Citat:
Ursprungligen postat av
bddt
Varför skriver du så? Vem vill du lur? Du är så extremt överkänslig när Irans övergrepp diskuteras. I denna sträng klarar du inte av att diskutera en dokumentär om de politiska utrensningarna 1988 som innebar likvidering av 25-30,000 av dina landsmän. Du är köpt.
Shut the fuckup, din fjant! Det klart jag e överkänslig när jag ser MEKs attacker mot Iran. Frågan e varför du inte e? Va? varför e inte du känslig när 15000 byfolk, barn o vuxna dog? E det konstigt att man blir känslig? Jag blir känslig när jag ser isis göra samma sak.
Vem försöker DU lura? Va? Kommer hit o snackar om iranska brudars situation o hur torterade dom e. Prata om stället ni hade i Irak när ni knullade iranska befolkningen med saddam o USA. Prata lite om deras regler när det gällde samlag o hur barnen föddes, alla var Masouds barn?
Jag gillar Shahen, vet du varför? För han fixade er kommunistinavel som lekte rebell o fick landet tillbaka till medeltiden. Lek inte offer, fattar du? Krig e krig, slår du slår dom dig. Gör om det så händer det samma sak. Du tror alla lika blåsta som går på allt bara för att vi hatar regimen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Bogomil
Islams essens finns i koranen. Inte i nån kroppsdel.

Du kan inte skilja mellan koranen o mussarna eller hur? Du tror typ att allt beror på en sak o det e för att nåt du tolkat ska stämma. Du e så fattig i huvidet asså.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bogomil
Försöket på omfokusering från trådämnet till Iran är en agenda. Även om jag inte vill kalla den dold.
Dom flesta islam-kritiker är väl efterhand bekant med den semantiska jihads slingre-retorik.

shut it! Vem e det som börja snacka om Iran va? Vem var e?
Vem e det som tar upp propaganda om Iran? Har du handikapp eller?
Snackar man skit o lögner så ska allt publiceras som det görs i den här tråden.
En hjärntvättad användare påstår att brudarna tröttnar på mussarna o hämtar bullshit argument från MEKs mörkaste horhus som massakrerade 15000 iranier o leker oskyldig. Det finns folk som svarar tillbaka, Va e ditt problem? Det e irrelevant o det e va jag oxå säger men du vänder allt på användare som oxå tycker att det e bullshit.
En fitta som påstås vara våldtagen o död lever i väst knullar runt o mussarna o iranier beskylls för nåt som inte e sant från första början. Det klart det har med ämnet att göra. Det e ju sånt som man påstår skrämma iväg brudarna.