Citat:
Ursprungligen postat av
Ghostery
Så att kvinnan har sex med flera killar (soc känner till allihopa = bevis), mig inklusive, tjatar om att jag ska komma hem och knulla henne den natten (chatt finns = bevis), jag har sagt ifrån om att jag INTE vill ha barn, innan sex (har hur många tjejer som helst i bekantskapskrets som kan intyga att jag alltid sagt exakt samma sak till alla dom = vittnen som kan intyga att jag ej vill), att jag inte blivit upplyst om graviditet eller fått tycka till om något (soc vet och kan intyga), att det finns en flera år gammal unge som jag ej känt till överhuvudtaget (soc kan bekräfta). Hon hade inget jobb sist jag träffade henne, hon är dömd för brott.
Vilka mer bevis finns det på att det uppenbarligen är hon som fuskat till sig en unge?
Varför knullar du en sådan kvinna överhuvudtaget?
Du VISSTE innan att hon begått brott ex.
Du har 10 000 tals trådar här inne som anklagar våldtagna kvinnor för att vara dumma i huvudet när de kliver in i bilar, hälsar på i asylboenden, eller går ut, dricker öl, pratar med den eller den, eller umgås med män generellt, går i kjol, eller bara går på en gata och bl.a bl.a
och här sitter du och gnäller.
Inser du humorn?
Fatta att du kan inte göra något åt saken.
Du har fått ett barn. Sånt är livet och reglerna om man är snubbe nu för tiden och inte tar hand om sig. Deal with it.
Den det verkligen, verkligen är synd om är din unge…Sådan morsa och till på köpet sådan tragisk figur till farsa…fy fan.