Citat:
Ursprungligen postat av
Bahram
Kolla, om du taggar ner lite

själv, så kanske du kan lära dig nåt.
Organisationen MEK dödade 15000 människor i Iran o anslöt sig till Saddam. Fattar du? O det luktar som ni som skriver skit om Iran på FB är barn till medlemmarna. Varför e ni skraja kom fram o diskutera som människor. E ni flera på FB?
Nu minsann yrar du värre än någonsin
kom ner til jorden, börja med att avveckla blandmissbruket, så kan vi diskutera när du är tilräckligt torr att hantera så seriösa saker som denna Tribunal.
jo, jag har också..surprise, läst historia, men jag delade inte dina illusioner.
jag har en annan uppfattning om saken än vad du har, jag är t.ex inte partisk ej heller teistiskt besatt, medan du redan anlitat spåkulan
sopa rent från vidskepelse och konspirations-tramset
det har mig veterligen ej skett några varken faststllda domar ännu, ej heller gripanden, men den dagen ska jag ändå fira, på ett sätt du kan roa dig med att spekulera om.. jag spekulerar inte så som du gör, du och jag är olika.. om du nu vet vad olikhet betyder!
olika ögon läser olika, olik aögon behövs för att fattaa omfånget på de brott som Tribunalen postulerar ska ha sektt, det ENDA jag intresserar mig för, din snyfthistoria och din släkt.. får du fortsätta ta där det är aktuellt
i vår världs skiljer man på äpplen o päron, så sett att rättsprocess, kräver minutiös beviskedja.. så mopsa dig så lagom, inget är färdigt (hur du, tolkar är ditt bekymmer, inte mitt, men ditt minne verkar kort, du kommer garanterat att blanda korten om igen, och igen, och igen... zzz)