2016-06-17, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Herre min skapare, det där är ju ett ypperligt bevis för att folk sitter och tjänar pengar på sjuka människor, det är ju nästan så man skäms över att man inte är lika genomrutten och pengakåt som dem
Du har ju inte heller testat så hur kan du häva ur dig något sådant?
Citera
2016-06-17, 21:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Du har ju inte testat! Förklara varför dem fungerar som haten!?
Jag förstår inte vad du skriver. Vad menar du med 'fungerar som haten'?
Citera
2016-06-17, 22:05
Bannlyst
Citat:
Nej jag tror däremot att det finns de som trollar precis som det finns de som har en sjukdomsbild där de tror att de är jagade av allt från CIA till ja gudarna vet bara vad.

Men jag nekar inte att det kan finnas en chans att det pågår GS men jag kräver vattentäta bevis som inte faller ihop på fem sekunder.

Du har gott om exempel i alla de låsta GS trådarna.
Ge mig en

Ja och jag konstaterade att din senare kommentar om detta var överflödig och fullständigt onödig.

Citat:
För att du forsätter att haka upp dig på det, jag förklarar gång på gång att jag inte bryr mig om du tjuvlyssnar på dina grannar men då du klart och tydligt fortsätter att känna dig träffad trots att jag säger att det inte spelar någon roll om du gör det eller om det är så att du inte gör det så lutar det mot det tidigare men om du säger att du inte aktivt lyssnar efter vad dina grannar gör så får jag tro dig.
Nej jag är inte träffad det är du som tar upp det hela tiden!
Jag har sagt från början att jag har aldrig hört någon av mina tre muslimska grannar ha sex punk slut OCH LÄGG NER!!

Citat:
Om du prövar att läsa innan du svarar så kan du läsa citaten, det är helt enkelt inte mitt problem att du inte kan läsa dina egna citat när du svarar en annan post utan det får du ta med admins här på flahsback.
DU KAN KOPIERA OCH KLISTRA IN SEDAN"?"

Vad du kan anse är tydligt kan någon anse vara nonsens, vad du får för dig att någon har på sin kropp är inte hållbart.

Citat:
Som sagt, sluta titta på så mycket gangsterfilmer för jag ser det relativt dagligen och jag kan garantera dig att ingen av dem bär på skjutvapen.
NEJ KNAPPAST MAN SER DET ALDRIG DAGLIGEN!

SÅ HÄR SÅG DET UT HUKANDE KROPP STRÄCKTA ARMAR NERÅT
TYPISKT POLIS
https://www.google.se/search?q=POLIS+MED+PISTOL&biw=1024&bih=467&source= lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiPuPqD6a_NAhVCDSwKHW tBCCYQ_AUIBigB#imgrc=Jjt5xfjM0Z93rM%3A

Citat:
Du säger emot dig själv rörande säkerhetskedjan då du från början säger dig ha en men att du inte använder den, du säger även att du vaknar av att någon säger att du har fått en spruta för att senare ändra bägge dessa parter till att det inte var du som tog upp att du hade en säkerhetskedja och att du redan var vaken sedan tidigare.
NEJ DET VAR INTE SOM TOG UPP ATT JAG HADE EN SÄKERHETS KEDJA
DET VAR MADTORP! DEN ÄR PÅ FRÅN 00:00 OCH LÅST DÖRR TILLS EN VÄN KOMMER OCH RASTAR HUNDEN 08:00 ÄR DEN AV FÖR JAG ÄR TRÖTT DÄR IMELLAN ÅTTA TILLS JAG VAKNAR HAR DEM GÅTT OM TID ATT GE MIG EN SPRUTA! JAG HAR ALDRIG SAGT ATT JAG VAKNAD AV NÅGON ROPADE ELL ER SA HAN HAR FÅTT EN SPRUTA. JAG VAKNADE SJÄLVMANT. OCH HÖRDE "HAN HAR FÅTT EN SPRUTA"

Citat:
Och du börjar bli allt tydligare oseriös.
JAG BÖRJAR TRÖTT NA PÅ DITT SÄTT SOM EN BESSERWISSER

Det var ett tips då man inte får skriva bloggposter här på flashback.

