Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Tror du alla targets trollar? Vissa mig ett exempel.
Nej jag tror däremot att det finns de som trollar precis som det finns de som har en sjukdomsbild där de tror att de är jagade av allt från CIA till ja gudarna vet bara vad.
Men jag nekar inte att det kan finnas en chans att det pågår GS men jag kräver vattentäta bevis som inte faller ihop på fem sekunder.
Du har gott om exempel i alla de låsta GS trådarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Jag har redan svarat på dem titta längre bak i tråden.
Ja och jag konstaterade att din senare kommentar om detta var överflödig och fullständigt onödig.
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Varför fortsätter du och tar upp det då om du inte bryr dig?
För att du forsätter att haka upp dig på det, jag förklarar gång på gång att jag inte bryr mig om du tjuvlyssnar på dina grannar men då du klart och tydligt fortsätter att känna dig träffad trots att jag säger att det inte spelar någon roll om du gör det eller om det är så att du inte gör det så lutar det mot det tidigare men om du säger att du inte aktivt lyssnar efter vad dina grannar gör så får jag tro dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
kan inte se citatet
Om du prövar att läsa innan du svarar så kan du läsa citaten, det är helt enkelt inte mitt problem att du inte kan läsa dina egna citat när du svarar en annan post utan det får du ta med admins här på flahsback.
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Det var tydligt att han hålde en pistol och han tittade in hukande.
Vad du kan anse är tydligt kan någon anse vara nonsens, vad du får för dig att någon har på sin kropp är inte hållbart.
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Jag såg inte vapnet men har aldrig sett en person som håller armarna så och hukar ner
Annat än på tv
Som sagt, sluta titta på så mycket gangsterfilmer för jag ser det relativt dagligen och jag kan garantera dig att ingen av dem bär på skjutvapen.
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Vart säger jag emot mig själv?
Du säger emot dig själv rörande säkerhetskedjan då du från början säger dig ha en men att du inte använder den, du säger även att du vaknar av att någon säger att du har fått en spruta för att senare ändra bägge dessa parter till att det inte var du som tog upp att du hade en säkerhetskedja och att du redan var vaken sedan tidigare.
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Hihhi du är rolig
Och du börjar bli allt tydligare oseriös.
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Jag bloggar inte läser du mina inlägg eller glömmer du!
Det var ett tips då man inte får skriva bloggposter här på flashback.
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Du har svårt att tro på människor även simpla historier.
Fast dina historier är inte simpla, de innehåller teknologi som är bevisad icke existerande och vi kritiker har hört exakt samma rappakalja flera gånger om påståenden allt från teknologi som är bevisat icke existerande till hänvisningar till folk som säger sig ha blivit bortförd av utomjordingar och hur fysikens lagar är falska till ja gudarna vet bara vad.
Summan av kardemumman är helt enkelt att i dagsläget så är alla som påstår sig vara TI tvungna att bevisa att de är utsatta för GS och att det existerar då allt för många kommer med nonsens som inte ens stämmer överens med vad alla andra säger.