2016-06-27, 19:54
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vic878
Oftast så finns det flera olika saker som kan förklara det hela, t.ex. när det gäller Wi-Fi. Du kan säkert googla fram mycket mer i ämnet.

https://support.apple.com/sv-se/HT201542

Detta knäppande har bara hänt en gång och jag lade ut inspelningen här , men vilket vantolkades direkt . Alltså ingen vetenskaplig analys alls utan bara tjafs från måsarna här .

I en annan tråd så påstods en person vara palmes mördare ( eller chefen) och skulle tillhöra KGB , bara det att jag läst om personen runt 1990 och där påstod hans fru att KGB hade spöat han, i Expressen, och hittade länken dit men utan foto. Det var man tvungen att besöka stadsbibblan för att se på microfilm, ingen analys där heller eller AHA du kanske har träffat folk utöver att du är nämnd i PU och därför har detta runt dig .....

Så jag efterlyser mer konkreta lösningar på frågeställningar som tex tekniska lösningar. Jag håller med om att en sjuk person kan få ett hopp om denne läser här och hoppas att hans sjukdom är "man made" och alltså är utsatta för ett brott som går att lösa men det är inte det tråden handlar om utan om metoderna funkar eller inte och används och vilka som kan vara de som utför dessa bestialiska handlingar under decennier.
Citera
2016-06-27, 20:10
Medlem
Vic878s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Detta knäppande har bara hänt en gång och jag lade ut inspelningen här , men vilket vantolkades direkt . Alltså ingen vetenskaplig analys alls utan bara tjafs från måsarna här .

I en annan tråd så påstods en person vara palmes mördare ( eller chefen) och skulle tillhöra KGB , bara det att jag läst om personen runt 1990 och där påstod hans fru att KGB hade spöat han, i Expressen, och hittade länken dit men utan foto. Det var man tvungen att besöka stadsbibblan för att se på microfilm, ingen analys där heller eller AHA du kanske har träffat folk utöver att du är nämnd i PU och därför har detta runt dig .....

Så jag efterlyser mer konkreta lösningar på frågeställningar som tex tekniska lösningar. Jag håller med om att en sjuk person kan få ett hopp om denne läser här och hoppas att hans sjukdom är "man made" och alltså är utsatta för ett brott som går att lösa men det är inte det tråden handlar om utan om metoderna funkar eller inte och används och vilka som kan vara de som utför dessa bestialiska handlingar under decennier.

Ok, men rimligtvis så borde det finnas lite hårda fakta. Bra att du funderar över tekniska lösningar, för om det hela är organiserat och har pågått länge, så är rimligtvis tekniken välkänd. Saken är den att det är väldigt svårt att lägga locket på grytan om många är inblandade, t.ex. så har så gott som alla underrättelseorganisationer haft både mullvadar eller läckor, som kunnat presentera material som går att verifiera. Det kanske rentav är så att avsaknaden på bevis för tekniska lösningar, är en indikation på att en del vapen/utrustning inte existerar.
Citera
2016-06-27, 20:18
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ok, men rimligtvis så borde det finnas lite hårda fakta. Bra att du funderar över tekniska lösningar, för om det hela är organiserat och har pågått länge, så är rimligtvis tekniken välkänd. Saken är den att det är väldigt svårt att lägga locket på grytan om många är inblandade, t.ex. så har så gott som alla underrättelseorganisationer haft både mullvadar eller läckor, som kunnat presentera material som går att verifiera. Det kanske rentav är så att avsaknaden på bevis för tekniska lösningar, är en indikation på att en del vapen/utrustning inte existerar.

Jag har redan så mycket bevis så att det räcker och blir över , jag står med i PU och GrK fick jag se efter nästan 20 år 2015, och fick ofta pikar om palme efter att jag fått värvings förslag om att gå med grupper för att rapportera om dem. De vill helt enkelt klämma ur så mycket som möjligt och sedan skyddar sig med alla medel , precis alla .

Om någon av dessa utsatta skulle bli galna och tex skada någon oskyldig så skulle dessa bara tänka "ni ser jag hade rätt han var farlig" ingen ånger bara rädda sina egna rövar. jag nämner detta då en nämnde att ta sitt liv och skriva ett manifest som lösning , men inte bra alls då de får bara rätt och troligen medalj för väl utfört jobb.

Mina hårda fakta är dels mitt namn och ett par tre anmälningar jag gjort utöver bandinspelningar på dessa trakasserare med en mängd andra iakttagelser, dagböcker inspelningar filmer och foton men kan inte droppa mitt namn här.

