2016-06-28, 23:23
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Så har inte staten någon hake på dessa vetenskaps men som inte pratar om denna teknik dem kanske blir av med jobbet!

Fast om de blir av med jobbet så finns den privata sektorn där de kan arbeta för privatpersoner och/eller sig själva.
Citera
2016-06-28, 23:25
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Tekniken finns och det är miljon-tals vittnen till runt om i världen.
Jag har nyss köpt en keps som av skärmar EMP När jag satte på den vart jag lite vinglig men rösterna försvann!

Hört talas om balcebo?

Om inte så rekommenderar jag att du kollar upp det, för övrigt hur går det för dig att visa upp hur din bröstkorg bränner dina kalsonger eller hur det var?
Citera
2016-06-28, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
I en paranoid konspirationshjärna är det säkert så.
Men inte i verkligheten.

Nej tekniken att läsa människors tankar finns inte. Det är bara något som en hel massa foliehattar fått för sig.

Jo den finns hur annars har dem kommit på tanken? En hel massa det är flera miljoner värden runt som vittnar om samma sak! Är dem scitsofrena då varför är inte rösterna mer personliga då?

Hur har dem fått reda på känsliga saker jag inte berättat för någon?
Finns inget annat sätt en tanke läsning eller kamera övervakning.

Dessa röster är påtvingade följt av en scitsofren diagnos.
Vet du hur dem sätter en scitsofren diagnos dem gör ingen utredning?!
Citera
2016-06-28, 23:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Hört talas om balcebo?

Om inte så rekommenderar jag att du kollar upp det, för övrigt hur går det för dig att visa upp hur din bröstkorg bränner dina kalsonger eller hur det var?
Det var inte jag det var ett exempel och sluta vara så nedlåtande
Gå till fals flag trådar och gör någon nytta!
Citera
2016-06-28, 23:35
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Det var inte jag det var ett exempel och sluta vara så nedlåtande
Gå till fals flag trådar och gör någon nytta!

Detta låter inte som ett exempel:
Citat:
Tekniken finns och det är miljon-tals vittnen till runt om i världen.
Jag har nyss köpt en keps som av skärmar EMP När jag satte på den vart jag lite vinglig men rösterna försvann!

Utan du säger att du har köpt en keps som du anser funkar, att du tror att någonting funkar kan mycket väl vara det som hjälper vilket förklaras genom placeboeffekt.

Eller menar du brännandet av kalsonger?

Om du inte har bevis för att det ens har hänt så rekommenderar jag att du inte använder det som exempel då minst 2 olika personer ber dig backa upp det varav den ena av dem även säger sig vara en Ti likt dig själv.
Senast redigerad av Ondahamstern 2016-06-28 kl. 23:37.
Citera
2016-06-28, 23:37
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Vet du hur dem sätter en scitsofren diagnos dem gör ingen utredning?!

Du menar att du aldrig har träffat en psykolog?

Om fallet är så, så kan jag definitivt säga att det är extremt suspekt, däremot om du faktiskt har träffat en psykolog så har de både lyckats börja med en utredning och troligen slutfört den relativt snabbt beroende på hur tydliga tecknen är/var.
Citera
2016-06-28, 23:43
Bannlyst
Citat:
Detta låter inte som ett exempel:

Utan du säger att du har köpt en keps som du anser funkar, att du tror att någonting funkar kan mycket väl vara det som hjälper vilket förklaras genom placeboeffekt.

Eller menar du brännandet av kalsonger?

Om du inte har bevis för att det ens har hänt så rekommenderar jag att du inte använder det som exempel då minst 2 olika personer ber dig backa upp det varav den ena av dem även säger sig vara en Ti likt dig själv.

Men är du puckad eller har du druckit?
Det var ett exempel om två stycken som hade sändare i tänderna när dem fick psykofarmaka så fungerade inte det och den som hade en sändare i bröstet som brände hål i underkläderna detta var 80-tal nu har tekniken förändrats!

Stick till en annan tråd och gör någon nytta du är rätt så onödig typisk skåningar
Senast redigerad av flubbb 2016-06-28 kl. 23:46.
Citera
2016-06-28, 23:48
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Men är du puckad eller har du druckit?

