2016-06-24, 10:30
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
kolla, seriöst du tror Khomeini hämnades på oskyldiga shut it!
Alla som tillfågantogs typ mellan 80-88 under kriget haffades. Fattar du? MEK rensade byarna för att folk skulle tro att det va Iran. Fattar du?
Kolla det e verkligen inte OK att anklaga nån så här, jag skiter i vem det är, men tänk om alla ljuger att du dödat massa.
Finns ingen anledning för dig att anklaga de mördade för att vara MEK. Det finns ingen anledning för mig att försvara MEK. Khomeini utdelade fatwor som var regelrätta dödsdomar, bl a mot en av de bästa samtida fförfattare vi har, Salman Rushdie. Khomeini var en psykopat och skitstövel. Det borde väl även du förstå. Dödskommissionernas existens är inte under diskussion ens, de är konstaterade, bevisade.
Citera
2016-06-24, 10:44
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Varför då ditt closet-islamiska försvar av koranen?

Asså, du tror dödsstraff e nåt mussarna har? USA har oxå dödsstraff. Finns länder som Kina som har dödsstraff. Det e ett straff fattar du? Straffet försvinner inte med att mussarna omvänder.
Sen e det propaganda att människor avrättas för sina åsikter. Det e bullshit!

Literal e ingen musse din iqbefriade psykolog han e halviranie
Citera
2016-06-24, 11:03
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
Finns ingen anledning för dig att anklaga de mördade för att vara MEK. Det finns ingen anledning för mig att försvara MEK. Khomeini utdelade fatwor som var regelrätta dödsdomar, bl a mot en av de bästa samtida fförfattare vi har, Salman Rushdie. Khomeini var en psykopat och skitstövel. Det borde väl även du förstå. Dödskommissionernas existens är inte under diskussion ens, de är konstaterade, bevisade.

Kolla lek inte mellan. Alla vet att det var MEK fattar du? Iran fångade MEK i området. Iran slaktade många i strider o deras namn finns oxå med som avrättade.
Citera
2016-06-24, 11:12
Medlem
Ordning i tråden, har muslimska kvinnor tröttnat på Islam ?

Hur vet ni det ? Tar de av sig slöjan, vägrar gå med på islam lagarna eller följa religionen ?
Gifter sig med kristna ?
Citera
2016-06-24, 11:21
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
Asså, du tror dödsstraff e nåt mussarna har? USA har oxå dödsstraff. Finns länder som Kina som har dödsstraff. Det e ett straff fattar du? Straffet försvinner inte med att mussarna omvänder.
Sen e det propaganda att människor avrättas för sina åsikter. Det e bullshit!

Literal e ingen musse din iqbefriade psykolog han e halviranie
Märker att du inte är insatt, ett tag tämkte jag att du och din farsgubbe, hade något seriöst men jag ser nu att det var att överskatta hopp om att det fanns något substantiellt.

Men bra att du ändå är så uppeldad, betyder att Tribunalen berör dig personligen och får dig uppmärksammad.

Kanske kommer du lära dig något av att plötsligt rikta uppmörksamhet mot denna typ av konflikter, men jag tror dock det är kortvarig uppmärksamhet för din del Du försstår inte och kommer inte att på egen hand kunna komma att förstå. Som du ser så påverkar dt inte rättsväsendet det minsta, att somliga inte äger förståndet.

Utifrån , bland annat, hur du tolkar något så enkelt som bilder.
Senast redigerad av Honey.B.Blue 2016-06-24 kl. 11:25.
Citera
2016-06-24, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honey.B.Blue
Märker att du inte är insatt, ett tag tämkte jag att du och din farsgubbe, hade något seriöst men jag ser nu att det var att överskatta hopp om att det fanns något substantiellt.

Men bra att du ändå är så uppeldad, betyder att Tribunalen berör dig personligen och får dig uppmärksammad.