Ang vapen så svarar jag bara för det jag vet, har inte nämnt strålvapen eller tankeläsning, det med knastret var en fråga om vad som kan orsakat detta .
Senast redigerad av Harfager 2016-06-27 kl. 20:47.
Citera
2016-06-27, 21:16
Medlem
Citat:
Ok, men du får nog räkna med att folk är skeptiska. Själv hade jag en granne som alltid skulle klippa gräs, dra på stereon, eller stod och skrek en massa skit på fyllan, då det tydligen var väldigt störande att min familj använde vår uteplats som vätte mot grannen. Till en början struntade jag i idioten, men när han trakasserade min familj så fick farbror Polisen ta hand om saken.

Den personen var enl. egen utsago utsatt för Gangstalking, jag och andra i grannskapet hade tydligen utrustning från CIA för störa hans hjärnvågor, tillverkade vapen i garaget, förgiftade hans vatten med droger, och en massa annat skitsnack. Det ansåg inte domstolen som gav honom en välförtjänt semester på en sluten anstalt, och jag hoppas att han med tiden får ordning på sitt liv. Det tråkiga med den här sortens sanslösa konspirationsteorier är att det faktiskt finns folk som tar allt man läser på allvar, inte är förmögna till källkritik, lever sig in i konspirationsteorin, och som ett resultat mår jävligt dåligt.

Jag kan tycka att folk som sprider dylika konspirationsteorier på nätet har ett ansvar. Dessutom så finns det trots allt möjligheten att kontakta vården om man hör röster, känner sig förföljd m.m. Nu säger jag inte att alla som har upplevelser av Gangstalking har psykiska besvär, men det kanske är värt att kontakta vården för att eliminera den möjligheten.

Att du ifrågasätter "hemliga vapen" utan vidare källkritik är bara bra, inget sagt om detta. Vissa tror på allt de läser, och går det att motbevisa någons tes är det bara bra om det är så att någon snöat in sig alldeless för mycket. Indevider med redan befintliga ångestbesvär inom förföljesemani, alternativt schizofreni är antagloigen överrepresenterade av de som "känner" sig utsatta.

Du nämner att du hade en granne som betedde sig som en idiot, som senare ansåg sig vara utsatt för detta. Din granne är som han är, och med största sannorlikhet bakom flötet på ett eller annat vis. Att psykiskt sjuka ofta drabbas är ingen tillfällighet, eller heller ovanligt av olika orsaker.

Du nämner att du tycker personer som sprider "Dylika konspirationsteorier" har ett ansvar.
Med tanke på hur du själv uttrycker dig undrar jag om du tänker i samma banor. Ditt eget inägg även om det var långt och välskrivet bestod mest av smutskastning, och förminskning av andras åsikter och erfarenheter.
Citera
2016-06-27, 21:30
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Att du ifrågasätter "hemliga vapen" utan vidare källkritik är bara bra, inget sagt om detta. Vissa tror på allt de läser, och går det att motbevisa någons tes är det bara bra om det är så att någon snöat in sig alldeless för mycket. Indevider med redan befintliga ångestbesvär inom förföljesemani, alternativt schizofreni är antagloigen överrepresenterade av de som "känner" sig utsatta.

Du nämner att du hade en granne som betedde sig som en idiot, som senare ansåg sig vara utsatt för detta. Din granne är som han är, och med största sannorlikhet bakom flötet på ett eller annat vis. Att psykiskt sjuka ofta drabbas är ingen tillfällighet, eller heller ovanligt av olika orsaker.

Du nämner att du tycker personer som sprider "Dylika konspirationsteorier" har ett ansvar.
Med tanke på hur du själv uttrycker dig undrar jag om du tänker i samma banor. Ditt eget inägg även om det var långt och välskrivet bestod mest av smutskastning, och förminskning av andras åsikter och erfarenheter.

Dennes granne behöver inte vara bakom flötet helt , har de redan trakasserat han med flera olika grannar så är denne beredd på att nästa ska vara likadan. Och det kan vara arrangerat så att det skulle komma en oskyldig som han skulle agera apa framför och de vann hela skiten om han inte var helt borta i skallen. Det är det jag tidigare förklarat att det kan dyka upp en ovetandes observatör så det ända man kan göra är att dokumentera , och den oskyldige granne som ser detta dokumenterande kan tänka, om det är klumpigt gjort, att han är gangstalkad ...
Senast redigerad av Harfager 2016-06-27 kl. 21:38.
Citera
2016-06-27, 21:49
Medlem
Citat:
Dennes granne behöver inte vara bakom flötet helt , har de redan trakasserat han med flera olika grannar så är denne beredd på att nästa ska vara likadan. Och det kan vara arrangerat så att det skulle komma en oskyldig som han skulle agera apa framför och de vann hela skiten om han inte var helt borta i skallen. Det är det jag tidigare förklarat att det kan dyka upp en ovetandes observatör så det ända man kan göra är att dokumentera , och den oskyldige granne som ser detta dokumenterande kan tänka, om det är klumpigt gjort, att han är gangstalkad ...

