2016-06-17, 23:53
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Försökte förklara förut att jag vet pga upprepade mönster i tillvaron som återkommer så pass ofta att de inte längre kan anses vara "tillfälligheter". Helheten av allt detta kan jag inte återge i ett kort svar, det krävs en allomfattande jättelång textbeskrivning. En kortare förklaring skulle ändå inte ge någon förståelse för utomstående. Förstår du nu vad jag menar?

Nej jag förstår verkligen inte hur du kan veta att de avlyssnar ditt internet. Enda sättet att veta är genom bevis och det saknar du. Jag kan däremot förstå att du tror att du är avlyssnad.

Och det trista är att det inte ens är någon idé att be dig testa om din dator har ett spionprogram för du skulle ändå inte göra det eller för all del lita på resultatet. Du vill ha kvar möjligheten att kunna skylla på att du är avlyssnad. TI's verkar ha en otrolig förkärlek för att inte skydda sig mot olika metoder som påstås förkomma. Många TI's verkar inte ens vara intresserade att undersöka om vad de tror överensstämmer med verkligheten. Ett i mina ögon väldigt märkligt beteende - det verkar nästan vara som om många TI's är rädda för sanningen.
Senast redigerad av madtop 2016-06-17 kl. 23:58.
Citera
2016-06-18, 01:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Att om och om igen lyfta fram "hemlig teknik som inte får komma till ytan" är ett tydligt tecken på att man saknar någon som helst fakta utan bara sitter och dillar.

Hur kan någon ta fram en "jammer" om tekniken är hemlig? Hade de bara tur när de tog fram den?

Och hur kan du veta att den fungerar som en jammer? Kan den inte lika gärna fungera som en slammer?

Ju fler TI's som skriver inlägg i den här tråden desto mer övertygad blir jag om att GS inte förekommer.

DÄRFÖR JAG HAR PROVAT DEN I ÖVER FLERA ÅR DEN FUNGERAR SOM EN JAMMER!
Dem som kommit på den måste ju ha någon översikt av tekniken fråga dem!
Citera
2016-06-18, 01:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag förstår fortfarande inte. Om du egentligen menar "varför fungerar hatten" så är det väl helt enkelt för att folie fungerar som reflektor för radiovågor. Därmed inte sagt ett enda dugg om att radiovågor kan styra eller läsa av våra hjärnor..
NEJ FOLIE ÄR INTE BRA FÖR AVLEDA RADIOVÅGOR HATEN AVLEDER RADIO VÅGOR VARFÖR?

http://www.globalhealingcenter.com/natural-health/emf-radiation-clothing-protection/
Senast redigerad av flubbb 2016-06-18 kl. 02:20.
Citera
2016-06-18, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Om du tittar vad det är för produkter så kommer du att se att det är lurendrejeri där man utnytjar folk med psykologiska sjukdommar för att tjäna pengar. (såvida du inte är helt sönderknarkad eller vad det är som skulle kunna leda till lågt intellekt)

Det är i mina ögon vedervärgit det de sysslar med då de definitivt är medvetna om vad de håller på med.
HAR DU TESTAT PRUDUKTERNA?
Citera
2016-06-18, 08:05
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
HAR DU TESTAT PRUDUKTERNA?

Har du någon form av kunskap om fysikens lagar samt hur radioaktiviter fungerar så vet man att det är bluff.
Citera
2016-06-18, 08:56
Medlem
Citat:
Nej jag förstår verkligen inte hur du kan veta att de avlyssnar ditt internet. Enda sättet att veta är genom bevis och det saknar du. Jag kan däremot förstå att du tror att du är avlyssnad.

Och det trista är att det inte ens är någon idé att be dig testa om din dator har ett spionprogram för du skulle ändå inte göra det eller för all del lita på resultatet. Du vill ha kvar möjligheten att kunna skylla på att du är avlyssnad. TI's verkar ha en otrolig förkärlek för att inte skydda sig mot olika metoder som påstås förkomma. Många TI's verkar inte ens vara intresserade att undersöka om vad de tror överensstämmer med verkligheten. Ett i mina ögon väldigt märkligt beteende - det verkar nästan vara som om många TI's är rädda för sanningen.

