon!

Det är klassat som ofredande och i värsta fall kan ses som en fara för andra om du har sjukdomar som kan smittas via det sättet så det var inte små saker utan rakt av ett så pass avvikande beteende att en psykolog inte behöver göra en större utredning, speciellt inte om du har åkt in flera gånger.

Vem/vad var det som hände sista gången innan du fick din diagnos?

Citat:
Hur vet du det jag har försökt få journalen men inte fått den
Alla kände till vad dem gjorde!

För att du har själv sagt att du sa till psykologen att du hörde röster plus att du nu har erkänt att du stod och spottade på folk, och det är sant jag har inte heller läst din journal utan går endast efter vad du själv säger här på Flashback.

Citat:
Varför hör jag inte röster när jag inte tagit medicin och dem som övervakar mig är borta?

Kan det vara för att du kan befinna dig i en stabilare period?

Jag skulle dock rekommendera att du inte slutar med medicinerna men om det är så att du upphör med dem så bör du anteckna det du iakttar och hör att senare kunna låta någon du litar på göra en bedömning kring sannolikheten kring det du har skrivit ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in