2016-06-27, 17:55
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Driver du med oss? Ännu mera skit om tankeläsning och annat trams?

"Driver du med oss?" "Ännu mera skit om tankeläsning och annat trams?"

Trams? Vad syftar du på?

Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Du är okunnig och ignorant. Därför framstår verkligheten som ett slag i ansiktet. Nåja, en dag hinner den i kapp dig. Läs Robert Duncans meriter igen. Han vet nog lite mer om vad som händer än vad du gör.

Robert Duncan is a scientist with multiple degrees from Dartmouth College and Harvard University in Applied Sciences (e.g., artificial intelligence, pattern recognition and robotics) and Business.

He has worked on projects for the CIA, Department of Defense, and Department of Justice. In 2004 he testified before the Senate Intelligence Committee, Judiciary Committee, and 23 members of Congress regarding non-consensual experimentation on American citizens.

Han har därtill skrivit flera böcker kring ämnet och talat med hundratals utsatta.
Citera
2016-06-27, 17:56
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vic878
Jaha, och fortfarande inga bevis. Faktum är att jag är lite besviken, t.ex. Stasis avdelning VBIIC7 under Huntzbürger, eller föregångaren den gäckande Adelbert, det hade varit något att diskutera. Men inte, istället verkar en del anhängare av konspirationsteorin fokusera på att skapa hysteri kring s.k electronic harassment, man kan fråga sig varför. Jag är ganska övertygad om att det lager av skyddsdräkter som mystiskt försvann från Tjernobyl precis innan katastrofen inträffade, snart kommer att säljas till vettskrämda människor för att skydda sig mot intrång i occipitalloben.

Vad är "bevis" enligt dig? Vad krävs för att bevisa förekomsten av organized stalking och electronic harassment? När kommer du att vara övertygad om förekomsten?
Citera
2016-06-27, 17:58
Medlem
FreedomDeeps avatar
[quote=BorjeAkare|57689946]
Citat:
Har inte tid att leta upp alla fall just nu. Gör något själv.

Jag har gjort arbetet åt dig. Det finns inte ett enda fall dokumenterat. Men det visste du nog redan

Ok, whatever. Tyvärr har du fel vad gäller dokumenterade fall.
Citera
2016-06-27, 18:01
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Du är varmt välkommen att presentera dessa bevis.

Har gjort många inlägg som visar på verkligheten.

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det måste man inte - vilket jag även skrev, samt att möjligheten att avslöja dem borde växa potentiellt med varje ny gruppering och orsak.

Du skrev så här: "Redan där har vi ju ett problem - ni kan inte ens enas om det mest fundamentala - "varför"..."
Citera
2016-06-27, 18:01
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du är okunnig och ignorant. Därför framstår verkligheten som ett slag i ansiktet. Nåja, en dag hinner den i kapp dig. Läs Robert Duncans meriter igen. Han vet nog lite mer om vad som händer än vad du gör.

Robert Duncan is a scientist with multiple degrees from Dartmouth College and Harvard University in Applied Sciences (e.g., artificial intelligence, pattern recognition and robotics) and Business.

He has worked on projects for the CIA, Department of Defense, and Department of Justice. In 2004 he testified before the Senate Intelligence Committee, Judiciary Committee, and 23 members of Congress regarding non-consensual experimentation on American citizens.

Han har därtill skrivit flera böcker kring ämnet och talat med hundratals utsatta.

Du har återigen citerat samma stycke som jag citerade. Här är ett till citat från samma sida:
Duncan also reveals that many people are now in wireless mental contact with artificial intelligence run on supercomputers.
Jaså? Bevisen för detta uteblir förstås också.
Jag skiter i om han har avgångsbetyg från professorskolan i Smartsville - hans påståenden är precis lika obelagda och korkade ändå.
Citera
2016-06-27, 18:03
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Har gjort många inlägg som visar på verkligheten.

Du skrev så här: "Redan där har vi ju ett problem - ni kan inte ens enas om det mest fundamentala - "varför"..."