"Några bevis som ni skulle acceptera har jag inte ....", så skrev jag i inlägg nr 2269 igår, men ändå fortsätter du att tjata på om bevis från mig?

Jag vet inte hur precis allt dessa stalkers gör fungerar, det är inte jag som ligger bakom stalkingen. Det är en mörk kriminell kabal och vem vet vad de har tillgång till? Förmodligen en massa saker som inte är känt för allmänheten.

Det har lagts upp erkännanden från avhoppade gangstalkers här, vilket ju är bevis för att GS förekommer. Om just du och flera andra inte tror på mitt personliga vittnesmål så kan jag inte göra nånting åt det. Då får det väl vara så. Det förändrar ingenting för mig.

Det var mitt sista svar till dig för denna gång. Det känns helt meningslöst att hålla på och ge mer energi åt ditt eviga tjatande.
Citera
2016-06-18, 10:39
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Det har lagts upp erkännanden från avhoppade gangstalkers här, vilket ju är bevis för att GS förekommer.

Det är bevis för att det kan ske ja, men det är tyvärr inte ett bevis för att det sker i alla fall (tyvärr)

Citat:
Om just du och flera andra inte tror på mitt personliga vittnesmål så kan jag inte göra nånting åt det.

Fast vi (eller åtminstone jag) ber endast om att du skall lägga upp bevis för det du säger så att det inte bara är något du säger för att det är roligt (inte för att jag tror att det är så) jag har bett dig att länka till försäljningsansonser som du anser är suspekta eller om du råkar ha kvar (eller bild bevis) på de anonser som du säger var riktade mot dig tidigare.

Sedan så säger du att du har minst en ljudinspelning där man hör hur någon sprutar in vätska genom ditt brevinkast och det det skulle underlätta för oss skeptiker att tro på dig om du kunde dela med dig av den inspelingen för det är åtminstone bevis för någonting.

OBS

Jag kan inte tala för alla skeptiker utan endat för mig själv
Citera
2016-06-18, 13:43
Bannlyst
Citat:
Har du någon form av kunskap om fysikens lagar samt hur radioaktiviter fungerar så vet man att det är bluff.
Nej du har inte testat

Här är ett test
https://www.youtube.com/watch?v=PGff6D64w-c
Senast redigerad av flubbb 2016-06-18 kl. 13:55.
Citera
2016-06-18, 14:04
Medlem
madtops avatar
Citat:
Det var mitt sista svar till dig för denna gång. Det känns helt meningslöst att hålla på och ge mer energi åt ditt eviga tjatande.

Så vi får med andra ord ingen förklaring till varför du inte har undersökt om din dator har ett spionprogram installerat.

Någon annan som har en rimlig förklaring till varför man inte söker igenom sin dator efter spionprogram när man tror att man är avlyssnad? Varför nöjer sig en TI med att tro att man är avlyssnad i stället för att veta att man inte är avlyssnad?
Citera
2016-06-18, 14:17
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Nej du har inte testat

Här är ett test
https://www.youtube.com/watch?v=PGff6D64w-c

Yeah...grejen är den att elektrisk alergi är bevisad enbart psykologisk och inte äkta
Citera
2016-06-18, 14:18
Bannlyst
Citat:
Så vi får med andra ord ingen förklaring till varför du inte har undersökt om din dator har ett spionprogram installerat.

Någon annan som har en rimlig förklaring till varför man inte söker igenom sin dator efter spionprogram när man tror att man är avlyssnad? Varför nöjer sig en TI med att tro att man är avlyssnad i stället för att veta att man inte är avlyssnad?
Jag tror att han har gjort det! Jag skälv har undersökt datorn många gånger fipplat med hemnätverket. be webbplatser inte spåra mig undersökt med antivirus många gånger.
Be goggle och youtube inte spara mina sök som blir mer och mer övervakande.
Vi TI gör allt för att försvåra för dem.
Citera
2016-06-18, 14:21
Bannlyst
Citat:
Yeah...grejen är den att elektrisk alergi är bevisad enbart psykologisk och inte äkta
Nu pratar vi inte om elöverkänslighet utan TI som kan använda denna som försvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in