Citat:
Ursprungligen postat av
TyrgilScramasax
Jag fetade lite ovan, för jag undrar om inte sett hur Martin ser ut. 120 kg anabolamuskler med tatueringar på halsen och huvudet, förutom alla andra tatueringar. Om du inte uppfattar varningen där så finns det inget som kan skydda dig. Han ser inte ut som en vanlig snubbe om man säger så. "Samhället" kan inte skydda dig om du inte gör din del.
OM jag skulle döma ALLA utifrån deras utseende, så avgår jag direkt. Emigrerar till Yttre Padjelanta - UTAN någon som helst kontakt med omvärlden, därefter.
Har en bekant som är snarlik denne Martin, han kan fan i mig inte slå ihjäl en mygga - utan att gråta.
Nej, det måste i så fall finnas andra signaler. En del av oss ser dem, andra inte.
Varför?
Jo, för vi - vanliga, ordinära - människor - tror/inbillar oss - i de allra flesta fall - att de vi möter är ungefär som oss själva.
Tänker du att - en vanlig fredag eller lördagskväll, då du går ut att du i bakhuvudet har - jag kommer att blir ihjälslagen. Knappast.
Om det är så - då är det jävligt synd om mänskligheten. Då kan vi sitta kvar på vår kammare i ensamhet, tvåsamhet or what ever.
Gå för fan inte utanför dörren.