Du får vara tydligare med vad du menar är exempel när folk citerar dig, speciellt då både jag och Harfager faktiskt bad dig om video eller fotobevis på det du tog upp.

Citat:
den som hade en sändare i bröstet som brände hål i underkläderna detta var 80-tal nu har tekniken förändrats!

Har du bevis (behöver inte vara fysiska bevis utan det räcker med att du kan hänvisa till vart detta tas upp då du pratar om något som kan ha hänt för 30+ år sedan) för detta eller är det något du eller någon annan har hittat på?

Citat:
Stick till en annan tråd och gör någon nytta du är rätt så onödig

Menar du att jag inte har rätten att diskutera i denna tråd endast för att jag är skeptiker och ifrågasätter påståenden?

[Tillagt]

Sedan så skulle jag hjärtligt vilja ha ett svar på min fråga rörande om du har träffat en psykolog eller inte då du säger att det inte har skett någon utredning kring din psykiska hälsa.
Senast redigerad av Ondahamstern 2016-06-28 kl. 23:51.
Citera
2016-06-29, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vic878
Jag förstår att ämnet är både personligt och känsligt för många, och som jag skrivit tidigare i tråden så är inte min avsikt att förringa andras åsikter eller upplevelser, och ärligt talat så har jag ganska svårt att se hur mina inlägg kan tolkas på det sättet. Nu valde jag själv att bli lite personlig med exemplet med grannen, och det får du väl tolka hur du vill. Men för att förtydliga det hela så handlade det om en person med sjukdomshistorik som ganska snabbt som nyinflyttad på egen hand lyckades med att stöta sig med grannskapet.

Vad du har sagt eller skrivit tidigare är bortom min vetskap, så får helt enkelt lita på ditt ord.
Har inte sett att du skrivit något elakt iallafall av det jag har läst.
Det jag syftade på som du kanske inte ens gjorde medvetet har att göra med om hur du beskrev din granne.

Din egen erfarenhet av Gangstalking grundas på din "relation" till (1) antagligen psykiskt sjuk nyinflyttad granne,
Därav har du din egen uppfattning om vilka det kan beröra. Sammankopplingen mellan psykisk ohälsa, och gangstalking "offer"
Riktas därav ifrån att det ens existerar utan beror på "hjärnspöken." av de som "känner" sig utsatta.
Ett uttryckligen fernekande av begreppet.
Citera
2016-06-29, 00:58
Bannlyst
Citat:
Du menar att du aldrig har träffat en psykolog?

Om fallet är så, så kan jag definitivt säga att det är extremt suspekt, däremot om du faktiskt har träffat en psykolog så har de både lyckats börja med en utredning och troligen slutfört den relativt snabbt beroende på hur tydliga tecknen är/var.

Det började med mina granar som kamera övervakade mig. Sedan hamnade jag på akut psykiatrin efter ha gjort något kommer inte ihåg varför jag hämnade där det var väldigt länge sen. Det var något litet!
Så träffade jag en läkare i kanske 15 minuter. Jag sa att mina granar trakasserar mig och övervakar mig jag har polis anmält dem. Då sa han du är schizofreni paranoia med ett leende. Han frågade inte ut mig eller undersökte saken.

Att sätta en allvarlig psykisk störning på någon är ett sätt att kontrollera personen.
Jag har haft Öppen LPT I Snart 5 år
Senast redigerad av flubbb 2016-06-29 kl. 01:14.
Citera
2016-06-29, 04:37
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Det började med mina granar som kamera övervakade mig. Sedan hamnade jag på akut psykiatrin efter ha gjort något kommer inte ihåg varför jag hämnade där det var väldigt länge sen. Det var något litet!
Så träffade jag en läkare i kanske 15 minuter. Jag sa att mina granar trakasserar mig och övervakar mig jag har polis anmält dem. Då sa han du är schizofreni paranoia med ett leende. Han frågade inte ut mig eller undersökte saken.

Att sätta en allvarlig psykisk störning på någon är ett sätt att kontrollera personen.
Jag har haft Öppen LPT I Snart 5 år

Om det är någon som övervakar dig så är det för att du är eller de tror att du är sjuk och behöver kollas. Så vad hade du själv gjort om du misstänkte att någon var i behov av hjälp? Du hade förmodligen hjälpt denne.

