2016-06-24, 16:09
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honey.B.Blue
Ojsan då, nu är också SvT ett pack..

ok du har framfört din å-sikt

/
Säkert! Textade dokumentären e ju felöversatt din konspirationsqueen vill du ha mera bevis för propagandan?
Citera
2016-06-24, 17:14
Medlem
Literals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Varför då ditt closet-islamiska försvar av koranen?
Det är ju bara dumheter!Jag har aldrig försvarat koranen mer än jag försvarat historiska fakta.Du får inte missförstå mig här,men jag är ingen propaganda-ateist i hatets tjänst.
Föredrar en långt mer nyanserad diskussion än naiva barnrumpors pläderingar för pinsamma rättegångar och historieförfalskningar.
Citera
2016-06-24, 17:17
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Literal
Det är ju bara dumheter!Jag har aldrig försvarat koranen mer än jag försvarat historiska fakta.Du får inte missförstå mig här,men jag är ingen propaganda-ateist i hatets tjänst.
Föredrar en långt mer nyanserad diskussion än naiva barnrumpors pläderingar för pinsamma rättegångar och historieförfalskningar.
Ttribunalen är mkt riktigt inte en fråga om diskussion i salongsmiljö och undanmannövrar i namnet av eklektisk islam. Den handlar alltså inte om ditt behov av religionsberusning. Ej heller aabstinenspåverkad blodhundsmentalitet.

Skilj på din persona, och andras djupare samt högre insikter och deras kunskaper, som du ju inte kommer åt, skulle du också via en textremsa i svensk television, därmed peka se titta titta.. dom är dumma,

Men gräv ner dig , om det gör såå ont på dig.
Senast redigerad av Honey.B.Blue 2016-06-24 kl. 17:23.
Citera
2016-06-24, 17:22
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Asså, du tror dödsstraff e nåt mussarna har? USA har oxå dödsstraff. Finns länder som Kina som har dödsstraff.

"Dom andra gör det också" ... standard-ursäkten inom islam-propagandan.
Citera
2016-06-24, 17:23
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Varför då ditt closet-islamiska försvar av koranen?

Citat:
Jag har aldrig försvarat koranen mer än jag försvarat historiska fakta.

Visst har du det.
Citera
2016-06-24, 18:45
Medlem
Literals avatar
Citat:
"Dom andra gör det också" ... standard-ursäkten inom islam-propagandan.

Citat:
Visst har du det.
Sure,nog hade du inget annat att tillföra än den klassiska 'one-liner'!
Tydligen har du också missat rubrikens underförstådda premiss:muhammedanen gör saker som får kvinnor att avsky muhammedanismen.Uppenbarligen var dödsstraffet en av sakerna som de facto nämndes och som många andra kulturer tillämpar.Din invändning är därmed obefogad eftersom jämförelsen är relevant för att utröna orsaken och faktorer som försätter fruntimren i alienation.
Citera
2016-06-24, 19:02
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Sure,nog hade du inget annat att tillföra än den klassiska 'one-liner'!
Tydligen har du också missat rubrikens underförstådda premiss:muhammedanen gör saker som får kvinnor att avsky muhammedanismen.Uppenbarligen var dödsstraffet en av sakerna som de facto nämndes och som många andra kulturer tillämpar.Din invändning är därmed obefogad eftersom jämförelsen är relevant för att utröna orsaken och faktorer som försätter fruntimren i alienation.
Få andra av de länder som ges som alternativ här tillämpar dödsstraff via offentliga avrättningar, eller för att någon råkar vara bög. Inte heller massakerar de en del av sin befolkning för att de tror fel.
Citera
2016-06-24, 19:15
Medlem
Literals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honey.B.Blue
Ttribunalen är mkt riktigt inte en fråga om diskussion i salongsmiljö och undanmannövrar i namnet av eklektisk islam. Den handlar alltså inte om ditt behov av religionsberusning. Ej heller aabstinenspåverkad blodhundsmentalitet.

Skilj på din persona, och andras djupare samt högre insikter och deras kunskaper, som du ju inte kommer åt, skulle du också via en textremsa i svensk television, därmed peka se titta titta.. dom är dumma,

Men gräv ner dig , om det gör såå ont på dig.
Jasså?Jag som tyckte att föreställningen liknar en parodi av packets klimakteriebesvär som med största sannolikhet betalas av töntarna i 5+1.
Funderar på hur experimentet skulle fungera i Sverige.Samla ihop dina vänner från kris,håll i varandras händer och ljug!Kan dock inte garantera att ni får samma publicitet som iranska tanterna fick,men något lär det bli.
Citera
2016-06-24, 19:47
Medlem
Literals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Få andra av de länder som ges som alternativ här tillämpar dödsstraff via offentliga avrättningar, eller för att någon råkar vara bög. Inte heller massakerar de en del av sin befolkning för att de tror fel.
Naturligtvis har vi alla hört att Iran avrättar homosexuella och mördar allt och alla.Men är det verkligen sant?Vågar du belägga dina anklagelser med källor som tydligt bevisar detta?
Tänk inte tanken! De facto har ingen här tagit del av domstolshandlingar som verkligen skulle kunna förse oss med tillräcklig bevisning på att Iran dödar homosexuella.Vi har hört det av organisationer som arbetar med sådana ärenden men vi har ingen aning om uppgifterna stämmer.
Citera
2016-06-24, 19:50
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Naturligtvis har vi alla hört att Iran avrättar homosexuella och mördar allt och alla.Men är det verkligen sant?Vågar du belägga dina anklagelser med källor som tydligt bevisar detta?
Tänk inte tanken! De facto har ingen här tagit del av domstolshandlingar som verkligen skulle kunna förse oss med tillräcklig bevisning på att Iran dödar homosexuella.Vi har hört det av organisationer som arbetar med sådana ärenden men vi har ingen aning om uppgifterna stämmer.
Det finns en hel del filmat material. Och vittnesuppgifter. Iransk domstol litar jag inte på. Ni hade ju en sinnessjuk ledare som hävdade att det inte fanns en enda bög i landet. Och vad gör ni med bahai?
Citera
2016-06-24, 20:22
Medlem
Sasanians avatar
Citat:
Lite propaganda i förebyggande syfte är alltid bra!
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Det finns en hel del filmat material. Och vittnesuppgifter. Iransk domstol litar jag inte på. Ni hade ju en sinnessjuk ledare som hävdade att det inte fanns en enda bög i landet. Och vad gör ni med bahai?
Vad har man filmat?
Du syftar på Ahmadinejad? Har du bevis på att han är sinnessjuk?
Varför frågar du efter Bahai? De skaffar barn med sina syskon något kanske du vill göra?
Citera
2016-06-24, 20:28
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasanian
Lite propaganda i förebyggande syfte är alltid bra!

Vad har man filmat?
Du syftar på Ahmadinejad? Har du bevis på att han är sinnessjuk?
Varför frågar du efter Bahai? De skaffar barn med sina syskon något kanske du vill göra?
Vad är du? Jag har inte frågat dig något. Men uppenbarligen är du fullkomligt ond människa. Så det blir ingen mer diskussion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in