Citat:
Fast dina historier är inte simpla, de innehåller teknologi som är bevisad icke existerande och vi kritiker har hört exakt samma rappakalja flera gånger om påståenden allt från teknologi som är bevisat icke existerande till hänvisningar till folk som säger sig ha blivit bortförd av utomjordingar och hur fysikens lagar är falska till ja gudarna vet bara vad.

Summan av kardemumman är helt enkelt att i dagsläget så är alla som påstår sig vara TI tvungna att bevisa att de är utsatta för GS och att det existerar då allt för många kommer med nonsens som inte ens stämmer överens med vad alla andra säger.
[/quote]
SÅ SANNINGEN MÅSTE LIGGA MITT EMELLAN VISSA HAR FÅTT SJUKDOMAR AV STALKNINGEN
SÅ DEM BLIR MINDRE TRODDA. OCH DET FINNS MÄNGDER PÅ YOUTUBE SOM SCANAR EFTER CHIP......DET FINNS MÄNGDER MED HISTORIER MEN ATT INGEN TAR TAG I DEM FÖR DET ÄR ETT HEMLIG TEKNIK SOM INTE FÅR KOMMA TILL YTAN. TROTS DEM BEGÅR BROTT MOTT MÄNSKLIGA RÄTTIGHETER.
Citera
2016-06-17, 22:09
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Jag ger upp när det gäller dig nu. Du vill inte förstå, du låtsas att du inte förstår, du driver med oss allihop bara för att du gillar att sitta och tjafsa fram och tillbaka, eller något annat alternativ av alla de möjligheter som finns och existerar.

Du hävdar att ditt internet är avlyssnat 24/7. Jag frågar hur du vet detta och du svarar inte. Vad är det inte jag vill förstå?
Citera
2016-06-17, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag förstår inte vad du skriver. Vad menar du med 'fungerar som haten'?

vARFÖR FUNGERAR HATEN DÅ?

Protect your brain from RF (radio-frequency) pollution with this handsome baseball style hat. Specially designed to shield the head from frequencies from below AM through microwave, including cellular phone frequencies. Lined with sophisticated Polyester/Cotton blended with micro-fine stainless steel fibers for excellent radiation protection. This gives this unique fabric a truly comfortable, natural feel, durability and washability, but with exceptional reflective characteristics. Shielding Performance

Research links RF radiation with behavioral and cellular disturbances. Many people can actually sense the differences in the levels of "mind noise" from RF radiation. Provide your brain a quiet place without interference to your mental processes from RF radiation. Hand washable, Tan color. Adjustment strap means one size fits all. Union made in USA.
Citera
2016-06-17, 22:29
Medlem
Citat:
Menade absolut inte att påstå att du är korkad utan att det helt enkelt kan handla om att du råkar ha sagt något om dig som du kan ha glömt eller missat, det är lätt hänt nämligen

Man kan glömma och missa saker ibland, men här handlar det om helt andra saker. Skeenden i nutid kommenteras i nutid. Och detta pågår konstant.
Citera
2016-06-17, 22:30
Medlem
madtops avatar
Citat:
HEMLIG TEKNIK SOM INTE FÅR KOMMA TILL YTAN.

Att om och om igen lyfta fram "hemlig teknik som inte får komma till ytan" är ett tydligt tecken på att man saknar någon som helst fakta utan bara sitter och dillar.

Citat:
Nej produkten fungerar jag har själv testat den i flera år! Och ja den fungerar.
Det är inte offtopic Om inte scala wawes finns så vad är det för vågor dem skickar?

Den värkar slå ut kontakten mellan kroppen och den teknik dem använder. Det finns flera och åter flera som kan vittna om att den fungerar!

