2016-06-22, 14:45
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Det handlar om kvinnors frihet, eller?
Joo visst, och vad var din motivation för topic-relevansen då?
Citera
2016-06-22, 14:49
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
???

Vad pratar du om?

Menar du ex. att en skild muslimsk kvinna inte har rätt till sina biologiska behov, medans mannen får knulla hur mycket han vill?

Är det därför en del kallar Islam för livstids fängelse? Inte bra betyg i så fall.
Jo du har en poäng!

Hennes behov.. kommer i andra hand, du har rätt i denna sak.

Fick din motivation för relevansen här. HON skulle nog inte heller säga nej, men islam förbjuder henne - that´s the pitch , som islamister ihärdigt förnekar genom att enbart hårdare mata henne med koran-skiten.
Citera
2016-06-22, 14:50
Medlem
Citat:
Ähh, du är ju bara hjärntvättad. Som att diskutera med en robot. Du har inga känslor.
Nej inte den definitionen av "känslor"..
Frågan är om inte du också är hjärntvättad? Hur bevisar du att du inte hjärntvättats med att ansvarslöst uttrycka dig på det sättet? Värdesätta kvinnor efter deras etniska ursprung och etablera föreställningar om att det är fritt fram att göra något bara för att hon är skild.. Du förutsätter att din respekt för alla begränsningar försvinner så fort hon inte har en "ägare"..dina tankar alltså!
Citera
2016-06-22, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honey.B.Blue
HON skulle nog inte heller säga nej, men islam förbjuder henne -
Kolonial BS! Hur vet du det?
Citera
2016-06-22, 14:55
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Frågan är om inte du också är hjärntvättad? Hur bevisar du att du inte hjärntvättats med att ansvarslöst uttrycka dig på det sättet? Värdesätta kvinnor efter deras etniska ursprung och etablera föreställningar om att det är fritt fram att göra något bara för att hon är skild.. Du förutsätter att din respekt för alla begränsningar försvinner så fort hon inte har en "ägare"..dina tankar alltså!
Du missförstår.

Det handlade om hennes behov, som du TROR att de automatiskt är islamiska.. men behov har ingen religion, det är det du har problem med.

Vi berörde detta i början av tråden, denn OTÄNKBARHET att HON, skulle vilja se samhörighet med den "vite" mannen, elelr med "västerlänningen" eller med hujeda mig!! med, svensken.

För DIN VRÅNGBILD och feta fördom, är så dominant och förmörkande att du inte ens fattar, att tjejerna, som sades i trådstarten.. har tröttnat på koraniserade värdenormer, förstår du kanske?

Inte nödvändigtvis att därför "idka samlag med en svensk" , däremot .. att öht KUNNA.. om hon själv fick bestämma, lätt kunna vänskapsfördjupa sig med en svenska kille/man, och som naturlig följd av det, få mer och finare kärlek med en man/kille, som är befriad från korantvånget, som hon ju tröttnat på - fattar du eller ska du slingra dig igen?

Då talar vi om HENNES behov, inte dina, ine koranhållarnas behov, itne imamernas behov, inte muslimernas behov, utan uteslutande om hennes... att hon är inte koranmoralen, hon är en egen och fri individ med SINA rättigheter, sina egna behov att älska det och prcis vad hon själv gillar att ha det i fred, utan att kalals för omedelbart, t.ex hora. Eler ofudaktig - det blir primitivt, att använda koranen som ett slags naturelement över henne.

Det är det som sker, och förnedrar tjejerna, de vet att det de trötnat på, är primitivismen., som koranen tycks uppodla genom att enbart titta i den.
Senast redigerad av Honey.B.Blue 2016-06-22 kl. 15:00.
Citera
2016-06-22, 15:01
Medlem
Citat:
Jo du har en poäng!

Hennes behov.. kommer i andra hand, du har rätt i denna sak.

Fick din motivation för relevansen här. HON skulle nog inte heller säga nej, men islam förbjuder henne - that´s the pitch , som islamister ihärdigt förnekar genom att enbart hårdare mata henne med koran-skiten.
Den possesiva individualismen genomsyras av visioner och missioner.. Att befria..
Detta är per definition samma sak som att först sätta individen i bojor genom tillskrivningar för att därefter, i enligt missionen slutföra uppdraget..

Således frågar ingen efter någons förutsättningar eftersom kriterierna för frihet tillskrivs henne och hon blir då en ofri..
Citera
2016-06-22, 15:02
Medlem
Citat:
Du missförstår.

Det handlade om hennes behov, som du TROR att de automatiskt är islamiska.. men behov har ingen religion, det är det du har problem med.

Vi berörde detta i början av tråden, denn OTÄNKBARHET att HON, skulle vilja se samhörighet med den "vite" mannen, elelr med "västerlänningen" eller med hujeda mig!! med, svensken.

För DIN VRÅNGBILD och feta fördom, är så dominant och förmörkande att du inte ens fattar, att tjejerna, som sades i trådstarten.. har tröttnat på koraniserade värdenormer, förstår du kanske?

Inte nödvändigtvis att därför "idka samlag med en svensk" , däremot .. att öht KUNNA.. om hon själv fick bestämma, lätt kunna vänskapsfördjupa sig med en svenska kille/man, och som naturlig följd av det, få mer och finare kärlek med en man/kille, som är befriad från korantvånget, som hon ju tröttnat på - fattar du eller ska du slingra dig igen?

