Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Nej jag förstår verkligen inte hur du kan veta att de avlyssnar ditt internet. Enda sättet att veta är genom bevis och det saknar du. Jag kan däremot förstå att du tror att du är avlyssnad.
Och det trista är att det inte ens är någon idé att be dig testa om din dator har ett spionprogram för du skulle ändå inte göra det eller för all del lita på resultatet. Du vill ha kvar möjligheten att kunna skylla på att du är avlyssnad. TI's verkar ha en otrolig förkärlek för att inte skydda sig mot olika metoder som påstås förkomma. Många TI's verkar inte ens vara intresserade att undersöka om vad de tror överensstämmer med verkligheten. Ett i mina ögon väldigt märkligt beteende - det verkar nästan vara som om många TI's är rädda för sanningen.
"Några bevis som ni skulle acceptera har jag inte ....", så skrev jag i inlägg nr 2269 igår, men ändå fortsätter du att tjata på om bevis från mig?
Jag vet inte hur precis allt dessa stalkers gör fungerar, det är inte jag som ligger bakom stalkingen. Det är en mörk kriminell kabal och vem vet vad de har tillgång till? Förmodligen en massa saker som inte är känt för allmänheten.
Det har lagts upp erkännanden från avhoppade gangstalkers här, vilket ju är bevis för att GS förekommer. Om just du och flera andra inte tror på mitt personliga vittnesmål så kan jag inte göra nånting åt det. Då får det väl vara så. Det förändrar ingenting för mig.
Det var mitt sista svar till dig för denna gång. Det känns helt meningslöst att hålla på och ge mer energi åt ditt eviga tjatande.