2016-06-27, 16:01
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Kina tror jag inte ens är ett alternativ med tanke på att han har tre små barn. Danmark är en lågoddsare. Då lär han inte ens behöva flytta utan kan lätt bo kvar i Malmö.

Nä, jag tror heller inte att han är sugen på något äventyr.

Jag håller nog fast vid Nordsjälland som jag skrev här härom dagen.
2016-06-27, 17:13
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Nä, jag tror heller inte att han är sugen på något äventyr.

Jag håller nog fast vid Nordsjälland som jag skrev här härom dagen.

Moberg-Karlsson och Emre Mor har ju nyligen sålts så det finns plats både som anfallare och yttermitt.
2016-06-27, 18:50
Medlem
Readyfreddies avatar
"AIK:s klubbchef Björn Wesström säger till Fotbollskanalen att Molins inte är intressant för AIK längre.
- Det var aktuellt i vintras, men gick inte längre än så, säger Wesström. Man får se till behov."

http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/aik-stanger-dorren-for-molins---intresset-har-svalnat/

Låter bra i mina gnagaröron.
2016-06-27, 20:24
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
"AIK:s klubbchef Björn Wesström säger till Fotbollskanalen att Molins inte är intressant för AIK längre.
- Det var aktuellt i vintras, men gick inte längre än så, säger Wesström. Man får se till behov."

http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/aik-stanger-dorren-for-molins---intresset-har-svalnat/

Låter bra i mina gnagaröron.
Ojdå, den artikeln försvann snabbt.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2016-06-27, 20:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Ojdå, den artikeln försvann snabbt.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
haha kanske är ett teknisk problem
2016-06-27, 20:52
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
haha kanske är ett teknisk problem
Kanske det kanske? Eller kanske något helt annat kanske? Kanske nya uppgifter når oss under veckan kanske?

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2016-06-27, 21:25
Medlem
Shanklygatess avatar
"Det dröjde inte länge innan tips från NT:s läsare kom in om att Guillermo Molins visat sig på Norrköpings gator under dagen.

När NT-sporten ringer upp manager Jens Gustafsson dröjer han på svaret om IFK och Guillermo Molins varit i kontakt med varandra.

– Jag har inga kommentarer bara, säger han och fortsätter.

– Vi förhandlar inte med spelare som står under kontrakt. Att han var en fri spelare var en nyhet för mig. Jag fick precis som ni reda på det nyligen.

Är han en intressant spelare för IFK om han skulle välja att stanna i allsvenskan?

– Det var du som sa det. Jag har inga kommentarer.

– Vi är nöjda med den anfallsbesättning vi har och det är vår plan att använda de spelarna som står till förfogande om inget ändras, säger Jens.

NT-sporten har försökt nå Guillermo Molins för en kommentar utan att lyckats."

Taget från Norrköpings tidningar! Hur pass mycket som ligger bakom återstår ju att se.
2016-06-27, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/article23073855.ab#abFbCommentsContainer om detta stämmer får mff skylla sig själva när de erbjuder sämre i lön än vad han hade. Att personer skriver att han är dyr för AIK tror jag ej på nu när jag läser detta. Goitom ersätter Strandberg och Molins ersätter Brustad?

Ingen kommer att ersätta Stranderg han var en bonusspelare. Brustad däremot måste ju ersätts om inte AIK ser Isak som hans ersättare i truppen.
2016-06-27, 22:15
Medlem
bagarn29s avatar
Hur tror ni MFF:s fans reagerar om Molins väljer att svenskt lag?
2016-06-27, 22:19
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
"Det dröjde inte länge innan tips från NT:s läsare kom in om att Guillermo Molins visat sig på Norrköpings gator under dagen.

När NT-sporten ringer upp manager Jens Gustafsson dröjer han på svaret om IFK och Guillermo Molins varit i kontakt med varandra.

– Jag har inga kommentarer bara, säger han och fortsätter.

– Vi förhandlar inte med spelare som står under kontrakt. Att han var en fri spelare var en nyhet för mig. Jag fick precis som ni reda på det nyligen.

Är han en intressant spelare för IFK om han skulle välja att stanna i allsvenskan?

– Det var du som sa det. Jag har inga kommentarer.

– Vi är nöjda med den anfallsbesättning vi har och det är vår plan att använda de spelarna som står till förfogande om inget ändras, säger Jens.

NT-sporten har försökt nå Guillermo Molins för en kommentar utan att lyckats."

Taget från Norrköpings tidningar! Hur pass mycket som ligger bakom återstår ju att se.

Tror du att ni kan matcha hans krav? Det är ju ingen hemlighet att han vill lägga på hög till efter karriären. Det är väl frågan om 3-5 år och fem-sex nollor på checken.
2016-06-27, 22:35
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Tror du att ni kan matcha hans krav? Det är ju ingen hemlighet att han vill lägga på hög till efter karriären. Det är väl frågan om 3-5 år och fem-sex nollor på checken.

Inte en aning om vi kan eller vill det. Iofs har vi fått in 20-25 miljoner för traustason så pengar finns väl, men det blir ju en rätt så stor lönepost om Molins värvas in.
2016-06-27, 23:34
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Inte en aning om vi kan eller vill det. Iofs har vi fått in 20-25 miljoner för traustason så pengar finns väl, men det blir ju en rätt så stor lönepost om Molins värvas in.
Det är därför jag tror han går utomlands, förutsatt att har några bud att välja mellan. Många klubbar som säkert blir direkt avskräckta p g a hans skadehistorik.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in