Och i meningen efter skrev jag "Men visst, teoretiskt sätt skulle det förstås kunna finnas flera olika skäl - då borde även möjligheten att avslöja dem växa pga mindre samordning, men så verkar ju inte vara fallet.."
Jag borde dock skrivit "teoretiskt sett" inte "teoretiskt sätt" och det ber jag om ursäkt för.
Citera
2016-06-27, 18:29
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Om de låser in dig så är du riktigt rejält sjuk och har ett mycket stort behov av akut vård.

När det gäller "skitmediciner" så är det ett val du måste göra. Antingen leva som du gör nu eller prova att ta mediciner för att se om de hjälper. Vården bör även kunna erbjuda andra former av behandling, t.ex beteendeterapi och samtal som gör att du bättre kan leva med dina stalkers.

Du är sanslöst trög Madtop, Så länge du inte blir torterad så får alla andra leva med det bara du och de andra här får leka herren på täppan och "vinna" så att tråden stängs?

Skrev till Flubbb, den med allvarliga bevis (förutom mig själv då)

Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Flubbb, om det var äkta och inte fejkat av dig så tycker jag att det vore viktigt att lägga ut , kan ju vara någon som djävlas/hjälper till för att du ska "inse" att du är "sjuk" och har du så lättvindigt fått en svår diagnos så hjälper det bara dig. Kontakta i sådana fall patientgrupper . Hade god lust att göra en polisanmälan å dina vägnar då jag hörde, men måste få det verifierat att det inte är du som fejkar.

Får jag kopiera och lägga ut den annars ? Om det nu inte går att spåra till dig , vill säga .

Just ljud i olika former är vissa torterar gruppers favorit , speciellt då man ska sova, koncentrera sig eller tala på ett möte etc etc .
Senast redigerad av Harfager 2016-06-27 kl. 18:31.
Citera
2016-06-27, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vic878
Jag kan väl tycka att man får räkna med både lite mothugg i debatten och att presentera lite fakta. Det kan nog vara så att det blir mycket skeptiker i tråden, men då får man väl ta debatten och presentera fakta som styrker sin sak.

Som jag ser på saken så finns det säkert människor som faktiskt blivit utsatta för övergrepp/förföljelse, utan att det för den sakens skull handlar om en global konspiration som använder sig av scifi-vapen m.m. Folk kan vara långsinta, det finns t.ex släktfejder som pågått länge.

Att få mothugg är såklart en bra sak för att debatten skall kunna leda vidare till något. När det gäller att "pressentera fakta" så är det just den biten som är svårast för de flesta. De grupperingar som stalkar en individ vill ju inte avslöja sig själva, eller bli igenkända av ti. Därav blir bevisbördan svår.

Alla Gangstalkers jobbar ju inte på samma sätt heller, även om många likartade metoder ofta används.
Upprepningar av samma beteendemönster från okända personer förekommer ofta. Vad som görs är inte det viktiga, utan att det är samma gärning. Det kan röra sig om helt vardagliga frågor, eller situationer som inte är något speciellt egentligen med undantaget av att det upprepas av många på kort varsel för att psyka.
Citera
2016-06-27, 18:55
Medlem
madtops avatar
Citat:
"Driver du med oss?" "Ännu mera skit om tankeläsning och annat trams?"

Trams? Vad syftar du på?

Jag syftar på vi idag inte kan läsa tankar. Att om och om igen länka till den typen av påståenden är trams.
Citera
2016-06-27, 19:11
Medlem
madtops avatar
Citat:
Du är sanslöst trög Madtop, Så länge du inte blir torterad så får alla andra leva med det bara du och de andra här får leka herren på täppan och "vinna" så att tråden stängs?

Är jag och 99% av alla andra tröga för att vi bedömer dina och andra TI's som osannolika och paranoida?

Vad du inte verkar förstå är att det är inte mig ni ska övertyga med era historier, jag är bara en obetydlig skit som hänger på flashback. De ni ska övertyga är polis, politiker och massmedia. Men om vi ska vara ärliga så går det väl si så där med det - och det beror inte på att jag inte tror på din drönare utan därför att ingen annan tror på den.