Kanske kommer du lära dig något av att plötsligt rikta uppmörksamhet mot denna typ av konflikter, men jag tror dock det är kortvarig uppmärksamhet för din del Du försstår inte och kommer inte att på egen hand kunna komma att förstå. Som du ser så påverkar dt inte rättsväsendet det minsta, att somliga inte äger förståndet.

Du börjar gå för långt med propagandan. Anledningen att jag håller käften beror på att jag inte vill att generationen som MKO har utomlands ska bli dömda efter sina mödrars och fäders grova brott. Förstår du det? Det är säkert också varför Bahrams far inte uttalar sig om saker som leder till hat.. Så knip..
Iran godtog resolution 598 men Irak tillsammans med MKO gjorde ett sista försök för att invadera Iran.
Citat:
Both Iran and Iraq had accepted Resolution 598 on 20 July 1988. However, Iraq decided to make a final push and attempted to invade Iran, once again, to permanently occupy Khuzestan and western Iran, as well as to reach its goals from the beginning of the war.
Saker du sitter och försvarar är krigsbrott och tramset du postar med gråtande mördare, för att framställa Ayatollah Khomeyni (Rahmat) som en psykopat är en amatöraktig invändning.. Operationerna som dessa idioter genomförde i Iran under kriget hör till historiens mest brutala när det gäller civilbefolkningen. Att du kommer hit och tramsar och leker med stora namn som Khomeyni din lilla hybrid, ska du veta att utan Khomeyni hade du haft en farbror i huset som du skulle kallat Saddam..

Myten om Iranska kvinnor kommer också från MKOs propagandamaskin sedan kriget.. Myter om våldtäkter och mycket mer.. Just nu med sätet i London, Paris och partner till CIA och MI6, efter självmordet i Ashraf i Irak.. Återigen och med stöd av länder som Sverige försöker dessa denna gång genom media smutskasta Iran.. Allt finna dokumenterat.. Namn på FNtolkarna i Turkiet som tillhörde organisationen och "tipsade" om olika case.. Dessa brottslingar är inte bara förrädare utan också psykopater som dödar sina egna barn för att få det att framstå att Iran gjorde det..

Denna sekt ansvarar för propagandan, nämns i migrationsverkets olika "case" för uppehållstillstånd.. De vet detta men har ännu inte uttalat sig direkt vad det handlar om.. Ja, det är under sådana omständigheter i en miljö av lögner och propaganda som en iransk kvinna tappar sitt självförtroende.. Det är inte verkligheten som motiverar henne utan myter om en icke-existerande tortyr som dagligen internaliseras av kvinnorna..
Senast redigerad av IR5 2016-06-24 kl. 13:26.
Citera
2016-06-24, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Ordning i tråden, har muslimska kvinnor tröttnat på Islam ?

Hur vet ni det ? Tar de av sig slöjan, vägrar gå med på islam lagarna eller följa religionen ?
Gifter sig med kristna ?
Det är ingen i Iran som bryr sig om slöja.. De tycker det är en praktisk sak att ha..
Citera
2016-06-24, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Literal
Vad babblar du om?Har du någonsin tänkt på vilka psykiska skador en sådan 'dekonditionering' kan tänkas åstadkomma?Du är ju för fan inte klok!
Det är vad det handlar om.. Fångenskap på vilkor.. Du väljer själv att vara en fånge eftersom din innersta frihet inte är accepterad.. Då blir fångenskap det bättre alternativet..
Citera
2016-06-24, 13:52
Medlem
Honey.B.Blues avatar
[quote=IR5|57668602]
Citat:
Saker du sitter och försvarar är krigsbrott och tramset du postar med gråtande mördare, för att framställa Ayatollah Khomeyni (Rahmat) som en psykopat är en amatöraktig invändning..
Dream on rabbit.
Citat:
Operationerna som dessa idioter genomförde i Iran under kriget hör till historiens mest brutala när det gäller civilbefolkningen. Att du kommer hit och tramsar och leker med stora namn som Khomeyni din lilla hybrid, ska du veta att utan Khomeyni hade du haft en farbror i huset som du skulle kallat Saddam..
Vad var det jag sa, du är helt oinsatt.

