Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2016-05-29, 21:02
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TamGet
Har ett problem, det står såhär vid försök av uppspelning på youtube "Det uppstod ett fel. Försök igen senare." och jag hittar fan ingen lösning. Vad göra?

Har du testat en annan webbläsare eller typ att dra youtube länken direkt in i VLC?
Citera
2016-06-11, 02:44
Medlem
Ta bort Suggestion som jag själv har lagt till?

Vill ta bort förslaget från min kanal som kommer upp i slutet på mina videoklipp där det står att min kanal föreslår ett annat av mina klipp.
Det är alltså något jag själv lagt till och det kommer upp när det är ca 10 sekunder kvar på min video.

Nån som vet hur man gör detta?
Citera
2016-06-11, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommaihag
Ta bort Suggestion som jag själv har lagt till?

Vill ta bort förslaget från min kanal som kommer upp i slutet på mina videoklipp där det står att min kanal föreslår ett annat av mina klipp.
Det är alltså något jag själv lagt till och det kommer upp när det är ca 10 sekunder kvar på min video.

Nån som vet hur man gör detta?
Känner inte igen det. Hur visar/yttrar sig den rekommendationen, var och hur, exakt, kommer den upp?
Citera
2016-06-12, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosewood
Känner inte igen det. Hur visar/yttrar sig den rekommendationen, var och hur, exakt, kommer den upp?

Jag vet inte om Flashback tillåter länkar men det kommer upp när det är ca 10 sekunder kvar på klippet https://www.youtube.com/watch?v=2fjS4YYDYJQ

Nere i vänstra hörnet. "suggested by yakiraw" står det och så länkar det till ett annat klipp på min kanal. (yakiraw är min kanal).
Citera
2016-06-14, 02:11
Medlem
Hur får jag fram min history av mina inlägg/comments jag gjort för alla/diverse filmklipp?

Hittade bara nått outdated klipp som som inte stämde alls, detta skit: https://www.youtube.com/watch?v=fcH9VR96Z1M

Jag har loggat in och mitt användernamn syns inte alls upp i högra hörnet. Mupparna har väl "re-vampat" GUIt till att suga än mer, och gömt "feed"-skiten else where. Frågan är VAR?
Senast redigerad av tictaco 2016-06-14 kl. 02:14.
Citera
2016-06-17, 22:03
Medlem
7.3s avatar
Brukar ju komma upp ett meddelande på gmail när någon svarar på ens inlägg, eller skriver svar till ett inlägg man svarat på eller någon av de inläggen i det.

Men det kommer inte upp något för mig längre. Det kommer upp från ett och samma inlägg helatiden, men samtidigt ser jag att andra inlägg det svaras på inte kommer upp notiser om.

Varför är det så? Vad göra?

Gick in på kompis youtube acc och mina inlägg syns inte ens! Vad är det frågan om?
Citera
2016-06-19, 10:08
Medlem
KalleXLs avatar
Får inte logga in på mitt YouTub konto?

Hej.

Jag har ett videoalbum på YouTube där jag laddat ner mina animerade Blenderprojekt där jag har 30-40 nerladdade filmer ligger.

Helt plötsligt kan jag inte logga in på YouTube längre. När jag klickar på "Logga in" så hoppar sidan till någon micro-sekund men inget inloggningsfönster dyker upp. Jag kommer helt enkelt inte in på YouTube:s kontosida (Inloggning) Jag har inloggningsuppgifterna uppskrivna som inte spelar någon roll eftersom inget inloggningsfönster dyker upp att skriva in uppgifterna på.

Jag hittade en mailadress till Google men som ni vet fick jag ett mailsvar på engelska om att dom absolut inte kan svara på all mail utan hänvisade till deras 600 supportsidor som inte hjälpernågonting alls.

Jag vet att Google och YouTube är samma företag och borde använda samma inloggningsuppgifter. På Google kan jag logga in men inte till mitt YouTubekonto.

Man kan ju ha spärrat/blockerat kontot, men jag vet inte varför dom skulle gjort det i så fall.
Mina Blender projekt är så rumsrena dom kan bli.
Jag behöver få kontakt med någon Admin som kan låsa upp någon spärr eller vad det kan vara.

Att registera nytt konto hjälper mig inte att komma åt mitt gamla videoalbum.

Det sjuka är att jag bor i samma kvarter som Svenska Google har sitt kontor men där är det igenbommat som på försvarsstaben. Ej heller någon ringklocka, ej heller någon mailadress att nå dem på.

Hur har ni gjort för att få tillgång till era konton på YouTube när det inte går att logga in på dom.

Tack.
Citera
2016-06-19, 10:14
Medlem
praeteritums avatar
Är alla dina klipp kvar?
Citera
2016-06-19, 10:33
Medlem
Shamdons avatar
Byt till någon webbläsare du inte använt tidigare, Chrome, Firefox eller Safari. Det spelar ingen roll vilken bara du inte har använt den tidigare. Installera och testa.
Citera
2016-06-19, 10:46
Medlem
KalleXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praeteritum
Är alla dina klipp kvar?

Jo, det förmodar jag att dom finns kvar såvida dom inte raderas efter några år.
Citera
2016-06-19, 10:57
Medlem
KalleXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon
Byt till någon webbläsare du inte använt tidigare, Chrome, Firefox eller Safari. Det spelar ingen roll vilken bara du inte har använt den tidigare. Installera och testa.

Jag har både Chrome och Firefox men eftersom båda ägs av Google tror jag dom inte hjälper mig. Jag hämtade Chrome i programmappen och skrev in YouTube och där låg mitt YouTube konto samma som i Safari. Att man kände igen mitt konto beror nog på att det är Google som styr och ställer i alla deras webbläsare.
Citera
2016-06-19, 11:37
Medlem
Jiiimboohs avatar
Om du inte ens tillåts skriva in uppgifterna, låter det inte som kontot är spärrat, utan att det är något annat som spökar.

Prova med en annan webbläsare. Alternativt kolla om webbläsaren blockerar skripts. Ett vanligt tillägg för detta är noscript, som du känner igen på ett blått s inne i en vit cirkel. Klicka på s:et och välj "tillåt youtube.com" alternativt "tillåt skript globalt (farligt)".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in