2016-06-24, 00:29
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
kolla, seriöst du tror Khomeini hämnades på oskyldiga shut it!
Alla som tillfågantogs typ mellan 80-88 under kriget haffades. Fattar du? MEK rensade byarna för att folk skulle tro att det va Iran. Fattar du?
Kolla det e verkligen inte OK att anklaga nån så här, jag skiter i vem det är, men tänk om alla ljuger att du dödat massa.
Vad gör ni med Bahai?
Citera
2016-06-24, 00:34
Medlem
OnT

Muslimska kvinnor tröttnar alltså inte på muslimska män. Vad som är ännu intressantare är varför svenska män tröttnar på svenska kvinnor (om vi antar att det förra påståendet är sant).
Citera
2016-06-24, 00:36
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
kolla, seriöst du tror Khomeini hämnades på oskyldiga shut it!
Alla som tillfågantogs typ mellan 80-88 under kriget haffades. Fattar du? MEK rensade byarna för att folk skulle tro att det va Iran. Fattar du?
Kolla det e verkligen inte OK att anklaga nån så här, jag skiter i vem det är, men tänk om alla ljuger att du dödat massa.
Jaså, tänk om Tribunalens vittnesmål har rätt och du fel?

VAd säger du då , är du såå insatt i andras angelägenheter? att de juridiska proffs som är satta att utreda detta , överträffas av din rinkeby-offermentalitet?

du fick inte komma med, nämen åååh

fokus borde vara på dig och din farsa? och döda mamma? elelr bara lämnade? eller skilda, hon kanske inte tlde din farsa som var lite för hängd på shah-fasonerna? och hon ist lämnade...

jag menar var det meningen att i tråden, fokusera på dig och din farsa nu?

1 / det skulle handla om tjejerna som tröttnat på islam eller islamism.. eller koranism eller hadit-sago-världen

2/ vi gled in på Iranska Tribunalen, som visar sig vara glödhet och bra mer relevant än vad du och din farsa gillar rumpor och smycken

TRIBUNALEN är några grader seriösare än du och din farsa. Om än jag förstår att i din värld är du i centrum och din farsa vad som angår dig,men vi andra kanske vill zooma in andra orsaker till varför tjejer enl TS har tröttnat på islam

Det finns så många fler aspekter, och då kommer du upp med din egen lilla värld, fint där

not exactly, not at all.. eftersom du manipulerar seriösa chanser till mogen diskussion, genoma att blanda äpplen med päron, för att förvilla?

shahens iran för sig, revolutionens brytningstid för sig och då är kontexten 80-talet eller Tribunalen som SvT men inernationella rättsväsendet kommer att följa upp. det finns REDAN flerfaldiga bevis, det skakenbart rättsskipas, du missunnnar dem? för att du haft fel tro.. du har stått på förövares sida, (ayatollorna med mullväsendet, som är såå fromma så) och slår på dem som ligger. och hyllar hårdför stat/ oh nämen förlåt.. republik var det.

finns ju inget övertatligt i Iran, som tillfångatar individer på lösa indicier alls, samvetsfångar.. vad är det, Iran.. en turistrepublik som vill in i världsvärmen ju.

så varför denna Tribunal nu, när Iran ju ska kunna visa upp "hur intelligenta tjejerna där är" , som ett alternativ till västliga armadan? du är lite väl nördig

men, du är så klart partisk, men.. Tribunalen är internationell, det du glömmer .. .. dess mål och anklagelseakt , är internationellt giltiga. men det ska dina kommentarer här, förstås att det vet du bättre om?
Senast redigerad av Honey.B.Blue 2016-06-24 kl. 00:43.
Citera
2016-06-24, 00:36
Medlem
Är du en apa som nyss lärt sig tala? Eller en gris som just blivit skrivkunnig. Det går inte att diskutera med grottmänniskor. Hitta en annan site!
Citera
2016-06-24, 00:41
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Vad gör ni med Bahai?
Jag e typ inte nån som försvarar deras politik. Jag kan inte mycket om bahai. Jag har hört vissa saker men fråga IR5 han har säkert torterat några
Skämtar!
Citera
2016-06-24, 00:47
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folklig-Betraktare
Är du en apa som nyss lärt sig tala? Eller en gris som just blivit skrivkunnig. Det går inte att diskutera med grottmänniskor. Hitta en annan site!
Nej fundamental islam i tappning Iran 80-talet var inte resonliga, de förstd aldrig vad rättsprocess är, och flickor och tjejer kan faktiskt ha problem med sådana dyslektiska attityder, man förhålelr sig utelsutande till koranen och haditer, när det kommer till religiös FANATISM.

