Citat:
Ursprungligen postat av
MinotaurusX
Att få mothugg är såklart en bra sak för att debatten skall kunna leda vidare till något. När det gäller att "pressentera fakta" så är det just den biten som är svårast för de flesta. De grupperingar som stalkar en individ vill ju inte avslöja sig själva, eller bli igenkända av ti. Därav blir bevisbördan svår.
Alla Gangstalkers jobbar ju inte på samma sätt heller, även om många likartade metoder ofta används.
Upprepningar av samma beteendemönster från okända personer förekommer ofta. Vad som görs är inte det viktiga, utan att det är samma gärning. Det kan röra sig om helt vardagliga frågor, eller situationer som inte är något speciellt egentligen med undantaget av att det upprepas av många på kort varsel för att psyka.
Ok, men du får nog räkna med att folk är skeptiska. Själv hade jag en granne som alltid skulle klippa gräs, dra på stereon, eller stod och skrek en massa skit på fyllan, då det tydligen var väldigt störande att min familj använde vår uteplats som vätte mot grannen. Till en början struntade jag i idioten, men när han trakasserade min familj så fick farbror Polisen ta hand om saken.
Den personen var enl. egen utsago utsatt för Gangstalking, jag och andra i grannskapet hade tydligen utrustning från CIA för störa hans hjärnvågor, tillverkade vapen i garaget, förgiftade hans vatten med droger, och en massa annat skitsnack. Det ansåg inte domstolen som gav honom en välförtjänt semester på en sluten anstalt, och jag hoppas att han med tiden får ordning på sitt liv. Det tråkiga med den här sortens sanslösa konspirationsteorier är att det faktiskt finns folk som tar allt man läser på allvar, inte är förmögna till källkritik, lever sig in i konspirationsteorin, och som ett resultat mår jävligt dåligt.
Jag kan tycka att folk som sprider dylika konspirationsteorier på nätet har ett ansvar. Dessutom så finns det trots allt möjligheten att kontakta vården om man hör röster, känner sig förföljd m.m. Nu säger jag inte att alla som har upplevelser av Gangstalking har psykiska besvär, men det kanske är värt att kontakta vården för att eliminera den möjligheten.