Du har ju inte testat den så hur kan du veta om det är humbug?
Den fungerar som en jammer.

Hur kan någon ta fram en "jammer" om tekniken är hemlig? Hade de bara tur när de tog fram den?

Och hur kan du veta att den fungerar som en jammer? Kan den inte lika gärna fungera som en slammer?

Ju fler TI's som skriver inlägg i den här tråden desto mer övertygad blir jag om att GS inte förekommer.
Senast redigerad av madtop 2016-06-17 kl. 22:34.
Citera
2016-06-17, 22:38
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
vARFÖR FUNGERAR HATEN DÅ?

Protect your brain from RF (radio-frequency) pollution with this handsome baseball style hat. Specially designed to shield the head from frequencies from below AM through microwave, including cellular phone frequencies. Lined with sophisticated Polyester/Cotton blended with micro-fine stainless steel fibers for excellent radiation protection. This gives this unique fabric a truly comfortable, natural feel, durability and washability, but with exceptional reflective characteristics. Shielding Performance

Research links RF radiation with behavioral and cellular disturbances. Many people can actually sense the differences in the levels of "mind noise" from RF radiation. Provide your brain a quiet place without interference to your mental processes from RF radiation. Hand washable, Tan color. Adjustment strap means one size fits all. Union made in USA.

Jag förstår fortfarande inte. Om du egentligen menar "varför fungerar hatten" så är det väl helt enkelt för att folie fungerar som reflektor för radiovågor. Därmed inte sagt ett enda dugg om att radiovågor kan styra eller läsa av våra hjärnor..
Citera
2016-06-17, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Du hävdar att ditt internet är avlyssnat 24/7. Jag frågar hur du vet detta och du svarar inte. Vad är det inte jag vill förstå?

Försökte förklara förut att jag vet pga upprepade mönster i tillvaron som återkommer så pass ofta att de inte längre kan anses vara "tillfälligheter". Helheten av allt detta kan jag inte återge i ett kort svar, det krävs en allomfattande jättelång textbeskrivning. En kortare förklaring skulle ändå inte ge någon förståelse för utomstående. Förstår du nu vad jag menar?
Citera
2016-06-17, 23:13
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
DU KAN KOPIERA OCH KLISTRA IN SEDAN"?"

Eller så kan du göra det lättaste som finns och läsa vad folk skriver innan du trycker svara, vart är det svåra med det?
Senast redigerad av Ondahamstern 2016-06-17 kl. 23:29.
Citera
2016-06-17, 23:17
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Man kan glömma och missa saker ibland, men här handlar det om helt andra saker. Skeenden i nutid kommenteras i nutid. Och detta pågår konstant.

Absolut och det var därför jag frågade om det inte fanns en chans om det var ett sådant tillfälle där folk disskuterade något du själv hade kunnat sagt.

Jag säger absolut inte att det är omöjligt att det kan vara folk som du känner eller rent av stalkers men i dagsläget så är det endast påståenden från din sida då du inte ens har presenterat artiklar (räcker med artiklar från blocket) som bevis för det du har sagt, du säger dig även ha en ljudinspelning men du har inte delat med dig av den.

Jag hoppas du förstår varför vi blir skeptiska då i stort sett alla som påstår sig vara TI gång på gång endast påstår saker men de lägger (nästan) aldrig upp några egna bevis för det de säger.
Citera
2016-06-17, 23:19
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Du har ju inte heller testat så hur kan du häva ur dig något sådant?

Om du tittar vad det är för produkter så kommer du att se att det är lurendrejeri där man utnytjar folk med psykologiska sjukdommar för att tjäna pengar. (såvida du inte är helt sönderknarkad eller vad det är som skulle kunna leda till lågt intellekt)

Det är i mina ögon vedervärgit det de sysslar med då de definitivt är medvetna om vad de håller på med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in