att du sedan, leker nisse... tillför noll och intet.

det enda vi gjort är att starkt rekommendera folk att kolla in SvT:S dokumentär om Iranska TRibunalen, etremt grmma brott mot mänskligheten i överskådlig s.k nutid/modern tid - systematiskt utförda brott mot oliktänkande, som aldrig sa ja till Ayatollah-kränkningar soom tog sig mordiska grepp.

du kan ju utgå, forumet är inget för 3-åringar , Tribunalen är ingen cirkusföreställning. apan lille, sjas iväg till roligare arena.
Senast redigerad av Honey.B.Blue 2016-06-24 kl. 00:50.
Citera
2016-06-24, 00:54
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honey.B.Blue
Jaså, tänk om Tribunalens vittnesmål har rätt och du fel?

VAd säger du då , är du såå insatt i andras angelägenheter? att de juridiska proffs som är satta att utreda detta , överträffas av din rinkeby-offermentalitet?

du fick inte komma med, nämen åååh

fokus borde vara på dig och din farsa? och döda mamma? elelr bara lämnade? eller skilda, hon kanske inte tlde din farsa som var lite för hängd på shah-fasonerna? och hon ist lämnade...

jag menar var det meningen att i tråden, fokusera på dig och din farsa nu?

1 / det skulle handla om tjejerna som tröttnat på islam eller islamism.. eller koranism eller hadit-sago-världen

2/ vi gled in på Iranska Tribunalen, som visar sig vara glödhet och bra mer relevant än vad du och din farsa gillar rumpor och smycken

TRIBUNALEN är några grader seriösare än du och din farsa. Om än jag förstår att i din värld är du i centrum och din farsa vad som angår dig,men vi andra kanske vill zooma in andra orsaker till varför tjejer enl TS har tröttnat på islam

Det finns så många fler aspekter, och då kommer du upp med din egen lilla värld, fint där

not exactly, not at all.. eftersom du manipulerar seriösa chanser till mogen diskussion, genoma att blanda äpplen med päron, för att förvilla?

shahens iran för sig, revolutionens brytningstid för sig och då är kontexten 80-talet eller Tribunalen som SvT men inernationella rättsväsendet kommer att följa upp. det finns REDAN flerfaldiga bevis, det skakenbart rättsskipas, du missunnnar dem? för att du haft fel tro.. du har stått på förövares sida, (ayatollorna med mullväsendet, som är såå fromma så) och slår på dem som ligger. och hyllar hårdför stat/ oh nämen förlåt.. republik var det.

finns ju inget övertatligt i Iran, som tillfångatar individer på lösa indicier alls, samvetsfångar.. vad är det, Iran.. en turistrepublik som vill in i världsvärmen ju.

så varför denna Tribunal nu, när Iran ju ska kunna visa upp "hur intelligenta tjejerna där är" , som ett alternativ till västliga armadan? du är lite väl nördig

men, du är så klart partisk, men.. Tribunalen är internationell, det du glömmer .. .. dess mål och anklagelseakt , är internationellt giltiga. men det ska dina kommentarer här, förstås att det vet du bättre om?

det e rövhål, jag svär!
Kolla, det e bara en grej vänstern som anslöt sig till MEK ljugit om. Det e seriösa anklagelser. Skulle nån säga sånt skit om shahen skulle jag sagt samma sak. MEKs historier om shahens fängelser e samma sak. De påstod att det va nån som stoppade in ägg i röven för att tortera o kvinnor våldtogs o sånt.
Citera
2016-06-24, 01:34
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
det e rövhål, jag svär!
Kolla, det e bara en grej vänstern som anslöt sig till MEK ljugit om. Det e seriösa anklagelser. Skulle nån säga sånt skit om shahen skulle jag sagt samma sak. MEKs historier om shahens fängelser e samma sak. De påstod att det va nån som stoppade in ägg i röven för att tortera o kvinnor våldtogs o sånt.
Jo jag tror dig att det säkert funnits kombattans där i Iran under sådan sjudande epok, som sedanemellertid kulminerade till anan diktatur, eftersom Shah-regimen är ganska så, ökänd och erkänt brutal.

