Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2016-05-07, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iseld
Tack! Det är dock redan på AV

Har ändrat fram och till baka och sparat men det kommer ändå upp att man ska godkänna klippet.

GHHHHHHN!
Det låter konstigt, och jobbigt. Längesen jag reggade mig, har du angett nån ålder? Se till att du är inloggad. Testa en annan browser (som inloggad).
Citera
2016-05-07, 21:50
Medlem
whaks avatar
Går det inte att komma närmare än att se vilken site besökarna till mitt/mina videoklipp kommer ifrån?`

Jag förstår att om ett klipp exempelvis har delats på Facebook så kan det vara svårt.

Men jag har ett klipp som jag inte hittar någonstans på de siter som det påstås att besökarna har sett mitt klipp.

Nordfront.se
Avplixlat.info
*användarnamn*.wordpress.com
Reddit.com
Citera
2016-05-16, 10:57
Medlem
Kan man blokera youtube-kanaler?

Såg en H3H3-sågning av en youtubare och tittade efteråt på några videos med denne. Extremt homosexuell och irriterande röst och om skit jag inte bryr mig om men youtube tror att jag vill se skiten och rekommenderar mig det - saken är den att han har klickbait-titlar på sina videos så jag klickar på skiten utan att inse att det är han och hör hans homosexuella röst och blir förbannad.
Var över en månad sedan jag såg på sågningen - men känns som varje gång jag blir klickbaitad så uppdaterar youtube sin tro på att jag är intresserad av skräpet.

Så kan man blockera eller få youtube att förstå att jag inte vill se skiten?

edit: prövade chrometillägget Video Blocker men fungerade inte (gav mig bara ännu ett klick på tönten när jag testade om det fungerade)
Senast redigerad av PurpleWhale 2016-05-16 kl. 11:00.
Citera
2016-05-16, 11:34
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PurpleWhale
Kan man blokera youtube-kanaler?

Såg en H3H3-sågning av en youtubare och tittade efteråt på några videos med denne. Extremt homosexuell och irriterande röst och om skit jag inte bryr mig om men youtube tror att jag vill se skiten och rekommenderar mig det - saken är den att han har klickbait-titlar på sina videos så jag klickar på skiten utan att inse att det är han och hör hans homosexuella röst och blir förbannad.
Var över en månad sedan jag såg på sågningen - men känns som varje gång jag blir klickbaitad så uppdaterar youtube sin tro på att jag är intresserad av skräpet.

Så kan man blockera eller få youtube att förstå att jag inte vill se skiten?

edit: prövade chrometillägget Video Blocker men fungerade inte (gav mig bara ännu ett klick på tönten när jag testade om det fungerade)

Eller det va inget. Den länken jag hade uppe handlande bara om att blocka kommentarer.

Edit: kollade runt lite med Google men det verka inte finns något sätt förutom Vidoe Blocker som du redan har testat.
Senast redigerad av xaniix 2016-05-16 kl. 12:01.
Citera
2016-05-16, 23:50
Medlem
buttnutters avatar
Funkar YT för någon annan?
Citera
2016-05-22, 12:21
Medlem
Jag har en kanal på youtube som växt på senare tid. Såpass att jag tror att den kan inbringa en liten summa pengar om jag aktiverar adsense-konto. Jag är däremot anonym i nuläget och önskar vara det även efter aktiveringen av adsense. Mycket på grund av kanalens innehåll. Är det något som är möjligt eller kräver aktiveringen av adsense att jag offentliggörs? Vore väldigt tacksam om någon kunde svara på detta. Har ej funnit någon info via googlingar. Tack på förhand.
Citera
2016-05-23, 19:00
Medlem
PROBLEM med klipp på youtube (inte tillgängligt på mobil)

Det är så att jag har laddat upp ett klipp på yt och det fungerar inte att kolla på via mobilen, dock fungerar det på mobilen när jag är inloggad på mitt youtube-konto, så det kan inte vara formatet det är fel på vilket jag först trodde. Syndikeringen kan jag ej klicka i då jag har en låt med som är upphovsrättsskyddande, syndikeringen är dock iklickad på "överallt".
Jag har laddat upp klippet utan musiken för att kolla om det var de som var problemet men fungerar ej. Några idéer om vad f*n det handlar om???
Citera
2016-05-23, 19:12
Medlem
Lakritspotatisens avatar
Det är musiken som är copyrightad. Du får nog byta låt eller köpa rättigheter om det sla funka på mobilen!
Citera
2016-05-23, 20:10
Medlem
mmas avatar
Jag har en youtubekanal med lite film och kollar på många andra kanaler, och kommenterar lite.

När jag får svar får jag ju en notis på mobilen eller den där klockan visar en 1a uppe i vänstra hörnet på webläsaren och kan klicka för att läsa svaret jag fått på en kommentar.

Men när jag tryckt där och läst så försvinner det ju.

Vart hittar jag igen och kan se gamla svar på mina kommentarer? Vart i webläsaren och finns möjighet till det även i appen? (android)

Kanske är blind eller korkad, men jag grottar runt på min youtube ochg hittar verkligen inte kommentarsvar osv.

Tack!
Citera
2016-05-23, 20:16
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Jag har en youtubekanal med lite film och kollar på många andra kanaler, och kommenterar lite.

När jag får svar får jag ju en notis på mobilen eller den där klockan visar en 1a uppe i vänstra hörnet på webläsaren och kan klicka för att läsa svaret jag fått på en kommentar.

Men när jag tryckt där och läst så försvinner det ju.

Vart hittar jag igen och kan se gamla svar på mina kommentarer? Vart i webläsaren och finns möjighet till det även i appen? (android)

Kanske är blind eller korkad, men jag grottar runt på min youtube ochg hittar verkligen inte kommentarsvar osv.

Tack!

Ehm.. Nu vet jag bara hur man gör för webbläsaren hoppas det duger. Bara tryck på klockan igen i vänstra hörnet och sedan på ''Previously read (Google+)'' där kan du hitta alla som har svaret på dina kommentarer etc.
Citera
2016-05-25, 14:33
Medlem
prolapse89s avatar
Varför får man inte längre föreslagna mixar`?
Citera
2016-05-29, 20:06
Medlem
Har ett problem, det står såhär vid försök av uppspelning på youtube "Det uppstod ett fel. Försök igen senare." och jag hittar fan ingen lösning. Vad göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in