[quote=IR5|57668602]
Citat:
Saker du sitter och försvarar är krigsbrott och tramset du postar med gråtande mördare, för att framställa Ayatollah Khomeyni (Rahmat) som en psykopat är en amatöraktig invändning..
Dream on rabbit.
Citat:
Operationerna som dessa idioter genomförde i Iran under kriget hör till historiens mest brutala när det gäller civilbefolkningen. Att du kommer hit och tramsar och leker med stora namn som Khomeyni din lilla hybrid, ska du veta att utan Khomeyni hade du haft en farbror i huset som du skulle kallat Saddam..
Vad var det jag sa, du är helt oinsatt.
Citat:
Myten om Iranska kvinnor kommer också från MKOs propagandamaskin sedan kriget.. Myter om våldtäkter och mycket mer.. Just nu med sätet i London, Paris och partner till CIA och MI6, efter självmordet i Ashraf i Irak.. Återigen och med stöd av länder som Sverige försöker dessa denna gång genom media smutskasta Iran.. Allt finna dokumenterat.. Namn på FNtolkarna i Turkiet som tillhörde organisationen och "tipsade" om olika case.. Dessa brottslingar är inte bara förrädare utan också psykopater som dödar sina egna barn för att få det att framstå att Iran gjorde det..
Och här kom din konspirationsådra ut i full stas.
Citat:
Denna sekt ansvarar för propagandan, nämns i migrationsverkets olika "case" för uppehållstillstånd.. De vet detta men har ännu inte uttalat sig direkt vad det handlar om.. Ja, det är under sådana omständigheter i en miljö av lögner och propaganda som en iransk kvinna tappar sitt självförtroende.. Det är inte verkligheten som motiverar henne utan myter om en icke-existerande tortyr som dagligen internaliseras av kvinnorna..
Du är en 15-åring.
Du saknar förmågan till seriös bearbetning utan har fastnat i BOX, där är du rigid. Kanske, p.g.a din gud till farsa.
Inget jag är intresserad att dilla om, hålelr mig helt utanför era rätt så intrigmakande dramakultursedliga liv.
Det var inte ni, som var topic här. punkt.
Tribunalen seglade upp och DEN är relevant, "tejer som tröttnar på islam, är topic"
Du disrespekterar topic, och irrar dig ut i periferier som blir gravt desinformerande och stör också medlemmars vilja att ges chansen att förstå, för du vill och kan inte förstå, det kanman inte när man sitter fast och fången i en liten box, vet du.