Om du tror att detta är felaktigt så ta det lugnt och fortsätt försöka fånga ljudet speciellt då dessa brukade återkomma en gång månad ? Vad händer en gång månad ?

Att höra en massa röster måste vara skit jobbigt var sig det är hjärnan som gör detta av någon orsak eller om det är tex riktat ljud, och jag hoppas att de löser detta medicinsk på bra sätt eller att du kommer till rätta med trakasserierna om det är det.

Är medicinen jobbig ? Pratade med en person som jobbar med psykiatri som sade att medicinen hjälper dem som hör tex röster och de blir normala. Har du begärt någon mer utredning ? Vissa hör röster utan att behöva vara sjuka läste jag i dag i en annan tråd, om det är stress eller vad vet jag inte men stress som genererar röster borde ju betraktas som åtminstone tillfällig sjukdom .

Bara funderar nu, vet inget om detta men så mycket vet jag att finns/ fanns det skalärvågor så skulle de köra hårt på mig detta då de gjort allt annat och jag hör inga röster och de informationer jag har på band film, dagböcker etc kan jag alltid se igen, så inga hallisar har de lyckats projicera i alla fall. Kanske så pass dum i skallen eller tjockskallig så att det inte funkar, men hade mina torterare detta så skulle det kört det på mig.

Ang tänder och sändare så drog jag ut en rotfylld tand för några år sedan och fick den med mig i en påse och då jag tittade på den så såg jag en spiralfjäder och en pinne iden (metal) och hade jag haft allt det jag hade runt mig på det börjat höra röster så hade jag nog funderat på om det var en sändare/ mottagare i denna och ett led i trakasserierna.

Ang kamera övervakning, hur märkte du den ? Såg du linsen eller märkte du att det var insyn på andra sätt ( som du beskrev tex "han flyttade på sig" då det var värme?)

Mvh

Harfager
Senast redigerad av Harfager 2016-06-29 kl. 04:48.
Citera
2016-06-29, 08:39
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Det började med mina granar som kamera övervakade mig.

Hur upptäckte du kamerorna?

Sparade du kamerorna, slog sönder dem eller vad hände?

Citat:
Sedan hamnade jag på akut psykiatrin efter ha gjort något kommer inte ihåg varför jag hämnade där det var väldigt länge sen. Det var något litet!

Vad du kan anse och minnas vara litet (som du själv säger så mins du inte vad det var) kan många andra ha ansett varit suspekt eller rent av farligt.

Du måste sluta anta att du har 100% rätt speciellt när du själv inte minns omständigheterna eller har full koll på situationen.

Citat:
Så träffade jag en läkare i kanske 15 minuter. Jag sa att mina granar trakasserar mig och övervakar mig jag har polis anmält dem.

Fast då har du blivit utredd, det kan ha varit så att du uppförde dig tillräckligt tydligt som schizofren för att kunna få den diagnosen på så kort tid.

Sedan så säger du själv att det var så länge sedan att du inte mins omständigheterna helt och hållet så det kan mycket väl ha varit så att samtalet/mötet var betydligt längre än 15 minuter.

Eller mins du exakt vad du sa och hur du sa det? (plus att beskylla grannar för att förfölja en är en stor varningsklocka för just schizofreni vilket är varför man ska försöka tona ner det när man kontaktar polis och nyhetsmedia då det är varningsklockor för de du kontaktar)

Citat:
Då sa han du är schizofreni paranoia med ett leende. Han frågade inte ut mig eller undersökte saken.

1. Är du 100% säker på att han sa det med ett leende och att det inte är något du har efterkonstruerat?

2. En psykolog behöver inte ställa 1000 frågor utan skall lyssna på dig och om denne gjorde bedömningen att du är schizofren utan att ens behöva ställa frågor så finns det en chans att han kan ha haft rätt.

Citat:

Nja, den som definierar sig som sin sjukdom kommer endast att bli instängd i sig själv, sedan så klarar sig många schizofrena människor i vardagen så länge de tar sina mediciner så jag ber dig snällt att inte sluta med dem.

För om det är så att du hör röster, känner dig hotad och efterföljd när du inte tar din medicin men att det är helt tomt på sånt när du väl tar dem så lutar det tyvärr mot att du har en sjukdomsbild och jag hoppas genuint att du kan finna någon form av frid i din tillvaro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in