Som bakgrundd. Men vem är jag att tro jag kan nåt? Om du följer tråden, så erkänner jag att jag kan mycket lite, men det lila, är något, om så lite. Jag sitter liskom inte och förnedrar mig själv förstår du, och nej.. har inget med egenkärhet att göra, Tribunalen har inte ens beröring med egoism eller egocetrism, håll lite fokus så ska jag också.

Eftersom du påstår att VI, är ute och reser, och att jag/vi erkänner Tribunalen som tveklöst relevant med rättmätig ankalgelserätt, så lägger jagin en länk om MEK (som du kommer såga, och jag skiter i det, din röst i detta, drunknar i det fakta jag har, i förväg, varför jag är benägen att inte diskvalificera vare sig dig, då jag inte vet det du vet... om du nu vet nåt av värde för detta topic här (brudarna/girls/women/tjejer/hon-könet som tröttnat på religiös fanatism, el. : islam) de medlemmar som ingår i tribunalen, fast du gör, det förändrar inget att du behöver eventuellt, desinformera el.sabotera om du nu har sådana lustar m.a.o)

Denna ynka länk, kanske är falsk? inget jag orkar kolla upp... den kan vara alltså "fel" , men men.. då får du ju opponera dig, då du vet mer än mig om specifikt Iran, så jag skickar in en länk om MEK här under, om en som också! har vetskap om MEK och om Iran... då är det alltså länkens ord, mot ditt?

Hoppas nu du är engelskspråkig, den ene som står bakom åtalen i Tribunalen, studerade nämligen själv o Californeien innan han återvände, men blev alltså istället fängslad - han som skrivit flra böcker, han som förespråkade demokrati, inte rövhålsfasoner. och inte religiöst bakåtsträvande, viktigt att du fattar termerna, och inte enbart din pappas version...

Länken om bl.a MEK : https://youtu.be/qanD2wAZsU4
Senast redigerad av Honey.B.Blue 2016-06-24 kl. 01:41.
Citera
2016-06-24, 08:12
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
Aja, jag märkte att det kom ut fel. Dessutom blev det dubbelt, hahaha. Efter mycket struntprat från Literal, som uppenbart är hard core shiit muslim. De har ju ingen tolerans för homosexuella och straffar dem för deras sexuella preferenser. Ville därför se hur Literal reagerar på en sådan "anklagelse". Det blev fel. Jag har inget emot homosexuella.

Inom parantes, jag har aldrig sett så mycket manliga homosexuella som i muslimska länder. Inte konstigt med de sjuka restriktioner som omger umgänget mellan könen. Jag är därför helt säker på att många av de som förfäktar de värsta metoderna mot bögar och lesbiska själva har homosexuel erfarenhet. Skulle därför inte förvåna om IR5, Literal och de andra hard core islamister på FB har homo-historier som de förnekar.

Möjligen. Men jag spekulerar inte gärna post-freudiansk.
Citera
2016-06-24, 08:15
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Literal
Naturligtvis är dödsstraffet något att fördöma!

Varför då ditt closet-islamiska försvar av koranen?
Citera
2016-06-24, 08:22
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Literal
Naturligtvis är rekonditionering fel oavsett om det gäller en muhammedan eller ateist.På tal om rekonditionering måste du säkert njuta av 'rekonditioneringen' som muhammedaner utövar i Europa?Dumheter!

Så personer med vansinniga och destruktiva indoktrineringer* skall bara lämnas till sitt eget öde?

* Som t.ex. personer hjärntvättade av det mentala viruset pådyvlande islam.
Citera
2016-06-24, 10:25
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Möjligen. Men jag spekulerar inte gärna post-freudiansk.
Såå bigott. Skönt att du känner dina begränsningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in