2016-09-06, 17:58
Medlem
Seppo1337s avatar
Skall bli riktigt intressant att se Wendt igen. Hoppas han inte står för några noterbara misstag bara.

Går matchen att se på kanal5play eller är det massa premium skit man måste köpa?
Citera
2016-09-06, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seppo1337
Går matchen att se på kanal5play eller är det massa premium skit man måste köpa?

Dplay erbjuder en månads gratis premium. Bara att regga konto och säga upp direkt, sen så har du premium i 30 dagar framåt.
Citera
2016-09-06, 18:20
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaconBacon
Det måste störa dig att vi har en halvdansk i mål och en halvitalienare på topp

Så halvdanskar och halvitalienare är inte vita?

Sedan är ju John bara 25% italienare.
Citera
2016-09-06, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Så halvdanskar och halvitalienare är inte vita?

Sedan är ju John bara 25% italienare.
Jo, jag skojade bara med dig. Finns det månne någon korrelation mellan rasism och avsaknad av humor?
Citera
2016-09-06, 18:31
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaconBacon
Jo, jag skojade bara med dig. Finns det månne någon korrelation mellan rasism och avsaknad av humor?

Ok, det var ju i.o.f. inte jag som skrev inlägget du citerade. Och jag tror inte ditt inlägg genererade särskilt många skratt, rasist eller inte.
Citera
2016-09-06, 20:19
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Blir det nån skillnad med Ekdal ut och Hiljemark in? Hur pass mycket sämre blir det?

Tycker de är någorlunda lika i spelstilen, Ekdal är nog en större grundtalang och spelar mindre "forcerat", men Hiljemark är också en duktig tvåvägsspelare. Tror Hiljemark ikväll kan vara både bättre eller sämre än Ekdals snitt, beror på dagsform osv vad det blir. Han är hur som helst superproffsig och jag är inte det minsta orolig.
Citera
2016-09-06, 22:34
Medlem
junkbords avatar
Spelade Fransson matchen?
Han var med i startelvan men jag såg honom aldrig på planen.
Citera
2016-09-06, 22:38
Medlem
Fransson och Rohden ryker ju garanterat till nästa match, Olsson tar tillbaka sin plats om han är skadefri då och jag ser gärna att Wendt flyttas upp som vänsterytter istället och Forsberg på höger. Hiljemark och Albin känns stabilt i mitten, på pappret ska väl tilläggas, men Kristoffer Olsson är riktigt bra och knackar ordentligt på dörren.
Citera
2016-09-06, 22:40
Medlem
Mina betyg, kanske något positiva.

Olsen ++++

Lustig ++
Lindelöf +++
Granqvist +++
Wendt ++

Rohdén ++
Fransson ++
Hiljemark +++
Forsberg +++

Berg ++++
Guidetti +++

Nyman ++
Citera
2016-09-06, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Fransson och Rohden ryker ju garanterat till nästa match, Olsson tar tillbaka sin plats om han är skadefri då och jag ser gärna att Wendt flyttas upp som vänsterytter istället och Forsberg på höger. Hiljemark och Albin känns stabilt i mitten, på pappret ska väl tilläggas, men Kristoffer Olsson är riktigt bra och knackar ordentligt på dörren.

Sverige gick på knäna men men - 1 poäng. Frankrike tappade två. Lyckades inte göra mål sista fem minuterna som vanligt. Fruktansvärt överskattat gäng di blåe.

Jag såg inte Fransson förrn han tappade boll. Hur fina fötter han än har så är han ingen Rasmus Elm i närkampsspelet
Citera
2016-09-06, 22:59
Medlem
Signaturums avatar
Förhoppningsvis kan vi sätta Fransson på bänken och ha Ekdal på plan i nästa match.
Rhodén har en bit kvar också.
Citera
2016-09-06, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signaturum
Förhoppningsvis kan vi sätta Fransson på bänken och ha Ekdal på plan i nästa match.
Rhodén har en bit kvar också.

Alltså: en Elm i matchform bör oxå sitta på bänken. Hoppas han kommer tillbaka som den general vi behöver. Hursomhelst en jättefin kämpainsats. Ska tilläggas att angående kämpainsats så tror jag vitryssland gjorde 52 glidtacklingar i sin match ikväll

Robin Olsson var grym men ingen kan väl påstå att hans spel med fötterna är bättre än Isaks? Han tjongade ju vitt & brett...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in