Citat:
Fast nu menar jag ljud som endast den som påstår sig vara Ti skall höra, där hela monologer eller rakt av dialoger spelas upp för denne men där ingen annan i ett rum hör detta.
[Tillagt]
För om de skulle använda den teknik som du precis har hänvisat till så skulle alla som råkade kliva framför den strålen höra exakt samma och rakt av avbryta den som påstår sig höra rösters mottagande av dem.
[Tillagt]
För om de skulle använda den teknik som du precis har hänvisat till så skulle alla som råkade kliva framför den strålen höra exakt samma och rakt av avbryta den som påstår sig höra rösters mottagande av dem.
"TI "har du fått dig till livs här , jag personligen har pratat om zersetzung och jag vet inte om alla de som kallar sig TI hör röster så att blanda samman alla brottsoffer till en grupp blir fel.
Tekniken är precis som du beskriver att den som kommer i vägen för ljudduschen hör den och ingen annan. Inte konstigt om någon haft hänsynslösa förföljare och de hör röster och samtidigt vet att detta funkar ,att de undersöker saken.
En normal foskarskalle gör så.
Med riktatljud så ska det bara vara att vrida bort skallen om nu inte man fått flera strålar på sig, att hålla för öronen vet jag inte om det skulle funka då vibrationerna borde gå in genom skallbenet , men det var också en möjlighet jag såg på en sådan här Super sonic mojäng film.
Som man hör på filmen om röster så är det ett allvarlig ämne och bör inte uppmuntras att dessa som hör röster i första hand vänder sig in i denna tråd , vilket kan kännas naturligt för dem då trotts att det inte ska handla om sjukdom, så nämns det i vart och vartannat inlägg här och kan för de sjuka bli som en psykostråd, vilket de som trakasserar tjänar på.
Zersetzung existerar i Sverige i dag och har gjort åtminstone i två decennier och det är mycket självgoda individer som pysslar med, kan jag nu konstatera så de tjänar på att detta miss och vantolkas då färre vågar beskriva något även om jag ser en ljusning så borde flera ha liknande berättelse som tex mig , men de kan vara dödade inlåsta eller tystade på annat sätt eller inte vill gå in på FB vilket jag inte vile själv men då jag googlade så hittade jag endast svensk debatt här så...