Nä, behöver inte vara så. Av det som beskrevs på inlgägget jag svarade så var det intrycket som gavs i.af.

Att det förekommer mycket falskpel inom detta vet jag redan. Jag har sett det på nära håll, och minsta felsteg kan slå tillbaka. Psykologisk krigsföring vilket det faktiskt handlar om är så mycket annat.
Försvarsmekanismen finns. Hur den yttrar sig olika beror på vem det är. Vissa tänker ett 2 , eller 50 steg frammåt beroende på hur viktigt det är. Alternativa scenarion oavsett utgång blir jobbigt för de flesta, men samtidigt något som istortsätt alltid fungerar. Kan vara så.
Citera
2016-06-27, 22:13
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Du har återigen citerat samma stycke som jag citerade. Här är ett till citat från samma sida:
Duncan also reveals that many people are now in wireless mental contact with artificial intelligence run on supercomputers.
Jaså? Bevisen för detta uteblir förstås också.
Jag skiter i om han har avgångsbetyg från professorskolan i Smartsville - hans påståenden är precis lika obelagda och korkade ändå.

Hans påståenden är inte korkade - det är du som är korkad. Han har själv arbetat med dessa saker. Han kan ju inte avslöja alla detaljer, det är ju sekretess.

Din tid kommer också, tyvärr:
Perhaps most frightening is Duncan’s contention that the scalability of this technology is being tested: “…[A] lot of people won’t believe me and that’s fine. But they’re increasing this. They are scaling this technology to the entire population.”
Citera
2016-06-27, 22:23
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jag syftar på vi idag inte kan läsa tankar. Att om och om igen länka till den typen av påståenden är trams.

Att om och om igen spamma denna tråd med skit rent ut sagt som du gör är trams.

Nedanstående är exempel på vad som är möjligt att göra idag.

In the interview posted below we discuss, among other topics, remote “mind reading,” CIA hive mind experimentation (multiple people sharing the same mental “space”), how people can be targeted and tracked remotely via their energy signature or “brain print,” the existence and use of a technology for remotely “cloning” or “copying” thoughts, emotions and other states (including intense pain) onto a target, [2] and how a weapons system capable of totalitarian control has been developed (with non-consensual and often-times brutal experimentation on civilians ongoing).

Duncan also reveals that many people are now in wireless mental contact with artificial intelligence run on supercomputers.
Citera
2016-06-27, 23:28
Medlem
Vic878s avatar
Citat:

Jag förstår att ämnet är både personligt och känsligt för många, och som jag skrivit tidigare i tråden så är inte min avsikt att förringa andras åsikter eller upplevelser, och ärligt talat så har jag ganska svårt att se hur mina inlägg kan tolkas på det sättet. Nu valde jag själv att bli lite personlig med exemplet med grannen, och det får du väl tolka hur du vill. Men för att förtydliga det hela så handlade det om en person med sjukdomshistorik som ganska snabbt som nyinflyttad på egen hand lyckades med att stöta sig med grannskapet.

Det var som sagt ett exempel ur verkliga livet, hur andra människor upplevt sig utsatta för Gang stalking, kan jag inte uttala mig om. Oavsett om det handlar om någon med psykiska problem eller inte, så är givetvis upplevelsen och lidandet inget som skall förringas. Däremot så köper jag inte att en del anser att kritik och ifrågasättande med någon slags automatik skulle innebära någon sorts falskspel eller rent av delaktighet i konspirationen.

Citat:
Jag har redan så mycket bevis så att det räcker och blir över , jag står med i PU och GrK fick jag se efter nästan 20 år 2015, och fick ofta pikar om palme efter att jag fått värvings förslag om att gå med grupper för att rapportera om dem. De vill helt enkelt klämma ur så mycket som möjligt och sedan skyddar sig med alla medel , precis alla .

Om någon av dessa utsatta skulle bli galna och tex skada någon oskyldig så skulle dessa bara tänka "ni ser jag hade rätt han var farlig" ingen ånger bara rädda sina egna rövar. jag nämner detta då en nämnde att ta sitt liv och skriva ett manifest som lösning , men inte bra alls då de får bara rätt och troligen medalj för väl utfört jobb.

