2016-09-27, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Du tänker bakvänt. Om du går till läkaren och berättar om mord tankar så såtts du inte i fängelse, du får hjälp.

Sen om du vill diskutera GS så ta fram konkreta bevis så kan vi ta upp det, det har ingen lyckats med på 300 sidor.
Jo man blir inlåst och matad med mediciner till man är helt överviktig och förstörd! Ingen hjälp finns
max en psykolog 30min varje vecka!
Citera
2016-09-27, 17:33
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Och dem ärenden läggs ju ner!
Jag har inte pratat om magsjuka!

Du har sagt att du har blivit drogad, du bör kunna göra en toxikologisk undersökning men då du säger dig ha slängt all den maten så är det omöjligt att utreda, du kan lika väl sitta och ljuga om vad du har blivit utsatt för vilket är varför bevis måste lyftas fram.

Det må kännas som en hemsk uppförsbacke men om du skulle komma med minsta lilla hållbart bevis så kommer folk att börja sluta att misstro dig, det är tack vare sådana som FreedomDeep och andra liknande som folk aktivt inte tror på GS då de pratar om fantasi saker.
Citera
2016-09-27, 17:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Du har sagt att du har blivit drogad, du bör kunna göra en toxikologisk undersökning men då du säger dig ha slängt all den maten så är det omöjligt att utreda, du kan lika väl sitta och ljuga om vad du har blivit utsatt för vilket är varför bevis måste lyftas fram.

Det må kännas som en hemsk uppförsbacke men om du skulle komma med minsta lilla hållbart bevis så kommer folk att börja sluta att misstro dig, det är tack vare sådana som FreedomDeep och andra liknande som folk aktivt inte tror på GS då de pratar om fantasi saker.
Men undersökning kostar ju skit mycket! Och skulle jag komma med ett hållbart bevis så dödar dem mig!
Citera
2016-09-27, 17:42
Medlem
Citat:
Jo man blir inlåst och matad med mediciner till man är helt överviktig och förstörd! Ingen hjälp finns
max en psykolog 30min varje vecka!

Ja då får du väl dra din GS story då. För alla förslag du fått åker i papperskorgen och när inte
# Teknik
# Labb analys
# Åklagare
# Sjukvård

Funkar för dig, så är mina ideer slut eller lusten att ta fram den slut då chansen är minimal att du skulle göra något som föreslås.

Så vi vänder på det så får du berätta om hur dina GS fungerar.
Citera
2016-09-27, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ja då får du väl dra din GS story då. För alla förslag du fått åker i papperskorgen och när inte
# Teknik
# Labb analys
# Åklagare
# Sjukvård

Funkar för dig, så är mina ideer slut eller lusten att ta fram den slut då chansen är minimal att du skulle göra något som föreslås.

Så vi vänder på det så får du berätta om hur dina GS fungerar.
Det är bara att läsa i tråden!
Citera
2016-09-27, 18:16
Medlem
Citat:
Det är bara att läsa i tråden!

Ska jag sätta ihop dina inlägg `??????????

När du nekade till att du skrivit att du skulle skjuta någon, fick jag gå tillbaks och leta upp det uttalandet utan att du erkände att du misstagit dig.

På det stora hela så är allt du kan göra antingen bort/slängt/för dyrt/ ogörligt osv.

Ditt bidrag till tråden är att skriva one liners och det kan vi klara oss utan.

Slutsatsen är att vi har plockat bort ytterligare en TI som visade enbart ha livlig fantasi.

Finns det någon kvar ?
Citera
2016-09-27, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ska jag sätta ihop dina inlägg `??????????

När du nekade till att du skrivit att du skulle skjuta någon, fick jag gå tillbaks och leta upp det uttalandet utan att du erkände att du misstagit dig.

På det stora hela så är allt du kan göra antingen bort/slängt/för dyrt/ ogörligt osv.

Ditt bidrag till tråden är att skriva one liners och det kan vi klara oss utan.

Slutsatsen är att vi har plockat bort ytterligare en TI som visade enbart ha livlig fantasi.

Finns det någon kvar ?
Du blandar i hop mig med någon annan!
Jag ska inte skjuta någon och har inte sagt det heller!
Skit snack!
Citera
2016-09-27, 18:37
Medlem
[QUOTE=flubbb|58546514]Nej det har jag inte skrivit!

Och jag förstår inte hur dem tänker bara spyr galla och förväntar sig att man ska sköta sig eller!
Det blir en ondspiral och jag vill döda! Toppen då har dem förstört flera liv![/quote]

Inlägg 3236 och det är ditt nick.

Nu är det andra ggr jag ger dig detta jag fetar texten ifall du inte hinner läsa allt.

Nekar du fortfarande till att ha skrivit detta inlägg.
Citera
2016-09-27, 19:12
Medlem
Citat:
Ett bättre tips är att köpa varorna kontant på plats, då lämnar man inte några dataspår alls, beställer du via nätet eller köper med kort så lämnar du spår efter dig.

Sant!
Citera
2016-09-27, 20:28
Bannlyst
Citat:
[QUOTE=flubbb|58546514]Nej det har jag inte skrivit!

Och jag förstår inte hur dem tänker bara spyr galla och förväntar sig att man ska sköta sig eller!
Det blir en ondspiral och jag vill döda! Toppen då har dem förstört flera liv!
.[/quote]

Ja men inte skjuta jag äger ingen pistol!
Dem vill döda mig! Går jag till sjukhuset och ber dem undersöka min kropp tar dem livet av mig!
Går jag till åklagare dödar dem mig!

Och nej jag kommer inte att döda någon! Men vad ska man göra?
Senast redigerad av flubbb 2016-09-27 kl. 21:04.
Citera
2016-09-27, 22:51
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:

Du kände dig tvungen att feta va? Vilka "fantasi saker" är det specifikt du syftar på? Och vad vet du om vad andra tror?
Citera
2016-09-27, 22:54
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Du kände dig tvungen att feta va? Vilka "fantasi saker" är det specifikt du syftar på? Och vad vet du om vad andra tror?

Fetade för att förtydliga att det var en användare jag nämnde och inte av någon annan anledning, om du går bakåt i historiken så kommer du att se att varje gång jag nämner en användare så kör jag med fet text för att markera att det är en användare.

Och det som är fantasi är mindcontrol (för om det skulle finnas så skulle GS absolut inte behövas då man skulle kontrollera offret istället för att bryta ner den) samt alla former av radiotekniker samt lampor och drönare som bryter mot fysikens lagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in