Då talar vi om HENNES behov, inte dina, ine koranhållarnas behov, itne imamernas behov, inte muslimernas behov, utan uteslutande om hennes... att hon är inte koranmoralen, hon är en egen och fri individ med SINA rättigheter, sina egna behov att älska det och prcis vad hon själv gillar att ha det i fred, utan att kalals för omedelbart, t.ex hora. Eler ofudaktig - det blir primitivt, att använda koranen som ett slags naturelement över henne.

Det är det som sker, och förnedrar tjejerna, de vet att det de trötnat på, är primitivismen., som koranen tycks uppodla genom att enbart titta i den.

Hennes behov kan likväl under sådana omständigheter vara en imitering eller rollspel efter vissa kriterier..
Citera
2016-06-22, 15:09
Medlem
Literals avatar
Citat:
Hennes behov kan likväl under sådana omständigheter vara en imitering eller rollspel efter vissa kriterier..
Adekvat!Kallas för 'projektiv identifikation'.

Citat:
Ursprungligen postat av bddt
Det är uppenbart att dessa vanliga civila människor, släktingar som flytt Islamska Republiken Iran, är autentiska och trovärdiga vittnen. Från att du, Literal, varit en "sekulär" skribent som undrat över "Pappa Gud i himlen" framstår du alltmer som den Iranska regimens apologet. Du försvarar Sharia lagar och nu förnekar d att de värsta övergreppen och morden utförda av revolutions gardister och imamer. När allt kommer omkring sitter du antagligen i ambassaden på Lidingö tillsammans med IR5 och förtvivlat sprider propaganda.
Ovan illustrerar den verklighetsfrånvända tillvaron som genomsnitts-iranien tvingar på alla andra i Sverige.
Citera
Medlem
Citat:
Jag vill gärna att somaliska kvinnor blir mer fria.

Jag älskar kurviga och kraftiga damer och somaliska brudar är de mest sexiga för mig i Sverige. De har så stora kurviga figurer. Så sexigt, så kvinnligt!

Jag får lätt stånd när jag ser en somalisk kvinnas stora, härliga rumpa skumpa under kläderna.

Jag träffar gärna en skild somalisk kvinna, om det är tillåtet? Vill inte bli jagad av en somalisk mobb pga deras religion.

Och jag träffar gärna en skild arabisk kvinna. Ja, det är tillåtet om du först konverterar till islam - annars kan du bara glömma det.
Citera
Medlem
Citat:

Är du dum, eller? Menar du att jag bara har sex för mig själv? Jag är inte en sådan person. Jag är omtänksam och respekterar kvinnan och vill att hon också ska det bra.

Det är inte ansvarslöst att känna lust till en kvinna. Och ursprung har inget med den kvinnotyp jag attraheras av. Det finns också ex. kurviga latinskor och svenskor. Jag äger ingen. Ni i Islam äger. Ni diskriminerar och förtrycker icke-muslimer och kvinnor, även muslimska kvinnor.

En SKILD somalisk kvinna jag ej skulle vilja ha romantik med är de som är könsstympade. De känner ju inget under sex efter att man skärt bort deras känsliga delar i underlivet. Det är ett ondskefullt straff mot en människa..att neka känslan av sex. Man måste vara ond för att hitta på något sådant.
Senast redigerad av FakYuToo 2016-06-22 kl. 15:16.
Citera
2016-06-22, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W.S.
Och jag träffar gärna en skild arabisk kvinna. Ja, det är tillåtet om du först konverterar till islam - annars kan du bara glömma det.

Då skiter jag i det. Det finns andra kvinnor man kan uppskatta och som själva gillar att bli uppvaktade och få kärlek med en MAN.

PS! Fattar inte ens varför somaliska brudar är så kurviga med tanke på deras män? Brudarna måste vara besvikna då somaliska män enligt internationella studier inte ens har 15 cm i medel. Vilket jävla misstag av naturen. Heeh!
Senast redigerad av FakYuToo 2016-06-22 kl. 15:13.
Citera
2016-06-22, 15:13
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Och du stigmatiserar, med koranen som en klubba göra kvinnan till ett slagträ, så fort hennes behov kommer fram, är hon smutsig "som bara vill knulla"
Det bankas så hårt och ofta in i deras medvetande, att de till slut tror på det, samma som med somaliska exemplet sker inom Iran, där de inbillar sig att "leva högre" men det är för att de inte längre kan tänka själv, de har förbjudits och vänder den bakvända psykologin om igen, till att koranen blir tryggheten att fly in i, och tältet de anvisas att gömma sig i, är för deras eget bästa tills de själv tror att de är "moraliskt korrekta"

Det är för att islamism, bamkat in i huvuden, att koran är de perfekta guds ord. Att de andra är grisiga.. de kristna t.ex och ateister eller humanister, är lögnhalsar som vill-dem-ont.. och så drar man fram "fällorna" i den västerländska friheten, där man siar med sina spåkulor att de utan tvekan KOMMER ATT FALLA I DE FÄLLORNA, för saknar ju egen intelligens, det har haditerna nogsamt präntat genom århundraden, att kvinnorna ska skördetröskas i varenda fåra.

Deras korppar är inte deras, när de tror det, bestraffas de. Och de väljer istället att tystna och glömma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in