2016-06-21, 15:16
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Nej kände inte igen dem och just denna hållning har jag bara sett på TV. Dem såg ut som civil poliser.

Hade de ryggsäck på sig? (Ja det är så man kan identifiera om det är civilare då de har sin utrustning i ryggsäcken)
Citera
2016-06-21, 15:18
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Man har lagt ut bilder, man har lagt ut anledningen och tillslut utredningen det gäller och ändå frågas det om bevis Skulle vara omöjligt att utreda ens en cykelstöld om utredaren vore senil och inte mindes rätt vad som berättats fören och inbillade sig att alla andra har fel.

Så med det undvikandet av frågan så antar jag att du har gett upp om att hitta en advokat som tar tag i dina tramsiga bevis för att du skulle vara förföljd över din kunskap om Palme mordet, eller har jag fel?
Citera
2016-06-21, 15:23
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Hade de ryggsäck på sig? (Ja det är så man kan identifiera om det är civilare då de har sin utrustning i ryggsäcken)

Så den civilare som du sett hade ryggsäck på sig och då måste alla även bilburna civilare ha ryggsäck ? Din logik står i skogen och växer
Senast redigerad av Harfager 2016-06-21 kl. 15:30.
Citera
2016-06-21, 15:31
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Så den civilare som du sett hade ryggsäck på sig och då måste alla även bilburna civilare ha ryggsäck ? Din logik står i skogen och växer

Varför skulle de lämna all sin utrustning kvar i bilen?
Citera
2016-06-21, 15:38
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Nej kände inte igen dem och just denna hållning har jag bara sett på TV. Dem såg ut som civil poliser.

Kan ju varit någon som sätt dig speja och ringt polisen som kom och kollade och din vän var uppjagad , de lurar gärna i folk saker och ting så att det kan ju varit två olika skådespel ett insmickrande och låtsats oroat för din vän och sedan draget vapen och "ska vi skjuta han " då de lämnar bara för dig.

Var med om en sak som skrämde skiten ur mig där det slutade med ett hot och de hade tydligen ringt sedan och sagt att jag mådde dåligt till en person som jag inte berätta de något till men som nog såg att jag var ansträngd. Så då du funderar på dessa så tänk "riktigt fula gubbar" med charmerande still då de vill . Kallas detta sociopati ? Eller enda målen helgar medlen som heroinlangare...

Här har du en bild på en beredd med dubbelhandsfattning http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9911/11/malextorsdag.html

Sedan att droga folk är inget de är främmande för och här är en metod som även kan praktiseras i en bostad http://www.expressen.se/gt/personer-misstanks-ha-blivit-nedsovda/

Du hade en rekorder såg jag en LP 100? har du lärt dig den tex hur du justerar mikrofonkänsligheten eller hur och om det går att stoppa brusreduceringen i den ? På vcva (röststyrningen) läget så går den inte alltid igång tillräckligt snabbt ( har en 7800 olympos) utan man bör ha på den helt men tar då tid att lyssna igenom så någon snabbspolnings/lyssningsfunktion via datorn vore bra.

Pröva även att tex hänga upp den på en spik nära dig då du sover så att vibrationer och dova ljud snappas upp, och även andra ställen tex nära kudden i sängen.
Senast redigerad av Harfager 2016-06-21 kl. 16:18.
Citera
2016-06-21, 16:22
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CH4OS
Civilare har ingen jäkla ryggsäck, detta vet jag för att jag blivit gripen av sådana flertalet gånger. Du lider är paranoid personlighetsstörning, sök hjälp

Intressant för en vän till mig har även han blivit plockad och han har förklarat för mig att de går att identifiera genom att de bär väska.
Citera
2016-06-21, 16:42
Bannlyst
Citat:
Intressant för en vän till mig har även han blivit plockad och han har förklarat för mig att de går att identifiera genom att de bär väska.
Vad har dem i väskan då matlåda? De behöver bara sin pistol, pepparsprej,hanboja och radio.
Citera
2016-06-21, 16:45
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ja eller hur men nu har du fått lära dig att det inte är så.