Så vill du väcka någon slags opinion runt GS så bör du skärpa till dig. Sluta att posta dumma inlägg på uppförstorade jpeg-artefakter och sluta framför allt att försvara uppenbara nut-cases.
Citera
2016-06-27, 19:37
Medlem
Vic878s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Att få mothugg är såklart en bra sak för att debatten skall kunna leda vidare till något. När det gäller att "pressentera fakta" så är det just den biten som är svårast för de flesta. De grupperingar som stalkar en individ vill ju inte avslöja sig själva, eller bli igenkända av ti. Därav blir bevisbördan svår.

Alla Gangstalkers jobbar ju inte på samma sätt heller, även om många likartade metoder ofta används.
Upprepningar av samma beteendemönster från okända personer förekommer ofta. Vad som görs är inte det viktiga, utan att det är samma gärning. Det kan röra sig om helt vardagliga frågor, eller situationer som inte är något speciellt egentligen med undantaget av att det upprepas av många på kort varsel för att psyka.

Ok, men du får nog räkna med att folk är skeptiska. Själv hade jag en granne som alltid skulle klippa gräs, dra på stereon, eller stod och skrek en massa skit på fyllan, då det tydligen var väldigt störande att min familj använde vår uteplats som vätte mot grannen. Till en början struntade jag i idioten, men när han trakasserade min familj så fick farbror Polisen ta hand om saken.

Den personen var enl. egen utsago utsatt för Gangstalking, jag och andra i grannskapet hade tydligen utrustning från CIA för störa hans hjärnvågor, tillverkade vapen i garaget, förgiftade hans vatten med droger, och en massa annat skitsnack. Det ansåg inte domstolen som gav honom en välförtjänt semester på en sluten anstalt, och jag hoppas att han med tiden får ordning på sitt liv. Det tråkiga med den här sortens sanslösa konspirationsteorier är att det faktiskt finns folk som tar allt man läser på allvar, inte är förmögna till källkritik, lever sig in i konspirationsteorin, och som ett resultat mår jävligt dåligt.

Jag kan tycka att folk som sprider dylika konspirationsteorier på nätet har ett ansvar. Dessutom så finns det trots allt möjligheten att kontakta vården om man hör röster, känner sig förföljd m.m. Nu säger jag inte att alla som har upplevelser av Gangstalking har psykiska besvär, men det kanske är värt att kontakta vården för att eliminera den möjligheten.
Citera
2016-06-27, 19:43
Medlem
Vic878s avatar
Citat:
Kanske skulle kolla med en chippläsare om den ger utslag? Kanske även kolla med läkare och tala om att du har smärta från samma punkt i skallen för att få till en röntgen där de kan leta efter tumörer, bilderna kan du ju begära ut sedan och studera själv .

Detta med chip , låter som fiktion men medicinsk forskning bedrivs. Nästa gång du hör detta ljud , kan du inte vrida på huvudet / flytta dig någon meter för att se om det inte är riktat ljud? Om du bryter en planvågsstråle så kan ljudet uppfattas som om det kommer inifrån huvudet enligt https://sv.wikipedia.org/wiki/Riktat_ljud

Du säger att du fått med detta på inspelning ( har inte hunnit installera någon sandbox ännu) men

1, hör du samma fras/er varje gång du lyssnar på inspelningarna ?

2, har du flera inspelningar ?

3, varför tror du att det är just chip ?

Jag lyckades höra och spela in förra året ett knäppande från radion och då jag flyttade mobilen så märkte jag att det kom även därifrån och jag kunde spela in ljudet. I dag då "säpo" grannen kom så började modemet strula efter några minuter , kan dennes wifi 1, störa ut mitt bredband (mobila) 2, kan detta knäppande i radion och mobilen ha kommit från dennes wifi?

Jag hade en "palme" granne som jag en dag helt plötsligt hörde i min bandspelare ( bara band ingen radio) och tryckte på rec och fick in han bra på den . Hans kortvågsradio hade varit för starkt ställd så att det tom gick in i en bandare utan radio så allt med högtalare skulle man kunna ljudsätta ! (?) Någon som kan förklara denna över .... någonting ?

Oftast så finns det flera olika saker som kan förklara det hela, t.ex. när det gäller Wi-Fi. Du kan säkert googla fram mycket mer i ämnet.

https://support.apple.com/sv-se/HT201542
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in