Citat:
Går att försvara sig? Ja med en del flyt på sin sida, absolut. Kom inte och säg att varken Island eller Österrike hade en del flyt som klara oavgjort.
Gjorde inte Sverige nåt bra kval? Vad har du för förväntningar på landslaget? Vi tog dom poäng vi skulle och var redan play-off klara inför sista omgången hemma mot Tyskland, förväntade du dig att vi skulle komma före Tyskland och knipa direktplatsen?
100% desperat? Tyckte det såg hyfsat etablerat ut efter att Zlatan gjorde två snabba mål och vi föll på individuella misstag + att Ronaldo inte direkt var kattskit i play-offen. Men visst Hamrén måste ju få skit på ett eller annat sätt.
Har du redan påpekat.
Så det stämmer helt att vi fick tuffa lottningar men eftersom att vi klarat av det förut borde vi gjort det igen? Nyanserat minst sagt..
Gjorde inte Sverige nåt bra kval? Vad har du för förväntningar på landslaget? Vi tog dom poäng vi skulle och var redan play-off klara inför sista omgången hemma mot Tyskland, förväntade du dig att vi skulle komma före Tyskland och knipa direktplatsen?
100% desperat? Tyckte det såg hyfsat etablerat ut efter att Zlatan gjorde två snabba mål och vi föll på individuella misstag + att Ronaldo inte direkt var kattskit i play-offen. Men visst Hamrén måste ju få skit på ett eller annat sätt.
Har du redan påpekat.
Så det stämmer helt att vi fick tuffa lottningar men eftersom att vi klarat av det förut borde vi gjort det igen? Nyanserat minst sagt..
Det är väl meningslöst att diskutera vidare då vi har helt olika syn på vad "bra" är. Nej jag tycker Sverige spelade skitdåligt mot Portugal.
Men jag kan svara på en av dina frågor, nej jag förväntade inte mig att man skulle slå Tyskland. Men jag förväntade mig att man skulle spela bättre fotboll och kanske också kvalificerat sig genom Play-Off. Vilket man hade kunnat göra om man hade spelat bra mot Portugal, vilket man tyvärr inte gjorde.
Varför skulle Sverige inte lyckas med nåt som man gjort förr? Ska man sträva bakåt då enligt din mening, ska man vara nöjd med att inte gå vidare till mästerskap nu alltså?