Citat:
Myten om Iranska kvinnor kommer också från MKOs propagandamaskin sedan kriget.. Myter om våldtäkter och mycket mer.. Just nu med sätet i London, Paris och partner till CIA och MI6, efter självmordet i Ashraf i Irak.. Återigen och med stöd av länder som Sverige försöker dessa denna gång genom media smutskasta Iran.. Allt finna dokumenterat.. Namn på FNtolkarna i Turkiet som tillhörde organisationen och "tipsade" om olika case.. Dessa brottslingar är inte bara förrädare utan också psykopater som dödar sina egna barn för att få det att framstå att Iran gjorde det..
Och här kom din konspirationsådra ut i full stas.

Citat:
Denna sekt ansvarar för propagandan, nämns i migrationsverkets olika "case" för uppehållstillstånd.. De vet detta men har ännu inte uttalat sig direkt vad det handlar om.. Ja, det är under sådana omständigheter i en miljö av lögner och propaganda som en iransk kvinna tappar sitt självförtroende.. Det är inte verkligheten som motiverar henne utan myter om en icke-existerande tortyr som dagligen internaliseras av kvinnorna..
Du är en 15-åring.

Du saknar förmågan till seriös bearbetning utan har fastnat i BOX, där är du rigid. Kanske, p.g.a din gud till farsa.

Inget jag är intresserad att dilla om, hålelr mig helt utanför era rätt så intrigmakande dramakultursedliga liv.

Det var inte ni, som var topic här. punkt.

Tribunalen seglade upp och DEN är relevant, "tejer som tröttnar på islam, är topic"
Du disrespekterar topic, och irrar dig ut i periferier som blir gravt desinformerande och stör också medlemmars vilja att ges chansen att förstå, för du vill och kan inte förstå, det kanman inte när man sitter fast och fången i en liten box, vet du.
Citera
2016-06-24, 15:25
Medlem
Bahrams avatar
Citat:

Shut it, du e fan en knäppgök som gillar konspirationer. Det va inte så ok? man ska inte behöva fucka mullor med skitsnack. SVT e måste va rövknullade av MEK , seröst det inte bra att ljuga så här.
Citat:
Dream on rabbit.

Du är en 15-åring.

Du saknar förmågan till seriös bearbetning utan har fastnat i BOX, där är du rigid. Kanske, p.g.a din gud till farsa.

Inget jag är intresserad att dilla om, hålelr mig helt utanför era rätt så intrigmakande dramakultursedliga liv.

Tribunalen seglade upp och DEN är relevant, "tejer som tröttnar på islam, är topic"
Du disrespekterar topic, och irrar dig ut i periferier som blir gravt desinformerande och stör också medlemmars vilja att ges chansen att förstå, för du vill och kan inte förstå, det kanman inte när man sitter fast och fången i en liten box, vet du.

Asså vilken jävla bullshit! IR5 snackar fakta e du dum i huvudet eller? Det e fuckedup människor o förmodligen mördare som vittnar. Ingen seriös iranie tror på skiten i tribunalen.
Citera
2016-06-24, 15:51
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
Shut it, du e fan en knäppgök som gillar konspirationer. Det va inte så ok? man ska inte behöva fucka mullor med skitsnack. SVT e måste va rövknullade av MEK , seröst det inte bra att ljuga så här.

Asså vilken jävla bullshit! IR5 snackar fakta e du dum i huvudet eller? Det e fuckedup människor o förmodligen mördare som vittnar. Ingen seriös iranie tror på skiten i tribunalen.
Ojsan då, nu är också SvT ett pack..

ok du har framfört din å-sikt

/
Citera
2016-06-24, 15:52
Medlem
Sasanians avatar
[quote=Honey.B.Blue|57668831]
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Dream on rabbit.

Du är en 15-åring.

Han har rätt. Oppositionen splittrades inför frågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in