Absolut och jag tackar för rätningen.

Citat:
Dessutom tror jag du ljuger ved anledning av att det ska passa din agenda.

Jasså så jag har en agenda nu?

Vad skulle denna vara, att säga att det troligen inte finns gs utan är en del av paranoia? (för i sådana fall har du rätt för jag har argumenterat för att GS inte äe troligt hela tiden men du har nog inte orkat läsa tisigare inlägg i andra trådar och därmed bara kommenterat på det absolut senaste)
Citera
2016-06-21, 16:46
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Vad har dem i väskan då matlåda? De behöver bara sin pistol, pepparsprej,hanboja och radio.

Ja och vart tror du att de förvarar de sakerna när de inte bär tunga täckande kläder? (det är åtminstone vad jag har fått tillsagt till mig men jag kan och troligen har fel på den punkten)
Citera
2016-06-21, 16:47
Medlem
Citat:
Ja eller hur men nu har du fått lära dig att det inte är så. Så nu kan ni lugna ner er.
Dessutom tror jag du ljuger ved anledning av att det ska passa din agenda.

Tråden är full av psykiskt sjuka människor som får sina vanföreställningar bekräftat av troll och andra psykiskt sjuka

Jag måste till stor del hålla med om det..
Men om du tittar lite längre tillbaka i tråden kan man hitta en del förmodligen inte speciellt uppdiktade historier.. men vem vet..

Allt jag vet är att alla inte är sjuka här.
Citera
2016-06-21, 16:52
Bannlyst
Citat:
Exakt, men paranoida personer förstår inte det.
Tänk efter nu du hoppar på fel person?
Citera
2016-06-21, 16:53
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Absolut och jag tackar för rätningen.

Jasså så jag har en agenda nu?

Vad skulle denna vara, att säga att det troligen inte finns gs utan är en del av paranoia? (för i sådana fall har du rätt för jag har argumenterat för att GS inte äe troligt hela tiden men du har nog inte orkat läsa tisigare inlägg i andra trådar och därmed bara kommenterat på det absolut senaste)

Din närvaro här sabbar bara tråden med felciteringar och lögner, visst kanske en del inte mår bra men metoder för att avslöja tortyrmetoden/rna så att även sjuka kan få ro är det jag eftersträvar.

Citat:
Håller med ang TI och gangstalked att det blir för snävt. Hellre "utsatt" för dessa enkla metoder, likt batongslag i ett förhörs rum så sker det över hela världen men inte på enbart en grupp utan är ett övergrepp som kan hända alla, likt alla andra brott.

Problemet med tex ondahmastern är att denne läser fel och sedan hävdar att den andre (svarande) har fel så han blir bara tröttsam att debattera med och ser ut att hjälpa till att hålla denna häxjakt igång mot de som talar om det.

De som utför dessa metoder har försökt vara smarta med sina eviga påhopp och hoppas att folk ska tänka inbillningar och överkänslighet om de som berättar, jag trodde att det skulle flockas journalister då man hade yttrat sig men häxjaktens på drivare har lurat även dessa, det som ligger dem i fatet nu är mängden vittnesmål som börjar dyka upp och förhoppningsvis att folk inser att om det är ommöblerat hemma då de kommer hem så är det ingen inbillning.

Visst så skulle de kunna använda dessa metoder även på mentalsjuka i deras friska perioder och sedan ha en person som förevisar dem skalärvågor , riktat ljud etc så att dessa ska tro att även sjukdomen är ett utslag av denna tortyr och börjar sprida att de är utsatta för brott och egentligen helt friska så att de som är egentliga mål blir förlöjligade då de beskriver samma sak som de sjuka beskriver i sina friska perioder.

Otänkbart psykopatisk kan tyckas men då kanske man inte minns alla folkmord som begåtts eller mentalsjuka som fick special preparerad kola att tugga på för att testa hur frätande detta var på tänder etc.

Läs idéerna om skalärvågor inte tekniken som jag inte hittat , men tex riktat ljud finns och används tex på varuhus.
Senast redigerad av Harfager 2016-06-21 kl. 16:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in