Mina hårda fakta är dels mitt namn och ett par tre anmälningar jag gjort utöver bandinspelningar på dessa trakasserare med en mängd andra iakttagelser, dagböcker inspelningar filmer och foton men kan inte droppa mitt namn här.

Ang vapen så svarar jag bara för det jag vet, har inte nämnt strålvapen eller tankeläsning, det med knastret var en fråga om vad som kan orsakat detta .

Jag har givetvis full respekt för att du vill vara anonym. Men sitter du på en bevisföring och är 100% säker på din sak, så finns det vägar att gå, både genom publicering eller att du inleder en rättsprocess.

Citat:

Citat:
Nä, behöver inte vara så. Av det som beskrevs på inlgägget jag svarade så var det intrycket som gavs i.af.

Att det förekommer mycket falskpel inom detta vet jag redan. Jag har sett det på nära håll, och minsta felsteg kan slå tillbaka. Psykologisk krigsföring vilket det faktiskt handlar om är så mycket annat.
Försvarsmekanismen finns. Hur den yttrar sig olika beror på vem det är. Vissa tänker ett 2 , eller 50 steg frammåt beroende på hur viktigt det är. Alternativa scenarion oavsett utgång blir jobbigt för de flesta, men samtidigt något som istortsätt alltid fungerar. Kan vara så.

För att förtydliga så handlade det om en nyinflyttad person som visade sig ha en del problem både med verklighetsuppfattningen och spriten. Jag har ingen aning om vilka tidigare upplevelser eller erfarenheter den här personen haft av att känna sig utsatt och förföljd av sin omgivning. Det var väl mest tragiskt att han hade en skev bild av verkligheten och valde att ta ut sin frustration på grannarna, genom dåligt bemötande, skadegörelse m.m. mot folk som han inte ens kände eller haft någon kontakt med.
Citera
2016-06-27, 23:47
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Att om och om igen spamma denna tråd med skit rent ut sagt som du gör är trams.

Nedanstående är exempel på vad som är möjligt att göra idag.

In the interview posted below we discuss, among other topics, remote “mind reading,” CIA hive mind experimentation (multiple people sharing the same mental “space”), how people can be targeted and tracked remotely via their energy signature or “brain print,” the existence and use of a technology for remotely “cloning” or “copying” thoughts, emotions and other states (including intense pain) onto a target, [2] and how a weapons system capable of totalitarian control has been developed (with non-consensual and often-times brutal experimentation on civilians ongoing).

Att det finns en massa smarta människor som tjänar pengar på att lura en godtrogna människor vet vi. Hur vore det om du länkade till en vetenskaplig artikel i stället?

Som sagt: Ovetenskapligt scifi-trams.
Citera
2016-06-28, 12:52
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Jag har givetvis full respekt för att du vill vara anonym. Men sitter du på en bevisföring och är 100% säker på din sak, så finns det vägar att gå, både genom publicering eller att du inleder en rättsprocess.

Jo utan bevis så hade jag stått mig slätt och endast kunnat peka på deras namn och hoppas på att de var registrerade i samma "sekt" ,sedan hade det varit mera ord mot ord.

Det kommer att ta tid och utredningsresurser att gå igenom materialet så det är inte gjort i en handvändning direkt.

Din nya granne kan haft ett helvete innan där bostäder blivit handplockade för han genom att de svarar på annonser, eller flyttar in innan han. Just bostäder är lätt att styra till en som har liten inkomst då det inte finns mycket att välja och tak överhuvudet behöver alla.

Nu kan detta bråk med dig och de nya grannarna ha räddat hans gamla grannar från vidare spekulationer.

Men en fråga: Har det flyttat in andra i området innan "personen " flyttade dit ? Har någon/ra varit inställsamma och sedan direkt pikat eller hängt med i tal mot den nya eller gjort ogillande miner /gester då denne passerat eller då denne kom på tal ?

Jag inbillar mig att man sluter sig samman mot en ny som verkar labil el udda i ett område och kan du komma på om någon var mer eller mindre tongivande / skämtsamma då det kom till denna "Personen" .
Det kan vara vanlig grannsnack men det är nog på liknade sätt som de får ovetandes mot en tredje person med "normalt" prat.
Senast redigerad av Harfager 2016-06-28 kl. 12:57.
Citera
2016-06-28, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jag syftar på vi idag inte kan läsa tankar.

Mina "röster" kan läsa mina tankar utan problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in